Hei :) tai oikeastaan tänään :( Olen ollut huolesta sairaana.
Paitsi että minä en ole se sairas. Sain viime yönä soiton sairaalasta, jonne mun kihlattuni oli joutunut lähtemään yksistä juhlista. Hänellä oli rintakipua ja sydänoireita ja nousi korkea kuume. Miten voi alle 30-vuotiaalla olla sellaisia oireita? En saanut nähdä hoitavaa lääkäriä, joten en tiedä tarkkaan, mistä on kyse, eikä mies jaksanut kauheasti puhua. Hän tulee huomenna kotiin, koska oireet hellittivät nopeasti, mutta kyllähän se pelästytti. Pelästytti tosi paljon. Mulla oli äiti ja pari ystävää täällä tukenani, mutta heidän piti jo lähteä. Tällaisia päiviä ei saisi tulla :(
Kommentit (174)
Ihan kritiikittömästi mä en usko siihen, mitä nettipalstalla sanotaan mun parisuhteestani, kun oikea elämä on kuitenkin täällä kotona. Mutta: jokaisen viestin olen lukenut ajatuksella ja jotain niistä on mielessäni, kun asioista keskustellaan. Ja ihan varmasti keskustellaan, monestakin asiasta, kun nyt tällainen pysähtymisen hetki on tarjottu.
ap
muru-hahmoon. Taas lähtee samaan jankkaukseen kun ekassa ketjussaan, eiku mutku ja eihän ja kun sehän sanoi ja minähän uskon ja ei se voi mitenkään olla niin ja te ootte vaan katkeria ja mä en usko teitä kuitenkaan!
Olette molemmat hyviä valvomaan, mutta mitään piristäviä ei sit voi kylläkään vetää kun kotona on pieni vauva ;)
joten piristeitä voi popsia sen puolesta...
ja eihän sektion takia varmaan voi alussa vauvaa kanniskellakaan, joten pappa betalar hoitajan kotiin. Ja siis, imetyshän pilaa rinnat ja lakkauttaa libidon, ja mitäs Muru olisi ilman suikkia ja panemistaa? No, onneksi ei tavaran venymistä tarvitse surra kun se sektiokin suunnitelmissa...
Mutta hei Muru, ei se mitään ettet aio hoitaa vauvaasi lapsentahtisesti. Voithan ostella sille Baby Gapia, työnnellä sitä halutessasi Bugaboissa pitkin Aleksia ja selittää kaikille, että "ei se lapsi vaan mitään mun elämässä muuttanut".
Mutta älä sitten ihmettele jos poikkis haluaa DNA-testit. Ei olisi ihme, sinun historiallasi.
1. Kysy kihlatultasi suoraan, mikä kohtauksen aiheutti.
2. Puhukaa sen jälkeen häistä ja lapsenhankinnasta.
Ja mistä ihmeen lapsentahtisesta sä puhut? Eikö vauvoja enää nykyään hoidetaan sen tarpeiden mukaan? Niin, että sen on hyvä olla? Gap on halpismerkki, jos nyt pinnallisiksi heittäydytään. Mutta tuo väite mun historiastani melkein suututtaa. Mulla on ollut viime VUOSIEN aikana kolme miestä, joista yksi on ollut yhden yön suhde. Sinkkuvuodet on ihan eri asia.
ap
Olette molemmat hyviä valvomaan, mutta mitään piristäviä ei sit voi kylläkään vetää kun kotona on pieni vauva ;)
joten piristeitä voi popsia sen puolesta... ja eihän sektion takia varmaan voi alussa vauvaa kanniskellakaan, joten pappa betalar hoitajan kotiin. Ja siis, imetyshän pilaa rinnat ja lakkauttaa libidon, ja mitäs Muru olisi ilman suikkia ja panemistaa? No, onneksi ei tavaran venymistä tarvitse surra kun se sektiokin suunnitelmissa... Mutta hei Muru, ei se mitään ettet aio hoitaa vauvaasi lapsentahtisesti. Voithan ostella sille Baby Gapia, työnnellä sitä halutessasi Bugaboissa pitkin Aleksia ja selittää kaikille, että "ei se lapsi vaan mitään mun elämässä muuttanut". Mutta älä sitten ihmettele jos poikkis haluaa DNA-testit. Ei olisi ihme, sinun historiallasi.
