Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miehen kakara minkä teki!!! Nyt jos saan keskenmenon, en

Vierailija
13.10.2012 |

suostu tota pentua tapaamaan enää ikinä! Pelottaa aivan sairaasti ollaan pitkään ja hartaasti toivottu ja yritetty yhteistä vauvaa ja nyt vihdoin olen raskaana rv 17. Miehellä edellisestä vaikeasta suhteesta 8-vuotias, jolla käytösongelmaa jne vaikka muille jakaa. Sen joka toinen v-loppu meillä viettää, ja oon viimeseen asti koittanu jaksaa ymmärtää ja olla kiva, vaikka ipana on mulle tosi kamala, ja etenkin nyt kun on mustis tulevasta vauvasta.

NIIIN asiaan,tänään muka leikki jotain hiivatin kilipukkia/pässiä, ja ihan yllättäen ilman mitään ennakkovaroitusta juoksee suoraan mua päin ja iskee päällä suoraan mahaan!! "Mä vaan puskin vähän.."

Sattui aivan sairaasti ja tuli paha olo, maha on nyt kauhean kipeä ja jotenkin omituisen tuntuinen yhä, vaikka tästä on jo useempi tunti aikaa. Voiko tollasesta tulla keskenmeno??! Pitäskö mennä sairaalaan näytille? Pelottaa ja suututtaa aivan kamalasti!

Kommentit (362)

Vierailija
161/362 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lapsi vastuuseen! Jos tuollainen käytös jatkuu, se on aikuisena vankilassa. Nyt on viimeinen tilaisuus puuttua asiaan, ja katkaista alkava vankilakierre. Sinun ei tarvitse antaa lapselle anteeksi pitkään aikaan. Minä en todellakaan sietäisi lasta enää tuon jälkeen - hän olisi minulle täysin ilmaa.

Olen todella todella pahoillani! Toivottavasti selviät tästä. Käsittele tunteesi ja itke jos siltä tuntuu. Olisi varmaan hyvä, ettei lapsi tulisi teille nyt vähään aikaan. Laita mies kertomaan lapselle syy.

Vierailija
162/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana samoilla viikoilla ja töissä päiväkodissa. Siellä on 7v erityislapsi, joka on uhannut potkia minua mahaan. Olen joutunut hoitamaan raskauden kannalta pelottavia tilanteita, Vaikka onkin periaatteessa sovittu ettei minun tarvitse. Tunnen todella ristiriitaisia tunteita lasta kohtaan, ja jos jotain kävisi, olisin varmaan ikuisesti katkera.

Pidän siitä lapsesta, mutta suojeluhalu omaani kohtaan on sata kertaa suurempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei ehdi väistää, jos 8v juoksee pää ojossa? Kuvaus antaa kuitenkin ymmärtää, että matkan päästä tulee...

Miten ehtii taksin soittamisen jälkeen vielä kirjoitella noin paljon?

Vierailija
164/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suuttuisin ihan samanlailla, vaikka kyseessä olisi oma lapseni. Lapselle voi ja pitää laittaa rajat, mitä saa tehdä ja mitä ei. Lapselle saa suuttua, ja laittaa hänet vastuuseen teoistaan, ja rangaista. Eihän ne muuten mitään opi! Jos satuttaa toista, ja aiheuttaa toiselle vakavia asioita, niin ne joutuu korvaamaan aikuisenakin!

Ymmärrän ap:ta ihan täysin. Ei tuossa ole mitään puolusteltavaa lapsen suhteen.

Oletko ap sinä ja tämän 8-VUOTIAAN isä selittäneet tälle LAPSELLE, että olet raskaana? Että ei saa juosta päin masua yms? Vai oletattako, että 8-vuotias osaa täysin hillitä "riehumisiaan".

Jos olette selitätte lapselle, että miksei totellut, miksi teki noin. Jos, ei ollut tietoinen, niin kertokaa faktat.

Surulliselta kuulostaa AIKUISTEN suhtautuminen 8-vuotiaaseen. Ihan sama kenen lapsi. Ai niin, SINUN miehesi taitaa olla... Huoh!

Vierailija
165/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin muista että se saattaa saada uudeksi rouvaksi jonkun harakan joka toimii lapsellesi juuri kuten sinä tuolle lapselle.

Vaikka voisikin olla vaarallista niin te olitte nyt liian kovia lapselle ja kuvittelette että noin pieni lapsi ymmärtäisi kaikki vaarat.

Säälin lasta, sillä on varmasti kurja mieli mutta sehän ei taas tuollaista harakkaa kiinnosta. :(

Vierailija
166/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ehtii taksin soittamisen jälkeen vielä kirjoitella noin paljon?

Asutko itse taksiaseman vieressä vai miten luulet että se taksi minuutissa pärähtää paikalle? :D Vielä la-iltana.

hiukanko vainoharhaista porukkaa liikkeellä täällä (kuten aina)

Vierailija
167/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

veretön keskenmeno on toki mielenkiintoinen lääketieteellinen asia, mutta jos tuosta on jo useampi tunti aikaa eikä ole keskenmenosta oireita, niin mitä vaahtoat? Se sikiö on vielä aika pieni ja juuri kerroit, että isompi ole erityisen teräväpäinen, joten mitään muuta ongelmaa ei ole kuin tulevan lapsen surkea geeniperimä.

Täällä on kyllä ihan hullua porukkaa suurin osa. Ei mielestäni ap mitenkään hulluimmasta päästä ole, kun tätä lukee...

Ja ymmärrän oikein hyvin, sillä minulla on kaksi ihanaa pientä lasta, ja varmaan olisin kuristanut sen, joka olis mun vatsaani hakannut. Oli sitten lapsi tai ei.

Ja tuosta mahasta... ap:hän on viidennellä kuulla, ja mulla on ainakin ollut ihan tolkuton maha jo silloin. Muistan, kun la oli elokuun lopulla, niin toukokuussa kysyttiin, että millonkas synnytät ton, ja sitten hämmästeltiin että onpa vielä matkaa... Kyllä mäkin tuossa vaiheessa olisin joutunut jo aikaa sitten kertomaan kanssaeläjille asian tilasta.

Käy ap varuilta kuuntelemassa sydänäänet, jos ei liikkeet vielä tunnu, niin helpottaa.

Vierailija
168/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja onko ap:n mies kännissä vai miksei pysty lähtemään viemään vaimoaan sairaalaan? Ei ole autoa vai? No siinä tapauksessa taksi olisi varmaan jo pihassa jo keskustassa asuvat.

Vierailija
169/362 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen todella pahoillani, ei sen olisi pitänyt näin mennä. voimia ja jaksamista sinulle!

Vierailija
170/362 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap.

Älä välitä näistä hulluista, jotka eivät ajattele mitä kirjoittavat ja nyt varmasti katuvat jos minkäänlaista omatuntoa heiltä löytyy.

Vierailija
171/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan pimeetä porukkaa täällä vastailee, voisitte perustaa jonkun mt-yhteisön jossa hämmennätte omia kipeitä ajatuksianne.

Ap. toivottavsti kaikki on hyvin. Ja ehdottomasti jatkossa tiukat säännöt ja rajat tuolle lapselle!! Ei ole kenenkään etu että saa satuttaa muita. Ei varmaan ole eka kerta.

Lopetat sen kiltteyden, olet ystävällinen ja asiallinen mutta tiukka. Ja komennat tarvittaessa, ja sovitte miehen kanssa yhteiset käyttäytymissäännöt lapselle, joita valvotte molemmat. Ihminenhän tuosta pitäisi kasvattaa eikä mitään psykopaatin alkua.

Vierailija
172/362 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ap olisi joku paha äitipuoli, itse ainakin suuttuisin omallekin lapselle ihan yhtä lailla tuollaisesta riehumisesta. 8-vuotias on jo tarpeeksi iso, että pitäisi osata vähän käyttäytyä ja varoa.

Vierailija
173/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä suuttua saa ja olla huolissaan vauvasta, mutta on kohtuuton rangaistus lapselle ja lapsen isälle (sekä tulevalle lapselle), ettet muka enää suostuisi tapaamaan lasta. Jos 8-v lapsi olisi sun oma et varmaan tekis samoin. Olet jo raskaana ja seurustelet ilmeisesti vakavasti tämän 8-v:n isän kanssa. Se, että päättäisit nyt ettet enää tuota 8-vuotiasta tapaa tai käyttäydyt muuten epäreilusti tätä kohtaan vaikuttaa myös tulevan lapsesi elämään. Aikanaan joutuisit selittämään lapsellesi, miksi olet käyttäytynyt näin törkeästi. Ja haluaisitko tosiaan jatkaa seurustelua miehen kanssa, joka suostuisi siihen, ettet enää suostuisi tapaamaa hänen lastaan?

Vierailija
174/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla on omituista vihamielistä porukkaa. On ok tuntea ärtymystä, jos 8-v lapsi käyttäytyy noin, ei sen ikäiseltä tarvi kaikkea hyväksyä. On ok myös olla huolissaan raskauden jatkumisesta. Suorasta vatsaan kohdistuvasta iskusta voi tulla keskenmeno noilla viikoilla. Eikä siinä aina vuotoa tarvi olla. Varmasti olisi vihainen myös omalle lapselleen ko käytöksestä.

Menkää itse psykiatrille te, jotka ehdottelitte sitä ap:lle. Poikkeavaa aggressiota tuntuu olevan teillä.

Vierailija
175/362 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia hyväksyä tämä tapahtunut murhenäytelmä. Suru on suuri eikä siihen oikein löydy osanoton sanoja. Tarvitset nyt aikaa itsellesi, toivon että sinulla riittää ymmärtäviä tukijoukkoja!

Vierailija
176/362 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehehheh. Mullakin on ollu istukka kaksi kertaa kohdun etuseinämässä eikä ole aiheuttanut mitään muuta kuin vähän verenvuotoa alkuraskaudessa. Ei se istukka kuule ihan noin helpolla irtoa, sori. Keksi ensi kerralla parempi juttu.

Vierailija
177/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin ääliöt täällä taas tietämässä kaikesta kaiken...

Mulle ei käynyt sen kummempaa, kuin että törmäsin kävelyvauhtia yhteen kaiteeseen rv 16, ja aloin vuotaa verta ja lapsivettäkin tuli ulos. Päädyin sairaalaan pariksi vuorokaudeksi ja sain parit laajakirjoantibiootit päällekkäin syötäväksi infektioiden estoon, ja loppuraskaus sairaslomaa, ei saunomista, uimista, kylpyjä, seksiä... ei myöskään imurointia, ei lasten tai kauppakassien nostelemista. Ja verenvuotoa pari kuukautta tuosta eteenpäin.

Ei sun ap pidä tai kannata olla sille lapselle kauhean kiva, jos se perseilee, koska sitä enemmän sen perseilee, mitä enemmän sille sitä sallitaan. SIlle lapsellekin on kivempi, jos sillä on selkeät rajat, joita miehesi ja sinä pidätte yllä johdonmukaisesti.

EI ihme että lapsi on sekasin kuin seinäkello, jos sille sallitaan huono käytös sinua kohtaan, ja säkin vaan oot kiva...

Vierailija
178/362 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin ollut pettynyt jos tätä provoa ei olisi viety loppuun asti.. Kiitos, ap!

Vierailija
179/362 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene näytille... Ei mennyt kyllä muullakaan kesken, rv20 olin kolarissa (aika pahassa)+etinen istukka ja silti kAikki hyvin.

Vierailija
180/362 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lukenut ketjua loppuun ennen kuin kirjoitin, mutta todella kauheaa, ei oikein sanat riitä :( Olen todella pahoillani, voimia sinulle! t. 44

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme