Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi miehen kakara minkä teki!!! Nyt jos saan keskenmenon, en

Vierailija
13.10.2012 |

suostu tota pentua tapaamaan enää ikinä! Pelottaa aivan sairaasti ollaan pitkään ja hartaasti toivottu ja yritetty yhteistä vauvaa ja nyt vihdoin olen raskaana rv 17. Miehellä edellisestä vaikeasta suhteesta 8-vuotias, jolla käytösongelmaa jne vaikka muille jakaa. Sen joka toinen v-loppu meillä viettää, ja oon viimeseen asti koittanu jaksaa ymmärtää ja olla kiva, vaikka ipana on mulle tosi kamala, ja etenkin nyt kun on mustis tulevasta vauvasta.

NIIIN asiaan,tänään muka leikki jotain hiivatin kilipukkia/pässiä, ja ihan yllättäen ilman mitään ennakkovaroitusta juoksee suoraan mua päin ja iskee päällä suoraan mahaan!! "Mä vaan puskin vähän.."

Sattui aivan sairaasti ja tuli paha olo, maha on nyt kauhean kipeä ja jotenkin omituisen tuntuinen yhä, vaikka tästä on jo useempi tunti aikaa. Voiko tollasesta tulla keskenmeno??! Pitäskö mennä sairaalaan näytille? Pelottaa ja suututtaa aivan kamalasti!

Kommentit (362)

Vierailija
141/362 |
16.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vahingoniloisia, ilkeitä naisia täällä riittää.

Mutta ihan vaan siitä syystä, miten meille lopulta kävi, tulin vielä vastaamaan jotta osaisivat jatkossa muutkin ottaa tällaiset "pikkujutut" riittävän vakavasti.

Eli siis mun raskaus meni kesken - istukka oli kohdun etuseinämässä ja se irtosi tästä mainitsemastani kovasta iskusta. Valitettava, harvinainen ja murheellinen tapaus kuulemma, vaan ei ainutkertainen.

ap

Vierailija
142/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää tulla tällaseen ketjuun vaan vittuilemaan?!! kun toinen pelkää oman lapsensa hengen puolesta! av näytti taas laatunsa. Kyllä mahtaa olla kurja elämä teillä joillakin, säälittää.

ap

URPå.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkistuttamaan vauvan tilanne, tietenkin. Sitä tuskin kukaan kiistää. Mutta koko perheen tilanne, mukaanlukien Ap:n tapa puhua miehensä lapsesta ei ole normaalia. Toki ei niin akuutti kuin tämä nyt. Lastikselle töitä taas?

Vierailija
144/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tuli minunkin mieleeni.

Vierailija
145/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suuttuisin ihan samanlailla, vaikka kyseessä olisi oma lapseni. Lapselle voi ja pitää laittaa rajat, mitä saa tehdä ja mitä ei. Lapselle saa suuttua, ja laittaa hänet vastuuseen teoistaan, ja rangaista. Eihän ne muuten mitään opi! Jos satuttaa toista, ja aiheuttaa toiselle vakavia asioita, niin ne joutuu korvaamaan aikuisenakin!

Ymmärrän ap:ta ihan täysin. Ei tuossa ole mitään puolusteltavaa lapsen suhteen.

Vierailija
146/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan siitä syystä että mitään tehtävää ei ole, aika näyttää miten käy.

Mutta; tuollaisesta ei tule keskenmenoa.

Vierailija
147/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vittua täällä sitten vauhkoat, hakeudu päivystykseen ja äkkiä! Luuletko, että kaikki täällä av:lla ovat jotain kätilöitä ja lääkäreitä, joilla on röntgenkatse tietokoneen välityksellä?

Ja turhaan sinä sitä lasta vihaat. Kyseessä on tosiaan LAPSI. Ja otahan huomioon, että miehesi on lapsen isä ja osallinen lapsen "pilaamiseen" siinä missä äitinsäkin. Ja sellaisen miehen kanssa sitten teet lapsen? Sääliksi käy lapsi kun joutuu tuollaisen ihmisen kanssa asumaan.

Joten ap, sori vaan, mutta olet itse syyllinen saamiesi vastausten sävyyn.

Vierailija
148/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tilanteessa tunnekuohussa täällä palstalla miehen lasta kakaraksi tollasen tempun jälkeen, olen automaattisesti tuleva kiduttaja-äitipuoli ja olemme tulevia ls:n asiakkaita? Ei kyllä todellakaan mene hissi ihan ylös asti teillä kaikilla. Ja juu, ei ole mt-ongelmia mulla taustalla, vaan jokusella vastaajalla mitä ilmeisimmin on.