Niin, on pakko tehdä valinta.
Joko hoitaa lasta sen tarpeiden mukaan, tai hoitaa miestään sen tarpeiden mukaan.
Harvemmin pystyy molempiin, ja silloin kun ei pysty suhde on koetuksella.
Seksi on teille molemmille tärkeää, kihlattusi on tottunut että saa suihinottoja anteeksipyyntönä kun olet kikutellut, valvot kotona yksin kun hän on poissa jotta saisit seksiä jne...
Kun pieni lapsi huutaa tissiä puoli tuntia sen jälkeen kun olet just imettänyt tunnin putkeen, on suhde koetuksella.
Jos valitse lapsen, mies "kärsii" ja saattaa valitettavasti hakea hoitoa muualta.
Jos valitset miehen, no.... En sano mitään....
imetys evvk, synnytys evvk, mutta GAP se on halpismerkki!! No, whatever mitä merkkejä ikinä vauvallasi käyttäisit, mutta kasva nyt hemmetissä aikuiseksi ennen kuin rupeat hommaamaan jälkeläisiä. Se, mihin merkkiin vauvasi puet on epäoleellista, toivottavasti tajuat tämän ennen kuin hankit lapsia. Ja sitä ennen myös:
Ei huumeita, ei irtosuhteita, sukupuolitaudit kuntoon. Toivottavasti sulla muuten toimii paikat, oireeton klamydia, sukupuolimoraaliltaan väljien naisten yleinen tauti, tukkii kyllä munanjohtimet tehokkaasti ja siinäpä ei sitten isukin rahat autakaan, kun raskaus ei ala.
Mutta kun mun mieheni sanoo, että syy on jokin muu, niin pitäähän mun uskoa. Mikä suhde tämä olisi, jos mä lähtökohtaisesti epäilisin mieheni valehtelevan? Ja vakuuttava hän on, ihan oma itsensä. Mä en ollut siellä paikalla enkä nähnyt kihlattuani oikeastaan koko päivänä, mutta mulla on hänen sanansa. Hän on aina puhunut mulle totta. Mulla ei ole syytä olla uskomatta, ja miksi edes kaivelisin asiaa sen enemmän? Noihin edeltäviin viesteihin mä en jaksa alkaa vastailla. Miettikääpä, jos kirjoittaisitte oman arkenne sanoiksi ja lauseiksi; joku pitäisi totena, toinen ehkä ei. Ja oikeasti, sydänoireita on ihmisillä, ne eivät ole valitettavasti mitenkään ihmeellisiä ja epäuskottavia asioita. ap
joista ei tarvitse olla huolissaan. Olen silti. Ihan samahan se on, mikä on syy, jos oireet ovat vakavia, jopa hengenvaarallisia. ap
- etenkin laittomien - vaikka et tätä nyt halua ymmärtää tai vetoat siihen että täällä vaan kirjoitetaan törkyä. Aineet käy pumpun päälle kuin myös se stressi.
Tuskin kihlattu on kertonut lääkärille aineiden käytöstä, joten oireiden syyksi kirjataan tällöin vaikkapa stressi.
Nyt kun sydänoireita on, kannattaa ihan aikuisten oikeasti välttää tiettyjä päihteitä.
Että saatko nähdä saikkulapun, ja kysy saatko lukea epikriisin kun se tulee kotiin postissa.
Kumpaakaan en harrasta,joihin viittasit. Sukupuolitautia mulla ei ole ollut IKINÄ. Se on myös testattu.
ap
imetys evvk, synnytys evvk, mutta GAP se on halpismerkki!! No, whatever mitä merkkejä ikinä vauvallasi käyttäisit, mutta kasva nyt hemmetissä aikuiseksi ennen kuin rupeat hommaamaan jälkeläisiä. Se, mihin merkkiin vauvasi puet on epäoleellista, toivottavasti tajuat tämän ennen kuin hankit lapsia. Ja sitä ennen myös: Ei huumeita, ei irtosuhteita, sukupuolitaudit kuntoon. Toivottavasti sulla muuten toimii paikat, oireeton klamydia, sukupuolimoraaliltaan väljien naisten yleinen tauti, tukkii kyllä munanjohtimet tehokkaasti ja siinäpä ei sitten isukin rahat autakaan, kun raskaus ei ala.
Onneksi edellinen proggis päättyi (sitähän ne juhlistivatkin) ja tavallinen työarki, toivottavasti, palaa.
ap
mikä ihme on proggis?? En usko koskaan aiemmin kuulleeni tuota sanaa. Selittäkää nyt tällekin tollolle.
Ensin vauva, sitten mies. Kyllä parisuhteesta pitää aina pitää huolta.
Mutta nyt vaimea ääni peitoista pyytää mua luokseen.
ap
Niin, on pakko tehdä valinta. Joko hoitaa lasta sen tarpeiden mukaan, tai hoitaa miestään sen tarpeiden mukaan. Harvemmin pystyy molempiin, ja silloin kun ei pysty suhde on koetuksella. Seksi on teille molemmille tärkeää, kihlattusi on tottunut että saa suihinottoja anteeksipyyntönä kun olet kikutellut, valvot kotona yksin kun hän on poissa jotta saisit seksiä jne... Kun pieni lapsi huutaa tissiä puoli tuntia sen jälkeen kun olet just imettänyt tunnin putkeen, on suhde koetuksella. Jos valitse lapsen, mies "kärsii" ja saattaa valitettavasti hakea hoitoa muualta. Jos valitset miehen, no.... En sano mitään....
Tuskin kihlattu on kertonut lääkärille aineiden käytöstä, joten oireiden syyksi kirjataan tällöin vaikkapa stressi.
Nyt kun sydänoireita on, kannattaa ihan aikuisten oikeasti välttää tiettyjä päihteitä.
että lääkäri oli käskenyt kihlatun kaverin ottaa yhteyttä sairaalaan.Ainaskin epäilyksiä oli.
muru viimeeks kirjoittanut puolitoista tuntia sitten, taitaa olla vakava keskustelu kihlatun kanssa...
Kohta täällä selittämässä että lekuri ei kirjoittanut saikkua kihlatulle eikä hänellä ole tietoa mistään epikriisistä tai edes siitä mikä sellainen on kun itsellään ei ole ikinä ollut tarvetta sellaiselle.
Ja nyt pelkää että mies stressaantui niin pahasti tosta keskustelusta että saa sydärin ja se on sitten AV:n vika.
Mä kysyin suoria kysymyksiä, mikä ei ole aina tapaistani. Vauvoistakin puhuttiin. Kaikki vauvasopimukset on nyt purettu ja niihin palataan myöhemmin, ei nyt. Se on aika haikeaa, vaikka mä olinkin se, joka suunnitelmia halusi siirtää. Tuntuu niin kuin olisin astunut askelen taaksepäin.
ap
eli jouduit myötnämään että oli itseaiheutettu, mies ei aio parantaa tapojaan, ja huomas itekin että vauva ei sovi tähän.
Hyvä hyvä.
Vieras aihe mulle.
ap
muru viimeeks kirjoittanut puolitoista tuntia sitten, taitaa olla vakava keskustelu kihlatun kanssa... Kohta täällä selittämässä että lekuri ei kirjoittanut saikkua kihlatulle eikä hänellä ole tietoa mistään epikriisistä tai edes siitä mikä sellainen on kun itsellään ei ole ikinä ollut tarvetta sellaiselle. Ja nyt pelkää että mies stressaantui niin pahasti tosta keskustelusta että saa sydärin ja se on sitten AV:n vika.
Sillehän suhde pohjaa. Mistä yllätyksistä sinä puhut? Ja mitä tarkoitat ympäri puhumisella? Sairaalakeikkoja ei pitäisi enää tulla, koska kihlattuni ei ole pakko tehdä niin paljon töitä. Hän voi hellittää ja pitää paremmin huolta itsestään, ja nin pitääkin tehdä.
ap