Hei :) tai oikeastaan tänään :( Olen ollut huolesta sairaana.
Paitsi että minä en ole se sairas. Sain viime yönä soiton sairaalasta, jonne mun kihlattuni oli joutunut lähtemään yksistä juhlista. Hänellä oli rintakipua ja sydänoireita ja nousi korkea kuume. Miten voi alle 30-vuotiaalla olla sellaisia oireita? En saanut nähdä hoitavaa lääkäriä, joten en tiedä tarkkaan, mistä on kyse, eikä mies jaksanut kauheasti puhua. Hän tulee huomenna kotiin, koska oireet hellittivät nopeasti, mutta kyllähän se pelästytti. Pelästytti tosi paljon. Mulla oli äiti ja pari ystävää täällä tukenani, mutta heidän piti jo lähteä. Tällaisia päiviä ei saisi tulla :(
Kommentit (174)
Nuorillakin urheilijoilla tavataan usein sydänkohtauksia. Tuo kuume viittaa kuitenkin virukseen. Virukseen ei ole lääkitystä, mutta muuten terve ihminen voittaa virussairaudet itse oman elimistön voimalla.
ettei tällaisia päiviä saisi tulla tai ei minulle voi käydä niin tms.?
Miksi oletat, että ikävien asioiden tulee osua muihin ihmisiin muttei sinuun?
Onko sinulla jonkinasteinen prinsessasyndrooma ;) ?
Ap, minulle tuli ensimmäisenä mieleen sydänlihastulehdus. Onko siipallasi ollut kuukauden aikana flunssaa? Sen ei tarvitse olla selväoireinen, väsymys ja nuhakin saattavat riittää - flunssavirus vain on iskenyt sydänlihakseen ja viipeellä aiheuttaa tuollaista.
Oireet täsmäävät ainakin.
http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00…
Soittelin kihlatulleni, joka kertoi, että mitään huolestuttavaa ei ole hänestä löytynyt ja hän voi jo ihan hyvin, mutta nukkuu kuitenkin yön vielä sairaalassa. Jotain koetuloksia tulee vielä huomenna.
Tekisi mieli sanoa kaikille ilkimyksille, että siitäs saitte. Mutta en sano, koska olen tosi huojentunut ja onnellinen.
ap
Vihaan muuten silittämistä, huomasin taas.
ap
Internetsi ulkomailtakin.
Muruhan nimenomaan uskoo että olisi kelpo äiti.
Ja eihän muru voisi mennä naimisiin unelmapuvussaan kesällä jos nyt olisi raskaana!
Joka tapauksessa kaikki on hyvin nyt. Se riittää mulle.
ap (joka lipesi töistä tekemään etätöitä ja lipesi etätöistä...)