Onko kauniiden vaikeampi tunnistaa kuka on kiinnostunut tosissaan
Kommentit (10)
Valinta on vapaa: 1. Älykäs (dipit on pop) 2. ulkonäkö; pituus vähintään 182cm, komeus on katsojan silmissä + lisät.
Miksi ottaa tyhmä tapaus? Sillä ei saa elämässä mitään muuta kuin sitä tavallista. Kaikki ongelmatapaukset on helppo ohittaa (alkoholistit, väkivaltaiset, moniongelmat, pelimiehet, nistit). Ja naisella on aina vapaus valita mitä tekekään ja pitääkään jos on tullut tyrittyä. Jätä jälkeesi ongelmatapaukset, ne on niille muille. Voit olla mitä ihan mitä haluat!
Vai menisitkö itse muitta mutkitta iskemään äärimmäisen hyvännäköistä miestä? jos menisit, niin aika moni ei menisi, koska pelkäisi.
Tosiasia on se, että tavalliset, keskivertoitseluottamuksella varustetut miehet harvemmin uskaltavat edes yrittää kaikkein kauneimpia naisia. On huomattavan paljon helpompaa lähestyä sitä melko tavallisen näköistä naista kuin jotain huippukaunotarta. Oletusarvo kun on, että kauniille ei kelpaa kuka tahansa.
Mutta toisaalta kyllä nuo ei-toivotut sitten tunnistaakin aika hyvin kun juttuihin pääsee, joskus jo ennen. Mutta turhauttavaa se on jos tavalliset kiltit miehet lähinnä pelkää ja vaan sellaiset "mä olen alfauros ja luojan lahja naisille" ottaa kontaktia.
4
todellakaan ei kaikki yritä iskeä, vaan lähinnä ne, jotka uskaltavat = juurikin joko ällömachot tai tarpeeksi humalassa olevat känniääliöt. Hyvät miehet on ihan yhtä harvassa kaikille.
baarissa erään miehen kanssa. Olin kahden ystäväni kanssa liikenteessä. Ystäviäni kävi jututtamassa monikin mies ja minä olin aikalailla yksin sivussa. Eräs mies tuli juttelemaan ja sanoi että olen liian kaunis, ettei normaali miehet uskalla tulla juttelemaan minulle. Ystäväni ovat sanoneet samasta asiasta ennenkin. Olen kaunis, en mitenkään yli seksikäs vaan pukeudun tylikkäästi enkä ole ylpeä tai koppavan näköinen. Ystäväni ovat nättejä mutta "tavallisemman näköisiä". Minua lähestyy pääasiassa erittäin itsevarmat, pelurit ja miehet jotka yrittävät tehdä vaikutuksen rahoillaan. Ja naimisissa olevat joilla ei ole mitään menetettävää.
kun nainen ylistää itse itseään kauniiksi, kuten aika usein av:lla on luettavissa. Silloin kauneus on jo mielestäni saanut tosi ison särön, eikä se ole ollenkaan sellaista puhdasta kauneutta mitä kauneus voi parhaimmillaan olla. Silloin voi liian pitkälle loistava ylpeys ja itseriittoisuus olla se ainut syy mikä pitää miehet loitolla, eikä suinkaan se että miehet pitäisivät liian riskaabelina lähestyä kaunista naista.
Mulle on tosi monta kertaa käynyt niin, että joku mies sanoo että sua varmaan yritetään iskeä koko ajan ja että varmaan saat helposti seuraa. Sit vastaan, että yleensä yksin saan baarissa istua ja harvoin kukaan tulee juttelemaan (niinkuin asia onkin). Niin ehdottavat aina syyksi sitä, että olen niin kaunis, ettei kukaan uskalla tulla juttelemaan.
En oikein tiedä, miten tähän pitäisi suhtautua. Tähän mennessä oon vaan naurahtanut ja vaihtanut puheenaihetta. En pidä itseäni mitenkään erityisen näköisenä, tosin en kyllä rumanakaan vaan ihan ok nättinä. En myöskään tajua, miksi tuota sanovat, onko tää vittuilua vai mitä? Koko teoria ei vaikuta kauhean uskottavalta.
kun nainen ylistää itse itseään kauniiksi, kuten aika usein av:lla on luettavissa. Silloin kauneus on jo mielestäni saanut tosi ison särön, eikä se ole ollenkaan sellaista puhdasta kauneutta mitä kauneus voi parhaimmillaan olla. Silloin voi liian pitkälle loistava ylpeys ja itseriittoisuus olla se ainut syy mikä pitää miehet loitolla, eikä suinkaan se että miehet pitäisivät liian riskaabelina lähestyä kaunista naista.
ei voi puhua tällaisista asioista?
Loistaako näistä kirjoituksista koppavuus ja ylpeys? Ettei sulla nyt vaan olisi vähän vääränväriset silmälasit nenälläsi.
Minulle tässä keskustelussa on tullut esille mielenkiintoisia asioita. Näistä ei todellakaan puhuta kuin korkeintaan tosi läheisten kavereiden kanssa, käytännössä ei kuitenkaan koskaan. Mielenkiintoista on juuri tämä samanlainen kokemus siitä millaiset miehet lähestyvät ja lähestyvätkö ylipäätään.
sillä monet ovat kiinnostuneet mutta vain ulkoisen kuoren tähden ja se ei minua kiinnosta. Ihmiset ovat hyvin pinnallisia.
Joskus nuorena kadehdin niitä, joille juttelemaan tuli vain lähinnä ne mukavat tavalliset miehet, jotka kiinnostuivat näistä naisista ihmisinä, esim. koska henkilö näytti niin mukavalta. Tuntui että heidän oli helpompi löytää hyvä mies kuin minun, jolle aina tuli juttelemaan pahimmat pelimiehet, ällömachot, sun muut ei vakavaan parisuhteeseen sopivat tyypit.
Mutta toisaalta kyllä nuo ei-toivotut sitten tunnistaakin aika hyvin kun juttuihin pääsee, joskus jo ennen. Mutta turhauttavaa se on jos tavalliset kiltit miehet lähinnä pelkää ja vaan sellaiset "mä olen alfauros ja luojan lahja naisille" ottaa kontaktia.