Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei :) tai oikeastaan tänään :( Olen ollut huolesta sairaana.

Vierailija
15.11.2012 |

Paitsi että minä en ole se sairas. Sain viime yönä soiton sairaalasta, jonne mun kihlattuni oli joutunut lähtemään yksistä juhlista. Hänellä oli rintakipua ja sydänoireita ja nousi korkea kuume. Miten voi alle 30-vuotiaalla olla sellaisia oireita? En saanut nähdä hoitavaa lääkäriä, joten en tiedä tarkkaan, mistä on kyse, eikä mies jaksanut kauheasti puhua. Hän tulee huomenna kotiin, koska oireet hellittivät nopeasti, mutta kyllähän se pelästytti. Pelästytti tosi paljon. Mulla oli äiti ja pari ystävää täällä tukenani, mutta heidän piti jo lähteä. Tällaisia päiviä ei saisi tulla :(

Kommentit (174)

Vierailija
141/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerro myös meille :)

Vierailija
142/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käymään en enää mene, me sovittiin niin mun kihlattuni kanssa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska noi kuvailuthan viittaa aivan luonnollisesti yliannostukseen.

Jos sattuisit kuitenkin olemaan tosissasi: käske sitä kihlattuasi vähentämään päihteidenkäyttöä. Entinen lukiokaverini, menevä nuori mies, kuoli sänkyynsä vedettyään vuoron perään piristeitä ja rauhottavia. Ja kyseessä ei ollut mikään sekakäyttäjäluuseri vaan erittäin menestyvä, monilahjakas nuorukainen, joka vaan tykkäsi juhlistaa laittomilla päihteillä. Huumekuolemat eivät siis koske pelkästään mitään metroasemien pirinistejä, eivät katso yhteiskuntaluokkaan.

Äijä katkolle ja kihlaus myös, kunnes on todiste siitä, että osaa pysyä erossa mömmöistä.

Vaikka provohan tää on.

Vierailija
144/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei minulle voi käydä näin."

"Ei minulle pitänyt tapahtua niin."

Taattua Murua.

Kurja juttu, mutta yritä nyt ymmärtää, ettei sinulle ole suotu mitään erityistä immuniteettia elämän kurjiin asioihin.

Vierailija
145/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä unelmaisä oikein..

KÄy ite keskel viikkoo bilettämsää, vetämässä aineita, ja samalla haluaisi panna Murun paksuksi että muru pysyisi kotona..

Unelmasuhde

Vierailija
146/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on sairas, nyt jo toipumassa, ja vauvojen aika meillä on joskus myöhemmin. Mitä ihmettä sinä ihminen höpötät?

ap

Siinäpä unelmaisä oikein.. KÄy ite keskel viikkoo bilettämsää, vetämässä aineita, ja samalla haluaisi panna Murun paksuksi että muru pysyisi kotona.. Unelmasuhde

Vierailija
147/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni jo pikkuisen överiksi. Ensin pitkän aikaa vihjailua viihdekäytöstä ja nyt yliannostus. Joopa joo. Sinänsä alkaa jo ärsyttää näinkin vakavalla asialla leikkiminen.

Vierailija
148/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään yliannostusta! Eikä kai mikään yliannostus nosta kuumetta tai aiheuta rintakipuja? En tiedä, kun en ole sellaista kokenut enkä nähnyt.

ap

meni jo pikkuisen överiksi. Ensin pitkän aikaa vihjailua viihdekäytöstä ja nyt yliannostus. Joopa joo. Sinänsä alkaa jo ärsyttää näinkin vakavalla asialla leikkiminen.

Vierailija
149/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän murun elämässä sellaista tapahdu!

VAikka tietääkin että mies tykkää ainesta!

"Stimulantit, kuten piri, esso, MDPV ja kokkeli, saavat elimistön hyrräämään ylikierroksilla, jota voi seurata sydänkohtaus, aivoverenvuoto tai kuumeen nousun aiheuttama lämpöhalvaus."

http://www.pilvenreunalla.com/asiaa_aineista.php?asiaa=paihde-ensiapu

Vierailija
150/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rytmihäiriöitä ja jopa sydänkohtauksia. Eikä niitä tarvitse itse kokea sen tietääkseen.

Vierailija
151/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut ihan oikeasti huolissani sairaasta rakkaastani. Tiedän, että sydänoireet pitää aina ottaa vakavasti. Ihan ensin meidän pitää puhua työpäivien lyhentämisestä ja sitä myötä stressin vähentämisestä. Toivon vain, että se kuume ei nouse takaisin. Mun pitäisi kyllä olla siellä.

ap

Vierailija
152/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä multa kysytty mitään sellaisesta, kun kävin sairaalassa.

ap

rytmihäiriöitä ja jopa sydänkohtauksia. Eikä niitä tarvitse itse kokea sen tietääkseen.

Vierailija
153/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on, että tod.näk rakkaasi on vetänyt liikaa piristäviä?

Että ihan ensiksi keskustelette siitä että vähentää bilettämistä, eikä työntekoa.

Eiku vähemmän töitä ja lisää bileitä. näin murun maailmassa....

Mutta tämä ketjua saa sinut näyttämään vain yksinkertaisemmalta, provo ei mene läpi enää viimeisillekään, huomiohuoraus taitaa loppua tähän kun meni vähän liian överiksi. (hihii, pun ontended jos kukaan tajusi).

Vierailija
154/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertomassa huumeiden vaaroista ja siinä sivussa haitoista.

Mä oon niin vanha, että mun aikana kouluissa kiersi sellainen henkilö, jota kutsuttiin huume-eevaksi. Hän oli lusinut thaimaalaisessa vankilassa huumeiden salakuljetuksen vuoksi. Sanoma meni kyllä aika hyvin jakeluun, koska eevan tarina oli erittäin koskettava ja mieleenpainuva. Ikävää jos nykyajan kakaroille ei opeteta mitään vastaavaa. Eipä ihme ole jos moraalinen ote on päässyt löystymään.

terv. 23 kai

Vierailija
155/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne oli työhön liittyvät juhlat. Mies sairastui ja on nyt sairaalassa ja tulee kotiin huomenna. Ei sen ihmeellisempää, vaikka vakavaa onkin. On kai joku joskus ennenkin sairastunut? Ei tämä maailman ensimmäinen sairaustapaus ollut.

ap

siinä on, että tod.näk rakkaasi on vetänyt liikaa piristäviä? Että ihan ensiksi keskustelette siitä että vähentää bilettämistä, eikä työntekoa. Eiku vähemmän töitä ja lisää bileitä. näin murun maailmassa.... Mutta tämä ketjua saa sinut näyttämään vain yksinkertaisemmalta, provo ei mene läpi enää viimeisillekään, huomiohuoraus taitaa loppua tähän kun meni vähän liian överiksi. (hihii, pun ontended jos kukaan tajusi).

Vierailija
156/174 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiko posti tietoja sairaalasta? Oletteko sen asian selvittäneet?

Vierailija
157/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kihlattusi paranee pian. Tiedän millaista on olla huolissaan läheisestä eikä se ole mukava tunne. Voimia äläkä välitä noista ilkeistä!

Vierailija
158/174 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
159/174 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tsiisus.

Eipä taida päivässä posti kulkea.

Mulla meni parikin viikkoa ja ei, se diagnoosi tai paperit ei kuulu meille.

Mä en edes saanut mitään diagnoosia vaan mulla oli määrittelemätön kiputila johon ei liittynyt mitään kummempaa.

Eikä itseasiassa mun mies taida olla ikinä nähnyt näitä mun papereita eikä ole ollut tapana toisiltamme kysyäkään.

miksi siis vainoatte niistä?

Vierailija
160/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia esim, millainen tuli maanantaina 8v-pojan vanhemmille, kun siavat tietää että poikansa oli kuollut bussin alle aamulla koulumatkalla.

Sellaisia että vanhemmat odottavat toivottua lasta, ja selviääkin että vauvalla on vakava vamma, ja joudutaan keskeytykssen esim rv25, jolloin keskonen voitaisiin jo pelastaa, mutta vakavasti vammaisen lapsen äiti joutuu synnyttämään lapsensa kuolemaan, jos ei ole kuollut jo ennen synnytystä.

Sellaisia että ajat aamulla tyytyväisenä töihin, joku pamauttaa sun kylkeen ja eläät loppuelämä pyörätuolissa.

Sun miehen huumeidenkäyttö on aika pieni "tällaista ei voi tapahtua!" näihin verrattuna.