Voi miehen kakara minkä teki!!! Nyt jos saan keskenmenon, en
suostu tota pentua tapaamaan enää ikinä! Pelottaa aivan sairaasti ollaan pitkään ja hartaasti toivottu ja yritetty yhteistä vauvaa ja nyt vihdoin olen raskaana rv 17. Miehellä edellisestä vaikeasta suhteesta 8-vuotias, jolla käytösongelmaa jne vaikka muille jakaa. Sen joka toinen v-loppu meillä viettää, ja oon viimeseen asti koittanu jaksaa ymmärtää ja olla kiva, vaikka ipana on mulle tosi kamala, ja etenkin nyt kun on mustis tulevasta vauvasta.
NIIIN asiaan,tänään muka leikki jotain hiivatin kilipukkia/pässiä, ja ihan yllättäen ilman mitään ennakkovaroitusta juoksee suoraan mua päin ja iskee päällä suoraan mahaan!! "Mä vaan puskin vähän.."
Sattui aivan sairaasti ja tuli paha olo, maha on nyt kauhean kipeä ja jotenkin omituisen tuntuinen yhä, vaikka tästä on jo useempi tunti aikaa. Voiko tollasesta tulla keskenmeno??! Pitäskö mennä sairaalaan näytille? Pelottaa ja suututtaa aivan kamalasti!
Kommentit (362)
Eroa miehestä ennewnkui lapsi syntyy eläkä päästä tuota kauhukakaraa vauvan lähelle. Toivottavasti kaikki on hyvin.
Toivottavasti kaikki on hyvin. Miten miehesi suhtautuu?
Eli nyt rauhoitut, jollei se onnistu ilman lääkärintarkastusta, niin lähde näytille.
Itse olen kaatunut noilla viikoilla suksilla, pyörällä ja ottanut kunnon lipat veneeseen mahalleni. Mutta voisit mennä psykiatrille tuon vihasi kanssa. Kukaan lapsi ei ole ansainnut tuollaista ja jos isä ei ole todellinen idiootti, hän kyllä jättää sinut ja pitää lapsen puolia.
Mutta asiaan. Minä en päivittelisi vauvapalstalla vaan menisin tietty heti johonkin päivystykseen.
Aika pahasti kyllä voi kaatua mahalleen ja vauva on ok. Siellä on hyvät pehmustukset.
jos tulee jotain oireita niin voit soittaa sinne päivystykseen ja kysyä tarviiko tulla näytille. Keskenmenon oireita noilla rv viikoilla on verenvuoto, jos sitä ei ole niin ei tarvi olla huolissaan.
puolesta. Muilta osin kuulostaa täysin epätoivoiselta, hoitoa vaativalta parisuhteelta.
Minä oon tuolle aina ollu tosi kiltti ja ymmärtäväinen, liiankin.
Mutta nyt keitti yli. Pahimmalta tuntuu,ettei se edes säikähtänyt/ollut yhtään pahoillaan vaikka sanottiin että voi olla vauvalle vaarallista tuo! Mies suuttui myös, ei puolustellut lastaan ollenkaan mutta laiha lohtu nyt se.
Meen siis päivystykseen?
Mitään ei tietenkään näillä viikoilla tehtävissä enää ole, jos sikiölle tai istukalle jotain kävi? Itkettää niin etten näe eteeni kunnolla
ap
Taas provo, kukaan täyspäinen ei tuossa vaiheessa kerro.
AINA te uudet jaksatte sitä, kuinka miehen EDELLINEN suhde oli niin vaikea ja kuinka ne "vanhat" kakarat on häiriintyneitä...
Pikku pukkaus, get over it!
rauhallisesti.Olet niin pienillä viikoilla,että tuskin on muuta hätää kuin tuo sinun hysteriasi.Vauva on vielä pieni ja lantiossa piilossa,joten tuollainen pusku tuskin on aiheuttanut mitään.
Itsellä on isommat lapset joskus raskausaikana vahingossa tulleet esim lujaa syliin ja vahingossa osuneet mahaan,vauhdikaasti,eipä siitä mitään seurannut jne jne.
Toisekseen sinun olisi pitänyt miettiä,että oletko valmis suhteeseen miehesi kanssa,tiesit varmasti alusta asti,että miehellä lapsi ja että se lapsi kuuluu pakettiin, jos miehen kanssa rupeat seurustelemaan ja suunnittelemaan tulevaisuutta.
Aikuistu hyvä ihminen,se että suhtaudut lapseen negatiivisesti ei ole lapsen syy,vaan syy on korviesi välissä.
että pitää tulla tällaseen ketjuun vaan vittuilemaan?!! kun toinen pelkää oman lapsensa hengen puolesta! av näytti taas laatunsa. Kyllä mahtaa olla kurja elämä teillä joillakin, säälittää.
ap
ja hakea hakemalla sanottavaa sen tekemisistä.
Mites luulet jos perheessä on useampi lapsi, nii kuin vaikka meillä oli 1,5v kun odotin vauvaa, kyllä siinä väkisinkin maha saa välillä osumia, mutta onneksi se vauva on siellä aika hyvässä suojassa.
Kannattaisi erota jo nyt hyvissä ajoin miehestä, koska vauvan synnyttyä sinusta tulee taatusti vielä pahempi natsi!
Siis SOITA sinne päivystykseen ja kysy. Sillä se selviää.
ja ymmärrän hyvin tunteesi miehen lasta kohtaan. Mutta oman lapsesi takia yritä rauhoittua.
veretön keskenmeno on toki mielenkiintoinen lääketieteellinen asia, mutta jos tuosta on jo useampi tunti aikaa eikä ole keskenmenosta oireita, niin mitä vaahtoat? Se sikiö on vielä aika pieni ja juuri kerroit, että isompi ole erityisen teräväpäinen, joten mitään muuta ongelmaa ei ole kuin tulevan lapsen surkea geeniperimä.
ei ollut herkkua olla se lapsi siinä tilanteessa,varsinkaan sitten kun isi ja uusi nainen saivat yhteisiä lapsia joita toki lellittiin koko ajan,minä taas tunsin olevani vain tiellä ja häiriöksi.
Siksi et saa minulta sympatiaa ainakaan.
Eiköhän tuossa tilanteessa ole täysin NORMAALIA säikähtää sen verran pahasti, että tulee suututtua.
Lapsi otti ja juoksi päin mahaa, oikeastaan on täysin sivuseikka onko ap äitipuoli vai ei.
Lapsilta on tuollainen toisen ihmisen satuttaminen normaalissa perheessä kielletty. Ja siitä on oikeus suuttua ja sanoa, ettei niin todellakaan saa tehdä.
Ihmeellistä heti väittää ap:ta natsiksi ja muuksi! Sen ikäinen jo tuo lapsi, että tietää tasan varmasti, ettei noin saa tehdä. Jos ihmisestä tulee natsi sen takia, ettei pidä toisten satuttamisesta, tämä maa on pullollaan natseja.
Ap, jos yhtään tuntuu olo oudolta ja alkaa vuoto, mene vain tarkistuttamaan tilanne. Saat ainakin mielenrauhan.
tämä ja tuo sipulijuttu on samaa käsialaa.
Olikin ihmeen kivoja juttuja ja positiivisia tällä palstalla nyt iltapäivällä, ennen kuin tämä haukka ilmestyi tehtailemaan ilkeitä aloituksia iltansa ratoksi.
keskenmenon riski.
Ipana voi olla käytöshäiriöinen ja kamala, mutta tässä nimenomaisessa tapauksessa et aikuisena voi laittaa häntä vastuuseen.
Jos oikeasti saat keskenmenon, todellako aiot sälyttää vastuun lapselle?