Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko lapseton yksinasuja?

Vierailija
18.10.2024 |

Kukaan?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kysyy?

Vierailija
2/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös.

Vierailija
4/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
5/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, kuinka niin?

M33

Vierailija
6/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja asun kahta eri asuntoa kahdella eri paikkakunnalla. Toinen on vakituinen asunto, toinen ns. kakkosasunto, jonne mielin muuttaa kokonaan. Vakikämppä on vain niin täynnä tavaraa, kun olen asunut siinä 80-luvun lopulta lähtien, että uuvun jo, kun alan miettiä, mistä päästä rupean sitä tyhjentämään. Kai pitäisi tehdä se kuolinsiivous ennen kuin kuolen, ettei jää vähien sukulaisten niskoille niin paljon tehtävää.

Vierailija
7/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi kysyt

Vierailija
8/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja asun kahta eri asuntoa kahdella eri paikkakunnalla. Toinen on vakituinen asunto, toinen ns. kakkosasunto, jonne mielin muuttaa kokonaan. Vakikämppä on vain niin täynnä tavaraa, kun olen asunut siinä 80-luvun lopulta lähtien, että uuvun jo, kun alan miettiä, mistä päästä rupean sitä tyhjentämään. Kai pitäisi tehdä se kuolinsiivous ennen kuin kuolen, ettei jää vähien sukulaisten niskoille niin paljon tehtävää.

On myös ns ammattityhjentäjiä (en tiedä virallista nimikettä). Käytetään kai enemmän kuolinpesissä, mutta miksei sellaista voisi tiltaltti muutenkin.

Vierailija
9/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On myös ns ammattityhjentäjiä (en tiedä virallista nimikettä). Käytetään kai enemmän kuolinpesissä, mutta miksei sellaista voisi tiltaltti muutenkin.

*tiltaltti = tilata

Vierailija
10/10 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä