Lääkäri ei määrännyt kuin Buranaa, vaikka selkä on todella kipeä
Lääkäri ei määrännyt kuin Buranaa, vaikka selkä on todella kipeä. Jouduin nyt jäämään kuukauden sairaslomalle.
Kommentit (33)
Hyvä. Nyt fysioterapialla selkä kuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Just. Buris on reseptivapaa lääke.
niin onkin, mutta se oli 800mg Buranaa
No sä sentään sait buranareseptin. Mulle ei annettu murtumasärkyyn kuin panadolia.
Vierailija kirjoitti:
No sä sentään sait buranareseptin. Mulle ei annettu murtumasärkyyn kuin panadolia.
Ja mitä olisi pitänyt olla? Panacodia?
Itse en saanut edes burana reseptiä kun nilkkani meni paskaksi, eikä ollut itsellä varaa ostaa apteekista joten jouduin olemaan ilman kipulääkettä 3 viikkoa kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Tramalia, koska se toimii minulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sen avulla olisin päässyt töihin, ja nyt minun tilallani ei ole korvaajaa kun olin valmiiksi tuuramassa äitiyslomalaista
Vierailija kirjoitti:
Halvempaa respalla. Psyk.sh.
Jos et pärjää Buranalla, niin uudelleen yhteys terveysasemalle/ päivystykseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole rahaa ostaa sitä, silloin olisi suotavaa että lääkäri kirjottaisi reseptin ja voisi toimeentulotuen maksusitoumuksella hakea buranat ilmaiseksi apteekista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 800 mg buranaa tietysti. Tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
600 g ja 800 g eivät ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
600 g ja 800 g eivät ole.
600 mg ja 800 mg, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla ole rahaa ostaa sitä, silloin olisi suotavaa että lääkäri kirjottaisi reseptin ja voisi toimeentulotuen maksusitoumuksella hakea buranat ilmaiseksi apteekista.
Ei lääkäri voi tietää potilaan rahatilannetta jos potilas ei kerro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota 2 tablettia.
Pitkäaikainen käyttö voi sitten aiheuttaa sisäistä verenvuotoa.
Vierailija kirjoitti:
Itse en saanut edes burana reseptiä kun nilkkani meni paskaksi, eikä ollut itsellä varaa ostaa apteekista joten jouduin olemaan ilman kipulääkettä 3 viikkoa kotona.
Onhan se idiootin elämä kallista...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota 2 tablettia.
Pitkäaikainen käyttö voi sitten aiheuttaa sisäistä verenvuotoa.
Somac on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toimeentulotuen asiakkaan pitää saada juuri merkki lääkettä? Miksei bulkkitavara käy?
Vierailija kirjoitti:
Ei se resepti siitä hintaa mihinkään muuta. Halvimmat kipulääkkeet maksavat muutenkin alle 2 euroa apteekissa