Mulla meni 2v 2kk aikaa pudottaa 13kg painoa, mutta tänään saavutin sen!
Alkurutistus tapahtui parissa kk -4kg ja samoin loppurutistus 1,5kk -3kg. Alussa ja lopussa tosi tarkka kaloriseuranta ja punnitukset, siksi painonpudotus oli nopeaa. Mutta se väliaika reilu puolitoista vuotta olen treenannut salilla x 4vko ja syönyt intuition mukaan. Missään vaiheessa ei tullut takapakkia, paino pysyi ehkä pitkäänkin samana ja välillä huomasin, että on näköjään pudonnut edellisestä punnituksesta.
Nyt on ihan voittajafiilis! Vyötäröltä lähti 13cm, navan kohdalta jopa 17,5cm. Ikääkin on jo yli 50v ja bmi on nyt 21,7. Ollaan lähdössä lomalle ja vaatevarastoa pakatessa ikävä kyllä kaikki kivat vaatteet jääneet löysiksi, joten piti kaivaa varastosta parinkymmenen vuoden takaa hankittuja vaatteita :)
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei oo sisua
Aijaa.. perustele! :D
Ei sitten perimenopaussi haitannut mitenkään tuota hommaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei sitten perimenopaussi haitannut mitenkään tuota hommaa?
Ei.
Nyt näkyy jopa vatsalihakset. ap
Hienoa kun olet pitkään laihduttanut ne sanoo turvallista.Tämä teki samoin.Kesti vuosia saavutin S,XS koko tavoitteeni..Hiljaa hyvä tulee.
Itse myös melkein 2-vuotta sitten päätin, että nyt tapahtuu muutos. Olen elämäni aikana jojoillut painoa edes takas rankoilla kuureilla ja en jaksa sitä enää. Ihan ensimmäinen tavoite oli lopettaa painon nousu. Aloin juomaan vettä ja tein pieniä muutoksia ruokavalioon ja arjessa yritin olla aktiivisempi. Nyt olen 12kg kevyempi ja tuntuu, että koko ajan jaksaa liikkuakkin enenmän ja olen aloittanut saliharjoittelunkin. Kun keho tottuu rauhassa pienenpään painoon se ei ole enää pyrkinyt ylöspäin. -20kg on semmoinen oma tavoite milloin oisin normipainossa ja varmaan se vielä vuoden ottaa, että siinä ollaan. Edelleen tärkeintä kuitenkin tuo, että jojoilu saatiin loppumaan ja se, että voin syödä ihan mitä vaan, mutta kohtuudella.
UPEAA!!! Onnittelut on aina paikallaan kun tavoitteita saavuttaa! Hyvä sinä, 👍
Upeaa. Itselläni on mennyt puolitoista vuotta 29 kilon pudottamiseen. Hidasta on.
Vierailija kirjoitti:
Itse myös melkein 2-vuotta sitten päätin, että nyt tapahtuu muutos. Olen elämäni aikana jojoillut painoa edes takas rankoilla kuureilla ja en jaksa sitä enää. Ihan ensimmäinen tavoite oli lopettaa painon nousu. Aloin juomaan vettä ja tein pieniä muutoksia ruokavalioon ja arjessa yritin olla aktiivisempi. Nyt olen 12kg kevyempi ja tuntuu, että koko ajan jaksaa liikkuakkin enenmän ja olen aloittanut saliharjoittelunkin. Kun keho tottuu rauhassa pienenpään painoon se ei ole enää pyrkinyt ylöspäin. -20kg on semmoinen oma tavoite milloin oisin normipainossa ja varmaan se vielä vuoden ottaa, että siinä ollaan. Edelleen tärkeintä kuitenkin tuo, että jojoilu saatiin loppumaan ja se, että voin syödä ihan mitä vaan, mutta kohtuudella.
Mulla veden juominen vaan lisää ruokahalua. Itse juon kahvia ruuan sijaan tai ruuan vähentämiseksi. Myös vissy toimii hieman.
Onneksi olkoon.