Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Höh :( Kihlattuni ei haluakaan, että lähden ulkomaille. Mulla on

Vierailija
10.01.2013 |

tilaisuus tehdä jonkin aikaa töitä ja oleilla ulkomailla ennen ensi kesää. Olin vasta tekemässä päätöstä ja asian piti olla ihan ok kihlatulleni. Tänään hän sanoikin, että ei halua olla erossa niin pitkää aikaa eikä halua, että mä lähden. En minäkään halua erossa olla, mutta se olisi mukava tilaisuus ja mä tarvitsisin juuri sellaista nyt. Me ollaan menossa naimisiin tänä vuonna.

Mitä sä ajattelisit minuna? Tekisitkö juuri niin kuin itse haluat vai sopeutuisitko miehen toiveisiin?

Kommentit (425)

Vierailija
41/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä ole mitään syytä olla luottamatta minuun. Erossa olo se syy on.

ap

Pointti onkin että hän ei päästä SINUA missään vaiheessa YKSIN. Eli luottamus=0.

Vierailija
42/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei MITÄÄn syytä.. Viimeksi kun halusit eron olit vain katsellut seuraavaa sängynlämmittäjää itelles valmiiksi...

Ja nyt haluat vain töitten takia muualle, etkä erota, mutta miksi mies luottaisi siihen ettei siellä muualla sinua odottaa joku toinen? Jos oletkin epävarma ja haluat koekilla muita vielä ennen häitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kestä hetkeäkään ilman ihanaa murua vierellään.

Siinähän se ainut syy on.

Muru ei saa lähteä töihin, koska pitää olla miehensä vieressä.

Vierailija
44/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan itseni ja työni takia. Ei se ole epäselvää. En mä mitään pakene. Enkä halua kokeilla muita ennen häitä. Olen kokeillut jo.

ap

Ei MITÄÄn syytä.. Viimeksi kun halusit eron olit vain katsellut seuraavaa sängynlämmittäjää itelles valmiiksi... Ja nyt haluat vain töitten takia muualle, etkä erota, mutta miksi mies luottaisi siihen ettei siellä muualla sinua odottaa joku toinen? Jos oletkin epävarma ja haluat koekilla muita vielä ennen häitä?

Vierailija
45/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei välttämättä halua niin pitkää seksitaukoa.

Vierailija
46/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos haluat olla kynnysmatto, jäät kotiin.

Jos halaut elää, ja olla muuta kuin vaimo, lähdet.

Kyllä huomaat sitten missä kunnossa suhteesi oikeasti on, ja onkin ihan hyvää ennen häitä.

Vierailija
47/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ei päästä sua nyt, ei päästä milloinkaan. Hänellä ei taida kovin olla luottua suhun, itseenä tai teidän suhteeseen. Jos tosiaan on lyhyestä ajasta kiinni, ei sen luulisi olevan ongelma.

Vierailija
48/425 |
10.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä lähden. Jos olen kunnossa. (Mulla on ollut veriarvot vähän huonot.) Mun pomo lähtisi aluksi mukaan sinne, joten työn alkukin olisi helppo. Katuisin varmaan, jos en lähtisi. On kuitenkin ihan eri asia lähteä tekemään töitä kuin vain oleilemaan. En kylläkään haluaisi antaa mitään ota tai jätä -vaihtoehtoa. Eikä varmaan tarvitsekaan, mun parastanihan mies haluaa.

ap

Vierailija
49/425 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tosissaan sitä mieltä kaikki että

ulkomaille lähtemisiä ei sovita yhdessä? Takertuvuudeksi nimitätte sitä että ei halua olla erossa.Ei kuullosta sitoutumiselta.

Vierailija
50/425 |
11.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko tosissaan sitä mieltä kaikki että

ulkomaille lähtemisiä ei sovita yhdessä? Takertuvuudeksi nimitätte sitä että ei halua olla erossa.Ei kuullosta sitoutumiselta.

Parhaimmassa tapauksessa, mutta tässähän ei ole voittajaa.

Joko ap jää kotiin ja suree menetettyä mahdollisuutta, tai ap lähtee ja kihlattu surkuttelee kotona kun muru ei oo siellä vierellä.

Kummalla on enemmän menetettävää?

Kompromissi paras, eli muru lähtee, ja kihlattu tulee käymään niin usein kun voi, plus skypet ja muut ahkeraan käyttöön.

Vierailija
51/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ollut aloitteellinen asiassa. Mies oli sitä odottanut ja halusi, ja mä uskoin, että se olisi jo turvallista, koska mä voin jo ihan hyvin.

Mä olen jättänyt vastaamatta viesteihin viime yöhön asti. Halusin oikeastaan tietää, pystynkö suhtautumaan neutraalisti. En pysty, vaikka pystyinkin neutraalimmin kuin ennen. Omia viestejäni voisin kyllä näyttää kihlatulleni, joten en mielestäni ole pettänyt luottamusta.

ap

kihlatun pehmenemään ja myöntämään luvan ulkomaankomennukselle, ei murulla olisi ollut tarvetta viestittelyyn vieraan kanssa. Mutta kun homma ei mennyt murun suunnitelman mukaan, kokee hän ehkä oikeudekseen pettää kihlatun luottamus. Sillä luottamuksen pettämisestä tässä on kyse, ja jos toinen osapuoli on Micke, on murun viestittely todella suuri loukkaus kihlattua kohtaan (jota hän itse ei missään nimessä tule ymmärtämään).

Vierailija
52/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

En mä ollut aloitteellinen asiassa. Mies oli sitä odottanut ja halusi, ja mä uskoin, että se olisi jo turvallista, koska mä voin jo ihan hyvin. Mä olen jättänyt vastaamatta viesteihin viime yöhön asti. Halusin oikeastaan tietää, pystynkö suhtautumaan neutraalisti. En pysty, vaikka pystyinkin neutraalimmin kuin ennen. Omia viestejäni voisin kyllä näyttää kihlatulleni, joten en mielestäni ole pettänyt luottamusta. ap

kihlatun pehmenemään ja myöntämään luvan ulkomaankomennukselle, ei murulla olisi ollut tarvetta viestittelyyn vieraan kanssa. Mutta kun homma ei mennyt murun suunnitelman mukaan, kokee hän ehkä oikeudekseen pettää kihlatun luottamus. Sillä luottamuksen pettämisestä tässä on kyse, ja jos toinen osapuoli on Micke, on murun viestittely todella suuri loukkaus kihlattua kohtaan (jota hän itse ei missään nimessä tule ymmärtämään).

Vierailija
53/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ollut aloitteellinen asiassa. Mies oli sitä odottanut ja halusi, ja mä uskoin, että se olisi jo turvallista, koska mä voin jo ihan hyvin.

Mä olen jättänyt vastaamatta viesteihin viime yöhön asti. Halusin oikeastaan tietää, pystynkö suhtautumaan neutraalisti. En pysty, vaikka pystyinkin neutraalimmin kuin ennen. Omia viestejäni voisin kyllä näyttää kihlatulleni, joten en mielestäni ole pettänyt luottamusta.

ap

Voi pientä tossukkaa.

Näytä sit kihlatullesi viimeöinen viestittelysi, ja tule krtomaan miten suhtautui.

Vierailija
54/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän ei ole pettänyt (taaskaan) kihlatun luottamusta.

Mitenköhän muru suhtautuisi, jos kihlattu ensin jätettyään murun Neiti X:n takia ja palattuaan yhteen murun kanssa jonakin surkeana yönä, kun seksi ei olisi lainkaan sujunut murun kanssa, alkaisi vastailla häntä edelleen sitkeästi piirittävän neiti X:n viesteihin?

Suhtautuisiko hän ymmärtäväisesti?

Vai syntyisikö taas suurta draamaa, josta saisimme av:lla lukea?

Vierailija
55/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ollut aloitteellinen asiassa. Mies oli sitä odottanut ja halusi, ja mä uskoin, että se olisi jo turvallista, koska mä voin jo ihan hyvin. Mä olen jättänyt vastaamatta viesteihin viime yöhön asti. Halusin oikeastaan tietää, pystynkö suhtautumaan neutraalisti. En pysty, vaikka pystyinkin neutraalimmin kuin ennen. Omia viestejäni voisin kyllä näyttää kihlatulleni, joten en mielestäni ole pettänyt luottamusta. ap

Jos sussa on hivenkään mitään luottamisen arvoista, muru, kerrot heti reilusti miehellesi, että tuli taas tekstailtua Micken kanssa.

Ihme diibadaabaa ja selittelyä jatkuvasti. Ja ennen kaikkea kummallinen tarve naisella koko ajan toistella miten luotettava on.

Vierailija
56/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä annoin kyllä selvästi ymmärtää, että minusta ei enää seuraa saa, ei vaikka jättäisi vaimonsa. Ei, vaikka minä olisi yksin. Mä halusin latistaa sen kituvan innon, jolla niitä viestejä aina joskus vielä tulee.

ap

hän ei ole pettänyt (taaskaan) kihlatun luottamusta. Mitenköhän muru suhtautuisi, jos kihlattu ensin jätettyään murun Neiti X:n takia ja palattuaan yhteen murun kanssa jonakin surkeana yönä, kun seksi ei olisi lainkaan sujunut murun kanssa, alkaisi vastailla häntä edelleen sitkeästi piirittävän neiti X:n viesteihin? Suhtautuisiko hän ymmärtäväisesti? Vai syntyisikö taas suurta draamaa, josta saisimme av:lla lukea?

Vierailija
57/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellista on se, onko se tarpeellista.

ap

Jos sussa on hivenkään mitään luottamisen arvoista, muru, kerrot heti reilusti miehellesi, että tuli taas tekstailtua Micken kanssa.

Ihme diibadaabaa ja selittelyä jatkuvasti. Ja ennen kaikkea kummallinen tarve naisella koko ajan toistella miten luotettava on.

Vierailija
58/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysehän ei ole siitä, koetko itse toimineesi viime yönä täydellisen moraalisesti ja loukkaamatta omaa miestäsi, vaan kyse on siitä miten oma miehesi asian kokee. Mutta et varmaan taida kertoa, koska tiedät että miehesi tulee pahoittamaan mielensä ja luottamuspula taas vaan syvenee. Juuri kun sinun piti lähteä ulkomaankomennukselle ja juuri kun olette menossa naimisiin.

Miten minusta tuntuu, että itse ajat itsesi toistuvasti vaikeuksiin?

Vierailija
59/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinoutuneella kasvatuksella ihmisestä tulee noin vinoutuneen sairaan huomiohuora prinsessa,joka luulee että maailma pyörii hänen ympärillään??

Vierailija
60/425 |
13.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oleellista on se, onko se tarpeellista. ap

Jos sussa on hivenkään mitään luottamisen arvoista, muru, kerrot heti reilusti miehellesi, että tuli taas tekstailtua Micken kanssa. Ihme diibadaabaa ja selittelyä jatkuvasti. Ja ennen kaikkea kummallinen tarve naisella koko ajan toistella miten luotettava on.

Tässä tilanteessa ei ole sinun tehtäväsi arvioida omaa luotettavuuttasi vaan se on miehesi tehtävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi