Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miehen kakara minkä teki!!! Nyt jos saan keskenmenon, en

Vierailija
13.10.2012 |

suostu tota pentua tapaamaan enää ikinä! Pelottaa aivan sairaasti ollaan pitkään ja hartaasti toivottu ja yritetty yhteistä vauvaa ja nyt vihdoin olen raskaana rv 17. Miehellä edellisestä vaikeasta suhteesta 8-vuotias, jolla käytösongelmaa jne vaikka muille jakaa. Sen joka toinen v-loppu meillä viettää, ja oon viimeseen asti koittanu jaksaa ymmärtää ja olla kiva, vaikka ipana on mulle tosi kamala, ja etenkin nyt kun on mustis tulevasta vauvasta.

NIIIN asiaan,tänään muka leikki jotain hiivatin kilipukkia/pässiä, ja ihan yllättäen ilman mitään ennakkovaroitusta juoksee suoraan mua päin ja iskee päällä suoraan mahaan!! "Mä vaan puskin vähän.."

Sattui aivan sairaasti ja tuli paha olo, maha on nyt kauhean kipeä ja jotenkin omituisen tuntuinen yhä, vaikka tästä on jo useempi tunti aikaa. Voiko tollasesta tulla keskenmeno??! Pitäskö mennä sairaalaan näytille? Pelottaa ja suututtaa aivan kamalasti!

Kommentit (362)

Vierailija
201/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä nyt tarkoita AP:ta. Pelottavaa melkein, millaisten tyyppien kanssa sitä av:n kautta tuleekaan kommunikoitua :o

Vierailija
202/362 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia ap!! :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/362 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tilanteessa tunnekuohussa täällä palstalla miehen lasta kakaraksi tollasen tempun jälkeen, olen automaattisesti tuleva kiduttaja-äitipuoli ja olemme tulevia ls:n asiakkaita? Ei kyllä todellakaan mene hissi ihan ylös asti teillä kaikilla. Ja juu, ei ole mt-ongelmia mulla taustalla, vaan jokusella vastaajalla mitä ilmeisimmin on.

Mut asiaan. Soitin päivystykseen ja käskivät ehdottomasti tulla näytille! Soitin taksin, ja kohta menen.

Voi seurata keskenmeno kuulemma, vaikkei verta vielä olekaan tullut. Vatsa on kuitenkin selkeästi kipeä ja erituntuinen kuin ennen. Että siinä teille vähättelijöille infoa.

Ja hei, hieman ehkä eri asia, että 8v täydellä vauhdilla juoksee kova pää ojossa suoraan vatsaa päin, kuin että joku 1,5v tulee syliin - kuten joku täällä vertasi.

ap

Kovasti on energiaa täällä meuhkata.

Mutta sanon saman kuin moni muu: olet kamala äitipuoli, ja jos miehen "kauhea kakara" käyttäytyy noin, sinuna katsoisin ihan siihen peiliin. Lapsi se hänkin on, ja mustankipeä. Siihen ei varmasti huuto ja raivoaminen aikuisilta auta.

Vierailija
204/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muumit laaksossa!! Siis haloo, ensinnäkin kerrotaan pienelle lapselle jo todella aikaisilla viikoilla että on sisarus tulossa, ja tuon ikäinen ei varmasti tiedä ettei siihen mahaan saa törmätä. MIten se voisikaan ymmärtää??? Lapsi leikki ja ap teki lapsesta saatanan kätyrin!!!! Toisekseen olen itse ajanut kolarin viikolla 35 ja KUKAAN ei ollut huolestunut lapsen puolesta, vaikka masu oli kipeä ja lapsi vaitonainen vatsassa. Sanoivat että EI MITÄÄN SYYTÄ HUOLESTUA, LAPSI ON SUOJASSA SIELLÄ VATSASSA!!!!! Siis osuin täysillä rattiin mahallani ja turvavyö vielä litisti! Vähän eri asia kuin pieni lapsi joka pukkaa vähän. Täysin käsittämättömiä harppuja täällä kirjoittelee ja saa vielä hyväuskoisten sympatiat.

Vierailija
205/362 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää että noin kävi, teidän täytyy selkeästi työstää enemän yhdessä lapsen kanssa raskautta ja pojan asemaa perheessänne uuden lapsen syntymän jälkeen. Päivystyksessähän ei mitään voitaisi kuitenkaan tehdä noilla viikoilla vaikka kyseessä olisikin alkava keskenmeno. Todennäköistä kuitenkin on että sikiöllä on kaikki hyvin.

Vierailija
206/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitetaanhan mahdollisimman moni asiattomaksi tuo "saa syöpä ja kuole" - viesti, jotta saisimme tällaisten viestien kirjoittajille ip - osoitteen bannatuksi ainakin vähäksi aikaa. menee maku koko palstailusta, kun tällaisia "keskustelijoita" täällä pyörii.

kiitos.

aplle tsemppiä ja toivottavasti selvisitte säikähdyksellä !

Vierailija
207/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki muumit laaksossa!! Siis haloo, ensinnäkin kerrotaan pienelle lapselle jo todella aikaisilla viikoilla että on sisarus tulossa, ja tuon ikäinen ei varmasti tiedä ettei siihen mahaan saa törmätä. MIten se voisikaan ymmärtää??? Lapsi leikki ja ap teki lapsesta saatanan kätyrin!!!! Toisekseen olen itse ajanut kolarin viikolla 35 ja KUKAAN ei ollut huolestunut lapsen puolesta, vaikka masu oli kipeä ja lapsi vaitonainen vatsassa. Sanoivat että EI MITÄÄN SYYTÄ HUOLESTUA, LAPSI ON SUOJASSA SIELLÄ VATSASSA!!!!! Siis osuin täysillä rattiin mahallani ja turvavyö vielä litisti! Vähän eri asia kuin pieni lapsi joka pukkaa vähän. Täysin käsittämättömiä harppuja täällä kirjoittelee ja saa vielä hyväuskoisten sympatiat.

Tiedoksesi, hoikilla ihmisillä se todellakin useimmiten näkyy. Eikä rv 17 ole mikään "todella aikaisilla viikoilla", sehän on liki puolivälissä raskautta!

Vierailija
208/362 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa ees pari viimeistä viestiä ketjusta!

Voimia, ap.

Vierailija
209/362 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n juttu ei varmana ole tosi. Sai vain niin paljon kritiikkiä niskaan.

Joka tapauksessa suosittelen pariskunnalle eroa, sen 8-vuotiaan tähden.

Vierailija
210/362 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

17 viikolla tönäisystä keskenmeno on kyllä TODELLA harvinaista. Ja kuinkas sattuikaan, että se sattui juuri tälle mammalle joka kirjoitti av:lle tönäisystä ;) saatiinpahan syyllinen siitä kakarasta

Vierailija
211/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksesi, hoikilla ihmisillä se todellakin useimmiten näkyy. Eikä rv 17 ole mikään "todella aikaisilla viikoilla", sehän on liki puolivälissä raskautta!

"puolivälissä" raskautta!!! Mulla näkyi masu jo viikolla 10, jolloin ei edes pitäis näkyä mitään.. Mutta ei tullut mieleenkään kertoa lapselle vielä tuossa vaiheessa että sisarus on tulossa. Joskus viikolla 24-> on EHKÄ aiheellista kertoa..

Vierailija
212/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella, muut lapseni eivät koskaan tee mitään tuollaista. He tietävät, että mahassani on vauva ja pitää kuitenkin olla varovainen. Eli ei tuollaisia "juoksenpa tässä pää edelle toisen mahaan" eikä edes yritetä hyppiä minun päälläni.

Ajatella, jopa 5v, esikoiseni ymmärtää tuollaisen asian. Jännä, ettei 8v ymmärrä.

Vierailija
213/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on rv17, puoleen väliin ei ole kuin 3viikkoa.

Että onhan se lähellä puoli väliä :D :D

Vierailija
214/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"puolivälissä" raskautta!!! Mulla näkyi masu jo viikolla 10, jolloin ei edes pitäis näkyä mitään.. Mutta ei tullut mieleenkään kertoa lapselle vielä tuossa vaiheessa että sisarus on tulossa. Joskus viikolla 24-> on EHKÄ aiheellista kertoa..

Meidän 8v ainakin todellakin huomaa jos joku ois rv 17 raskaana. Vai sanoitko vaan, et mamma on nyt vetäny vähän liikaa pullaa ja siks massu pömppää?

Vierailija
215/362 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on tosiaan saanut tönäisyn 8 vuotiaalta lapsipuoleltaan. Alkuperäinen tarina on totta. Mutta sitten loppu ei olekaan. AP:tä on niin kovasti vituttanut, kun häntä on täällä haukuttu ja törmäystä vähätelty, että oli pakko tulla vielä kertomaan, että raskaus meni kesken törmäyksestä johtuen.

AP sinua ei usko kukaan!

Vierailija
216/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä on liikkeellä. Aiheesta suutuit, olitpa äitipuoli tai äiti. Meidän lapsi lähtisi todella kovien nuhteluiden kera piiitkälle jäähylle. Ilman muuta tuollaisessa tilanteessa pitää lähteä välittömästi tarkastukselle, katsoovat ultralla ja kuunteleevat vauvan sydänäänet. Hyvinkin voi tuollaisesta tulla keskenmeno, vaikka pahemmissakin tilanteissa siltä voi välttyä.

Lapsen käytökseen pitäisi (olisi pitänyt) puuttua ankarasti. Onko lapsi lastenpsyk. arvion tarpeessa jos käyttäytyy vahingollisesti toisia kohtaan eikä edes osaa olla pahoillaan siitä? Jos lapsi pystyy satuttamaan toista ihmistä ilman että tuntee minkäänlaista katumusta, on jotain pahasti vialla. Ja tuon ikäinen tasan ymmärtää, mitää saa tehdä ja ei ja miten tuollainen pahki juokseminen satuttaa. Kuulostaa, että on ihan tarkoituksella yrittänyt satuttaa vauvaa jos kerta on osoittanut muutenkin mustasukkaisuuden merkkejä. Ole varoivainen vauvasi kanssa kun se syntyy, älä jätä hetkeksikään heitä kaksi.

Vierailija
217/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ollut herkkua olla se lapsi siinä tilanteessa,varsinkaan sitten kun isi ja uusi nainen saivat yhteisiä lapsia joita toki lellittiin koko ajan,minä taas tunsin olevani vain tiellä ja häiriöksi.

Siksi et saa minulta sympatiaa ainakaan.

Sinun lapsuuskokemasi ei ole ap.n vika eikä hän ole siitä vastuussa.

ja ihan turhaan täällä valitat. Ei me yhteisiä tenavia lellitty, mutta vauva tai 2 v edellyttää erilaista kohtelua ja suhtautumista kuin kouluikäinen.

Sinulla ja siskollasi oli oma huone, kirjoituspöytä oli muuten minun hankkima, kait tiesit sen? ja ne puuhamaat, lomareissut, linnanmäet ym., missä käytiin - ne oli minun työpaikan perhetapahtumia, tai muuten minun ideoita, mitkä varasin meille kaikille, ja ihan ensisijaisesti sinua ja siskoasi ajatellen. Ei isälläsi ollut aktiivisuutta siihen kaikkeen.

Ihan kiitettävästi olet kiusannut näitä isäsi pienempiä lapsia. he ovat syyttömiä sinun vanhempiesi eroon, niin minäkin; he olivat jo eronneet, kun tapasimme.

Sitäpaitsi nyt olet isäsi saanut, siellähän te kyyhkyläiset kahdestaan asutte. Minun lapsiltani meni perhe ja isä, minulta mies. Olet varmaan nyt tyytyväinen? Ja ei, hänen rahansa eivät mene edes elatusmaksuissa näihi lapsiin, sinä olet se ykkönen.

Vierailija
218/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis hypoteettista tilannetta, jossa jompikumpi miehen lapsista jotenkin aiheuttaisi keskenmenon. En tiedä, miten olisin pystynyt kohtaamaan lasta enää sen jälkeen, tuskin mitenkään.

Täysin idioottimaista tulla tänne huutelemaan jotain "olet ilkea äitipuoli!!!". Pitäiskö vaan olla lunkisti että no mitä siitä, jos meni kesken?

Vierailija
219/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 8v ainakin todellakin huomaa jos joku ois rv 17 raskaana. Vai sanoitko vaan, et mamma on nyt vetäny vähän liikaa pullaa ja siks massu pömppää?

miehen lapsille kerrottiin joskus rv 30 tienoilla, sitä ennen maha ei selkeästi näkynyt. Lapset alle 8v molemmat

Vierailija
220/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuossa 6-10 -vuotiaana sai hillittömiä kohtauksia ja oli pahanilkinen. Sain yhteisen lapsen tämän pojan ollessa 8. Päätin jo etukäteen ja sanoin miehellekin, että jos 8-vuotias alkaa vahingoittaa vauvaa, niin saa sitten pysyä pois täältä. Miehelle se sopi. Sanoi, että valitsee siinä tapauksessa mut ja yhteisen lapsen, ja voi tavata omaansa jossain mummulassa tmv. Ymmärsi hyvin. SAnoi, ettei itsekään voisi sietää mun lasta, jos se vahingoittaisi hänen vauvaansa.

Onneksi kaikki meni hyvin ja "se pikkuilkiö" oli oikein hellä veli. Nyt jo aikuinen mies ja ongelmat on jääneet kauas taakse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän