Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei :) tai oikeastaan tänään :( Olen ollut huolesta sairaana.

Vierailija
15.11.2012 |

Paitsi että minä en ole se sairas. Sain viime yönä soiton sairaalasta, jonne mun kihlattuni oli joutunut lähtemään yksistä juhlista. Hänellä oli rintakipua ja sydänoireita ja nousi korkea kuume. Miten voi alle 30-vuotiaalla olla sellaisia oireita? En saanut nähdä hoitavaa lääkäriä, joten en tiedä tarkkaan, mistä on kyse, eikä mies jaksanut kauheasti puhua. Hän tulee huomenna kotiin, koska oireet hellittivät nopeasti, mutta kyllähän se pelästytti. Pelästytti tosi paljon. Mulla oli äiti ja pari ystävää täällä tukenani, mutta heidän piti jo lähteä. Tällaisia päiviä ei saisi tulla :(

Kommentit (174)

Vierailija
121/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Kyllä lääkäri tai hoitaja kertoo omaisille tilanteesta jos potilas ei ole kieltänyt.

Vierailija
122/174 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onko miehesi vielä uskottava?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/174 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä minäkin. Miksi mun vauvani olisi maailman vaikein ja miksi mun mieheni ei sopeutuisi isän asemaan? Me ollaan soviteltu paljon asioita. Eiköhän niinkin suuri onni kuin lapsi sovi hyvin meidän elämään. Pohdiskelu on teoreettista mutta aina pitää varautua, kun parisuhteessa elää. Se voi olla todellisuutta koska tahansa. Vaikka nyt.

ap

Ei se noin vaikeaa tarvitse olle, eikä kaikkien parisuhteet kärsi, kun saadaan vauva. Se voi olla myös elämän parasta aikaa!

Vierailija
124/174 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään, hyvin menee miehellä. Kai käytitte kortsua?

Vierailija
125/174 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ett muru varautuu siihen mikä se vauva-arki SAATTAA olla, etei ole sitten ihmeissään kun ei olekaan pelkkää söpöilyä.

Vierailija
126/174 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tsemppejä sinne!

Vierailija
127/174 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

teidän suhde on oikeasti huono. Epäluottamusta, mustasukkaisuutta, kiristämistä, epäilyksiä. Ilmeisesti päihteitäkin? Älkää oikeasti tehkö sitä, että ratkaisette ongelmanne vauvalla! Vauva on kokonainen ihmiselämä, koko maailma. Vauva ansaitsee syntyä kahden aikuisen ihmisen parisuhteeseen omana itsenään, eikä paikkaamaan epäluottamusta tai tyytymättömyyttä.

Et sinä Muru tyhmältä vaikuta, naivilta ja jotenkin hirveän itsekeskeiseltä lähinnä. Luulisi, että pystyisit vielä odottamaan tuota vauva-asiaa ihan rauhassa, olethan vielä nuori. Ja harkita myös vakavasti, onko tämä nykyinen poikakaveri sinulle oikea.

Tsemppiä.

Vierailija
128/174 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virheettömäksi en ole itseäni koskaan luullutkaan. Elelen elämäntilanteen mukaan.

Tuo on kyllä hassua, että niin moni äiti kuvaa elämän lapsen kanssa niin vaikeaksi. Sitä vain ihmettelee, että miksi niitä lapsia on sitten hankittu toinen ja kolmaskin. Mutta mitä minä siitä tiedän? En mitään.

ap

tarkoitettu ennen kaikkea kärjistykseksi ilkeilijöille ja kuittailuna itselleni, ei siis piikittelyksi ap:lle. Pahoitteluni huonosta itseilmaisusta! Vaikutat mielestäni myös fiksulta ja ajattelevalta, mutta kieltämättä tuot välillä kovasti mieleeni itseni ja omat toilailuni nuorempana. Viestin tarkoituksena oli enemmän tsempata, että kyllä tällaisestakin av-raadin tyrmäämästä ihmisestä tulee ihan hyvä äiti, ja ettei se äitiys oikeasi ole niin kärsimystä ja tuskaa, kuin monet mielellään antavat ymmärtää :)

Vai sellaisen kuvan sä olet saanut :( ap

tyhmä, lapsellinen ja sinisilmäinen, pilallehemmoteltu, itsekeskeinen pikkuprinsessa

Vierailija
129/174 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun esim. olen kuopuksen kanssa kahden kotona paivisin (nyt tyottomana tyokyvyttomyyden vuoksi) niin siivouksen ja ruoanlaiton sijasta usein keskitymme ns. "arpomaan" eli ennustamaan kahvinporoista. Tai sitten menemme ulos ja katsomme lintujen lennosta.

Mutta nyt siis meni aiheen sivuun. Tarkoitin, etta taikakeinot voivat usein auttaa, tarkoitan tata todella, en ilkeyttani naita kirjoita.

Vierailija
130/174 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sovittanut pukuani jo pari kertaa ja muitakin valmisteluja on tehty ja sovittu. Ihanaa puuhaa! Meillä on teemalounaita ja brunsseja, joilla jutellaan häistä, jotta niistä ei tule mikään työläs velvollisuus.

ap

Vierailija
131/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi olkoon, sulla on hullu mies

Vierailija
132/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita nyt vaan kestää

Vierailija
133/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa amfetamiinia, liian vähän nestettä.

Vierailija
134/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain ihan fyysistä se oli, mutta mies halusi nukkua eikä jaksanut jutella kovin pitkään, enkä siis tiedä tarkkaan, mistä oli kyse. Sairaalassa haluttiin pitää hänet tarkkailussa vielä ensi yön yli.

ap

onneksi olkoon, sulla on hullu mies

Vierailija
135/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nopeallakin aikavälillä aiheuttaa rajut oireet. Kuume voi nousta käytännössä tunnissa ihan tappiin ja sen myötä voi sitten olla muitakin oireita.

Kun teillä nyt on tapana rillutella aika tiheään, niin ihan unenpuute voi myös tuottaa harmia. Ehkä olisi aika vähän lepäillä kotosalla välissä?

Vierailija
136/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska noi kuvailuthan viittaa aivan luonnollisesti yliannostukseen.

Jos sattuisit kuitenkin olemaan tosissasi: käske sitä kihlattuasi vähentämään päihteidenkäyttöä. Entinen lukiokaverini, menevä nuori mies, kuoli sänkyynsä vedettyään vuoron perään piristeitä ja rauhottavia. Ja kyseessä ei ollut mikään sekakäyttäjäluuseri vaan erittäin menestyvä, monilahjakas nuorukainen, joka vaan tykkäsi juhlistaa laittomilla päihteillä. Huumekuolemat eivät siis koske pelkästään mitään metroasemien pirinistejä, eivät katso yhteiskuntaluokkaan.

Äijä katkolle ja kihlaus myös, kunnes on todiste siitä, että osaa pysyä erossa mömmöistä.

Vaikka provohan tää on.

Vierailija
137/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kerta keskellä viikkoa oli ihan poikkeus. Mä en ollut siellä mukana. Kyllä se jotain suht vakavaa on, tai toivottavasti oli, koska mun pitäisi pyytää miehen kaveria, joka toimitti hänet sairaalaan, ottamaan sinne vielä yhteyttä. Ilmeisesti ensioireita kyselevät, tai niin mä tulkitsen. Unenpuutetta voi toki olla, koska työtahti on ollut aika kova.

ap

nopeallakin aikavälillä aiheuttaa rajut oireet. Kuume voi nousta käytännössä tunnissa ihan tappiin ja sen myötä voi sitten olla muitakin oireita. Kun teillä nyt on tapana rillutella aika tiheään, niin ihan unenpuute voi myös tuottaa harmia. Ehkä olisi aika vähän lepäillä kotosalla välissä?

Vierailija
138/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta hän onkin paljon vanhempi, joten se on tavallaan ymmärrettävämpää. Eikä hän edes juo paljon.

ap

koska noi kuvailuthan viittaa aivan luonnollisesti yliannostukseen. Jos sattuisit kuitenkin olemaan tosissasi: käske sitä kihlattuasi vähentämään päihteidenkäyttöä. Entinen lukiokaverini, menevä nuori mies, kuoli sänkyynsä vedettyään vuoron perään piristeitä ja rauhottavia. Ja kyseessä ei ollut mikään sekakäyttäjäluuseri vaan erittäin menestyvä, monilahjakas nuorukainen, joka vaan tykkäsi juhlistaa laittomilla päihteillä. Huumekuolemat eivät siis koske pelkästään mitään metroasemien pirinistejä, eivät katso yhteiskuntaluokkaan. Äijä katkolle ja kihlaus myös, kunnes on todiste siitä, että osaa pysyä erossa mömmöistä. Vaikka provohan tää on.

Vierailija
139/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kerta keskellä viikkoa oli ihan poikkeus. Mä en ollut siellä mukana. Kyllä se jotain suht vakavaa on, tai toivottavasti oli, koska mun pitäisi pyytää miehen kaveria, joka toimitti hänet sairaalaan, ottamaan sinne vielä yhteyttä. Ilmeisesti ensioireita kyselevät, tai niin mä tulkitsen. Unenpuutetta voi toki olla, koska työtahti on ollut aika kova.

ap

nopeallakin aikavälillä aiheuttaa rajut oireet. Kuume voi nousta käytännössä tunnissa ihan tappiin ja sen myötä voi sitten olla muitakin oireita. Kun teillä nyt on tapana rillutella aika tiheään, niin ihan unenpuute voi myös tuottaa harmia. Ehkä olisi aika vähän lepäillä kotosalla välissä?

Tottakai haluavat miehen kaverilta kysyä mitä on vedetty!

Mutta varmaan ottavat verikokeita joilla selviää.

Vierailija
140/174 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, voiko se alkaa niin äkillisesti, mutta jospa mies ei ole vain kertonut oireista aikaisemmin.

ap