Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh :( Kihlattuni ei haluakaan, että lähden ulkomaille. Mulla on

Vierailija
10.01.2013 |

tilaisuus tehdä jonkin aikaa töitä ja oleilla ulkomailla ennen ensi kesää. Olin vasta tekemässä päätöstä ja asian piti olla ihan ok kihlatulleni. Tänään hän sanoikin, että ei halua olla erossa niin pitkää aikaa eikä halua, että mä lähden. En minäkään halua erossa olla, mutta se olisi mukava tilaisuus ja mä tarvitsisin juuri sellaista nyt. Me ollaan menossa naimisiin tänä vuonna.

Mitä sä ajattelisit minuna? Tekisitkö juuri niin kuin itse haluat vai sopeutuisitko miehen toiveisiin?

Kommentit (425)

Vierailija
101/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihlattusi ei ole ikinä suuttunut sinulle..

Ei silloinkaan kun määrää sinut kotiarrestiin?

Ei hitto, miten VOIT olla noin tyhmä!?

Vierailija
102/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että missään olosuhteissa mikään ei ole enää mahdollista ja että mä olen oikeassa parisuhteessa, johon ei mahdu muita eikä koskaan häntä. Käskin jatkaa avioliittoa, kun kerran vaimo antoi anteeksi. M pyysi minulta anteeksi mutta mä en vastannut antavani anteeksi. Ainoa myönteinen, mitä mä vastasin, oli vastaus kysymykseen, että eikö meidän suhde ollut aika antoisa suhde. Olihan se, ja se voisi olla nyt hauska muisto menneisyydestä ilman sitä oheispaskaa, mitä siihen liittyi. Ja kyllä, mä pyysin, että hän ei enää ota minuun yhteyttä.

ap

"Jätä minut rauhaan, en halua kuulla sinusta enää ikinä", toistuvasti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli parempi, että mä en lähtenyt silloin mukaan. Sen ansiosta kaikkien välit ovat nyt ennallaan. Hän ei ikinä ole huutanut mulle eikä puhunut rumasti.

ap

kihlattusi ei ole ikinä suuttunut sinulle.. Ei silloinkaan kun määrää sinut kotiarrestiin? Ei hitto, miten VOIT olla noin tyhmä!?

Vierailija
104/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että missään olosuhteissa mikään ei ole enää mahdollista ja että mä olen oikeassa parisuhteessa, johon ei mahdu muita eikä koskaan häntä. Käskin jatkaa avioliittoa, kun kerran vaimo antoi anteeksi. M pyysi minulta anteeksi mutta mä en vastannut antavani anteeksi. Ainoa myönteinen, mitä mä vastasin, oli vastaus kysymykseen, että eikö meidän suhde ollut aika antoisa suhde. Olihan se, ja se voisi olla nyt hauska muisto menneisyydestä ilman sitä oheispaskaa, mitä siihen liittyi. Ja kyllä, mä pyysin, että hän ei enää ota minuun yhteyttä. ap

Vierailija
105/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi että se ei ollut hänelle ok.

Mä en saa edes olla kaksin sen kaverin kanssa. Pienempi reaktio olisi ollut mulle mieleisempi. En ole erityisen innostunut mustasukkaisuudesta.

ap

Mä olen nyt hetken yksin taas.

Mun mieheni alkoi kertoa eilisillastaan ja kysyi siinä vähän kuin ohimennen, onko mulla jotain kerrottavaa, johon mä vastasin, että on, mutta haluan, että hän tarkentaa ensin kysymystään. Hän sanoi, että hänen kaverinsa oli kuulemma käynyt meillä. Tämän kaverin oli sitten ollut "pakko kertoa, että me suudeltiin ja pyytää anteeksi eikä se tarkoittanut yhtään mitään". Me?

Mä kerroin, miten juttu oikeasti meni, mistä me keskusteltiin jne. Mun mieheni sanoi, että kaikki on hyvin, mutta mun pitää vielä puhua hänelle. Enkä mä saanut lähteä mukaan sinne, minne alunperin piti mennä yhdessä käymään. Ok, ymmärrän, koska se kaveri saattaa olla siellä, mutta tuntui se kuitenkin pikkuasian paisuttelulta, mutta mä teen nyt niin kuin helpointa on enkä ala kiukuttelemaan.

Ei tässä ole mistään sellaisesta kyse, että minä olisin "haluttava" tai yhtään mitään enkä usko, että se kaverikaan on minuun ihastunut. Ei hän tahallaan ystäväänsä loukkaisi. Juttelin muuten ystäväni kanssa asiasta ja hän neuvoi olemaan, kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunut, mutta sen kaverin piti sitten alkaa avoimeksi, paitsi että hän valehteli. Miehet on kummallisia.

ap

"enkä mä saanut".... Ei siis määrännyt sua pysymään kotona vai....?

Vierailija
106/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hän ei ole koskaan suuttunut siten, että mun pitäisi pelätä mitään, ei huuda, ei ole aggressiivinen eikä hauku mua. Mä viittasin siihen varoitukseen.

ap

Paitsi että se ei ollut hänelle ok. Mä en saa edes olla kaksin sen kaverin kanssa. Pienempi reaktio olisi ollut mulle mieleisempi. En ole erityisen innostunut mustasukkaisuudesta. ap Mä olen nyt hetken yksin taas. Mun mieheni alkoi kertoa eilisillastaan ja kysyi siinä vähän kuin ohimennen, onko mulla jotain kerrottavaa, johon mä vastasin, että on, mutta haluan, että hän tarkentaa ensin kysymystään. Hän sanoi, että hänen kaverinsa oli kuulemma käynyt meillä. Tämän kaverin oli sitten ollut "pakko kertoa, että me suudeltiin ja pyytää anteeksi eikä se tarkoittanut yhtään mitään". Me? Mä kerroin, miten juttu oikeasti meni, mistä me keskusteltiin jne. Mun mieheni sanoi, että kaikki on hyvin, mutta mun pitää vielä puhua hänelle. Enkä mä saanut lähteä mukaan sinne, minne alunperin piti mennä yhdessä käymään. Ok, ymmärrän, koska se kaveri saattaa olla siellä, mutta tuntui se kuitenkin pikkuasian paisuttelulta, mutta mä teen nyt niin kuin helpointa on enkä ala kiukuttelemaan. Ei tässä ole mistään sellaisesta kyse, että minä olisin "haluttava" tai yhtään mitään enkä usko, että se kaverikaan on minuun ihastunut. Ei hän tahallaan ystäväänsä loukkaisi. Juttelin muuten ystäväni kanssa asiasta ja hän neuvoi olemaan, kuin mitään ei olisi ikinä tapahtunut, mutta sen kaverin piti sitten alkaa avoimeksi, paitsi että hän valehteli. Miehet on kummallisia. ap "enkä mä saanut".... Ei siis määrännyt sua pysymään kotona vai....?

Vierailija
107/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain ilmoittaa että "Sinä jäät nyt kotiin, et pääse mukaan" Ok, koska ei korota ääntä, ei ole suuttunut.

Vie puhelintasi mennessään. Ok, ei ole suuttunut.

Vierailija
108/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minulle tulee päänsärky kun luen sun juttujasi.

Voi luoja sentään......

Vierailija
109/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota se vaikka siltä kantilta, että voit nostaa itsesi taas porrasta ylemmäksi.

ap

että minulle tulee päänsärky kun luen sun juttujasi. Voi luoja sentään......

Vierailija
110/425 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, minkä mä tunnen ja osaan, olikin vierasta. Ja ihan niin kuin pelkäsin, se sattui. Syytä en tiedä. Mä olen etsinyt tietoa, mutta en löydä sitä mistään. Täällä en oikeastaan saanut vastauksia, vain ilmoituksen, että olen tyhmä, koska en sitä tiennyt etukäteen.

ap

Eikö sen pitäisi olla murun erityisalaa? Kysyy utelias

Vierailija
111/425 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

omia kokemuksia ja tietojaan aiheesta, silläkin uhalla, että saan lukea olevani idiootti.

ap

Vierailija
112/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro mitä poikkis sanoi. Suuttuiko?

Vierailija
113/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ollut vastaava tilanne. Ensin asia oli miehelle OK, mutta lopullisen lähtöpäätökseni tehtyä alkoi kuitenkin empiminen.

Hyvin parisuhde sen kuitenkin kesti, ja varmasti vahvistikin sitä. Ja kuten itse sanoit, on kaikenmaailman skypet ja muut, niin yhteydenpitoki on niin helppoa.

Vierailija
114/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihlattusi ei ole ikinä suuttunut sinulle.. Ei silloinkaan kun määrää sinut kotiarrestiin? Ei hitto, miten VOIT olla noin tyhmä!?

että murun ei ole tarvinnut pelätä kihlatun suuttumista, josta Micke varoitti kai oman kokemuksensa takia. Taisi tulla verta nekusta ymmärsin.

Vierailija
115/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on elämistä varten. Ei ole kovin monella meistä tilaisuuksia lähteä ulkomaille kuten sinulla, joten tartu tilaisuuteen!

Vakuuta mies siitä että reissu ei muuta suhdetta ja olet tietenkin ehdottoman uskollinen.

Kuvittele itsesi vanhana kuolinvuoteellasi. Katuisitko sitä että lähdit ja olit erossa miehestä jonkin aikaa vai katuisitko sitä että jätit tilaisuuden käyttämättä.

Vierailija
116/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstailee hyvilla mielin raiskaajansa kanssa. Taisi menna terapiaistunnot ihan harakoille. Eiko terapeuttikaan saanut suustaan etta "pysy kaukana siita miehesta". Nyt muru nahtavasti uskoo tosissaan etta micke on todellakin rakastunut haneen ja on muuttunut taysin eri mieheksi murun paljon puhutun viehatysvoiman ansiosta. Huoh. Eika kihlattukaan ole viela tajunnut etta taistelee tuulimyllyja vastaan, luottamus, siihenhan kannattaakin uskoa kuin joulupukkiin konsanaan.

Vierailija
117/425 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekstailee hyvilla mielin raiskaajansa kanssa. Taisi menna terapiaistunnot ihan harakoille. Eiko terapeuttikaan saanut suustaan etta "pysy kaukana siita miehesta". Nyt muru nahtavasti uskoo tosissaan etta micke on todellakin rakastunut haneen ja on muuttunut taysin eri mieheksi murun paljon puhutun viehatysvoiman ansiosta. Huoh. Eika kihlattukaan ole viela tajunnut etta taistelee tuulimyllyja vastaan, luottamus, siihenhan kannattaakin uskoa kuin joulupukkiin konsanaan.

Näytät keksivän ihan omaa tarinaasi. Luitko mitä muru oli vastannut Mickelle? Ihan päinvastaista.

Vierailija
118/425 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on NIIN tarkeaa sailyttaa hyvat puhevalit raiskaajansa kanssa. Kaikkihan siihen pyrkivat. :)

Ja tosi reilua nykyista poikaystavaa kohtaan.

Näytät keksivän ihan omaa tarinaasi. Luitko mitä muru oli vastannut Mickelle? Ihan päinvastaista.

Vierailija
119/425 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

herran pieksut! Onko minussa jotain vikaa kun en kylla edes sylkaisisi siihen suuntaan missa tuo iljetys on, saatikka sitten etta tekstailisin sille? Mutta muru ei kanna kaunaa, vaan jaksaa muistella entisia "hyvia aikoja"

Vaikka murua kustiinkin silmaan ihan alusta lahtien, ei kanna kaunaa. Jess!!

että missään olosuhteissa mikään ei ole enää mahdollista ja että mä olen oikeassa parisuhteessa, johon ei mahdu muita eikä koskaan häntä. Käskin jatkaa avioliittoa, kun kerran vaimo antoi anteeksi. M pyysi minulta anteeksi mutta mä en vastannut antavani anteeksi. Ainoa myönteinen, mitä mä vastasin, oli vastaus kysymykseen, että eikö meidän suhde ollut aika antoisa suhde. Olihan se, ja se voisi olla nyt hauska muisto menneisyydestä ilman sitä oheispaskaa, mitä siihen liittyi. Ja kyllä, mä pyysin, että hän ei enää ota minuun yhteyttä.

ap

Vierailija
120/425 |
14.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkohan tuo on kakistaa kurkusta ulos:

muru, olet kaikkien aikojen idiootti jos et nyt millaan tajua etta kaikenlainen kommunikointi micken kanssa saa sen uskomaan etta olet vielakin kiinnostunut siita.

Jos micke uskoo etta pystyy viela jollakin lailla sua kusettamaan, niin tekee kylla kaikkensa etta niin tulee tapahtumaan. Siltahan tuo sitapaitsi nayttaa etta on nyt ottanut asiakseen tuhota sun nykyisen suhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi