Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei :) tai oikeastaan tänään :( Olen ollut huolesta sairaana.

Vierailija
15.11.2012 |

Paitsi että minä en ole se sairas. Sain viime yönä soiton sairaalasta, jonne mun kihlattuni oli joutunut lähtemään yksistä juhlista. Hänellä oli rintakipua ja sydänoireita ja nousi korkea kuume. Miten voi alle 30-vuotiaalla olla sellaisia oireita? En saanut nähdä hoitavaa lääkäriä, joten en tiedä tarkkaan, mistä on kyse, eikä mies jaksanut kauheasti puhua. Hän tulee huomenna kotiin, koska oireet hellittivät nopeasti, mutta kyllähän se pelästytti. Pelästytti tosi paljon. Mulla oli äiti ja pari ystävää täällä tukenani, mutta heidän piti jo lähteä. Tällaisia päiviä ei saisi tulla :(

Kommentit (174)

Vierailija
21/174 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka muuten kerrotkin avoimesti persepanoista, suihinotoistasi ja kaikesta muustakin.

En löytänyt ketjun viesteistä tällaista kohtaa. Joku häröilijä palstalla??

Vierailija
22/174 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka muuten kerrotkin avoimesti persepanoista, suihinotoistasi ja kaikesta muustakin.

En löytänyt ketjun viesteistä tällaista kohtaa. Joku häröilijä palstalla??

mutta niissä lukemattomista muista ketjuissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/174 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhankinnasta kai on lähinnä ollut kyse?

Vierailija
24/174 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niitäkin jonkin verran lukenut enkä muista sellaista. Lastenhankinnasta kai on lähinnä ollut kyse?

ketjuissa on kertoiltu pääasiassa muusta kuin lasten hankkimisesta. Muru on kertonut varsin yksityiskohtaisesti seksisuhteestaan erääseen mieheen.

Vierailija
25/174 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen niitäkin jonkin verran lukenut enkä muista sellaista. Lastenhankinnasta kai on lähinnä ollut kyse?

ketjuissa on kertoiltu pääasiassa muusta kuin lasten hankkimisesta. Muru on kertonut varsin yksityiskohtaisesti seksisuhteestaan erääseen mieheen.

Vierailija
26/174 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt hemmotellut raasuasi ihan kunnolla?

15 suihinottoa ja pimpulia pariin otteeseen ettei kihlatulla ole paha mieli sairaalareissusta?

Tyhmät lääkäritkin kun ehkä saattoivat verikokeista päätellä ettei mies ollut tilaansa täysin syytön?

Vierailija
27/174 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai mä olen pitänyt huolta kihlatustani ja pidän koko viikonlopun, jonka jälkeen hän voi mennä taas töihin. Nyt otetaan rauhallisesti ja järjestellään asioita, jotta tällaista ei tapahtuisi uudestaan.

ap

Vierailija
28/174 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joista ei tarvitse olla huolissaan. Olen silti. Ihan samahan se on, mikä on syy, jos oireet ovat vakavia, jopa hengenvaarallisia.

ap

Vierailija
29/174 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näinpä...

mitä lukee saikkulapussa?

Vierailija
30/174 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänhetkisen diagnoosin miksi olen saikulla

K35.9

Vierailija
31/174 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tää ei ole oikea muru...en tiedä miksi. Jokin ei täsmää.

koska noi kuvailuthan viittaa aivan luonnollisesti yliannostukseen.

Jos sattuisit kuitenkin olemaan tosissasi: käske sitä kihlattuasi vähentämään päihteidenkäyttöä. Entinen lukiokaverini, menevä nuori mies, kuoli sänkyynsä vedettyään vuoron perään piristeitä ja rauhottavia. Ja kyseessä ei ollut mikään sekakäyttäjäluuseri vaan erittäin menestyvä, monilahjakas nuorukainen, joka vaan tykkäsi juhlistaa laittomilla päihteillä. Huumekuolemat eivät siis koske pelkästään mitään metroasemien pirinistejä, eivät katso yhteiskuntaluokkaan.

Äijä katkolle ja kihlaus myös, kunnes on todiste siitä, että osaa pysyä erossa mömmöistä.

Vaikka provohan tää on.

Vierailija
32/174 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vauvaspekulaatiosta ja häähörhöttelyistä ei jaksa trollata loputtomiin. Läheisen vakava sairastuminen, jonka taustalla huumeet, siinäpä uusi aihe telenovelaan.

Odotan oikeasti innolla sitä, kun parin vuoden päästä ilmestyy Muru-teeveesarja/Muru-kirja/Muru-väikkäri, jossa tutkitaan verkkokirjoittamisen, fiktion ja kollektiivisen tekstintuoton saloja. Tämä Muru-proggis on musta todella mielenkiintoinen ja Murun kirjoittaja on yllättänyt minut luovuudellaan ja kekseliäisyydellään. Olisin kuvitellut että seuraavakin käänne liityy seksiin, mutta ei, sepäs liittyykin huumeisiin! Rikos ja Rakkaus, jee :D

Vierailija
33/174 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlattuni sanoi, että jos hän jotain todistuksia tarvitsee, hän saa pyytää ne sairaalasta. Mä kysyin siis.

Olen leikkinyt päivän sairaanhoitajaa ja hoivannut pientä lepäilijää. Mietin kyllä, onko liian iso riski palata jo maanantaina töihin. Onneksi edellinen proggis päättyi (sitähän ne juhlistivatkin) ja tavallinen työarki, toivottavasti, palaa.

ap

Vierailija
34/174 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska vauvaspekulaatiosta ja häähörhöttelyistä ei jaksa trollata loputtomiin. Läheisen vakava sairastuminen, jonka taustalla huumeet, siinäpä uusi aihe telenovelaan.

Odotan oikeasti innolla sitä, kun parin vuoden päästä ilmestyy Muru-teeveesarja/Muru-kirja/Muru-väikkäri, jossa tutkitaan verkkokirjoittamisen, fiktion ja kollektiivisen tekstintuoton saloja. Tämä Muru-proggis on musta todella mielenkiintoinen ja Murun kirjoittaja on yllättänyt minut luovuudellaan ja kekseliäisyydellään. Olisin kuvitellut että seuraavakin käänne liityy seksiin, mutta ei, sepäs liittyykin huumeisiin! Rikos ja Rakkaus, jee :D

Vierailija
35/174 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli sun alotus, eikö?

Vierailija
36/174 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Micke vois tehdä paluun.

Vierailija
37/174 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä helvetissä hanki nyt vauvaa! Et vaikka olisit jo raskaana.

Vierailija
38/174 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole hankkimassa lasta nyt, mutta kysynpä silti. Ja jos olisin raskaana, kyllä se sitä tarkoittaisi, että meille vauva olisi tulossa, kuinkas muuten?

ap

Älä helvetissä hanki nyt vauvaa! Et vaikka olisit jo raskaana.

Vierailija
39/174 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä unelmaisä oikein.. KÄy ite keskel viikkoo bilettämsää, vetämässä aineita, ja samalla haluaisi panna Murun paksuksi että muru pysyisi kotona.. Unelmasuhde

Vierailija
40/174 |
17.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvanhankinta on kyllä aika riskipeliä...

En oikein usko että kstät jos vauva-arki onkin kohdallasi jotain muuta kuin söpö pieni vauva joka syö nätisti pullosta kerran kahdessa tunnissa ja nukkuu siinä välissä, yöt nukkuu 8h putkeen, ja kakkaa kerran päivässä ruusuntuoksuista siirappia.

Tissit ei kärsi, kroppa ei kärsi, parisuhde ei kärsi, vauva nukkuu tietty niin hyvin että muru ehtii hoidella kihlattuaan aina.

Synnytys käy kuin unelma, ei repeytymiä, ei kipuja.