Mut asiaan. Soitin päivystykseen ja käskivät ehdottomasti tulla näytille! Soitin taksin, ja kohta menen.

Voi seurata keskenmeno kuulemma, vaikkei verta vielä olekaan tullut. Vatsa on kuitenkin selkeästi kipeä ja erituntuinen kuin ennen. Että siinä teille vähättelijöille infoa.

Ja hei, hieman ehkä eri asia, että 8v täydellä vauhdilla juoksee kova pää ojossa suoraan vatsaa päin, kuin että joku 1,5v tulee syliin - kuten joku täällä vertasi.

ap

Vierailija
149/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu täällä on aika idioottia porukkaa senpä takia ei kannata vakavista asioista juuri puhua. Uskon kuitenkin ja tottakait toivon että vauvalla kaikki hyvin!

Vierailija
150/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tilanteessa tunnekuohussa täällä palstalla miehen lasta kakaraksi tollasen tempun jälkeen, olen automaattisesti tuleva kiduttaja-äitipuoli ja olemme tulevia ls:n asiakkaita? Ei kyllä todellakaan mene hissi ihan ylös asti teillä kaikilla. Ja juu, ei ole mt-ongelmia mulla taustalla, vaan jokusella vastaajalla mitä ilmeisimmin on. Mut asiaan. Soitin päivystykseen ja käskivät ehdottomasti tulla näytille! Soitin taksin, ja kohta menen. Voi seurata keskenmeno kuulemma, vaikkei verta vielä olekaan tullut. Vatsa on kuitenkin selkeästi kipeä ja erituntuinen kuin ennen. Että siinä teille vähättelijöille infoa. Ja hei, hieman ehkä eri asia, että 8v täydellä vauhdilla juoksee kova pää ojossa suoraan vatsaa päin, kuin että joku 1,5v tulee syliin - kuten joku täällä vertasi. ap

se voisi olla sinulle avartava kokemus.

Vierailija
151/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taksilla täytyy mennä

Vierailija
152/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vittua täällä sitten vauhkoat, hakeudu päivystykseen ja äkkiä! Luuletko, että kaikki täällä av:lla ovat jotain kätilöitä ja lääkäreitä, joilla on röntgenkatse tietokoneen välityksellä? Ja turhaan sinä sitä lasta vihaat. Kyseessä on tosiaan LAPSI. Ja otahan huomioon, että miehesi on lapsen isä ja osallinen lapsen "pilaamiseen" siinä missä äitinsäkin. Ja sellaisen miehen kanssa sitten teet lapsen? Sääliksi käy lapsi kun joutuu tuollaisen ihmisen kanssa asumaan. Joten ap, sori vaan, mutta olet itse syyllinen saamiesi vastausten sävyyn.

vähän muunlaisia vastauksia, kuin herjausta ja vittuilua.

Ja missäköhän kohtaa olen sanonut vihaavani miehen lasta? En niin missään.

Sääliksi käy tollasilla älynlahjoilla siunattua ihmistä.

ap

Vierailija
153/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tilanteessa tunnekuohussa täällä palstalla miehen lasta kakaraksi tollasen tempun jälkeen, olen automaattisesti tuleva kiduttaja-äitipuoli ja olemme tulevia ls:n asiakkaita? Ei kyllä todellakaan mene hissi ihan ylös asti teillä kaikilla. Ja juu, ei ole mt-ongelmia mulla taustalla, vaan jokusella vastaajalla mitä ilmeisimmin on. Mut asiaan. Soitin päivystykseen ja käskivät ehdottomasti tulla näytille! Soitin taksin, ja kohta menen. Voi seurata keskenmeno kuulemma, vaikkei verta vielä olekaan tullut. Vatsa on kuitenkin selkeästi kipeä ja erituntuinen kuin ennen. Että siinä teille vähättelijöille infoa. Ja hei, hieman ehkä eri asia, että 8v täydellä vauhdilla juoksee kova pää ojossa suoraan vatsaa päin, kuin että joku 1,5v tulee syliin - kuten joku täällä vertasi. ap

se voisi olla sinulle avartava kokemus.

Sekin varmaan avartais mua kauheesti, kun oon kerran tällanen epäinhimillinen natsi. :o)

Mies jää ipanansa kans kotiin, siksi taksi. (Mikä hurjan olennainen detalji taas..)

Tsemppaajille kiitokset!

ap

Vierailija
154/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehan sitten kertomaan miten meni.

Ja näille muille, toivottavasti teidän mielestänne ei ole normaalia, että lapsi saa riehua ja satuttaa muita. Sääliksi käy muut jotka joutuvat teidän lastenne uhreiksi.

Vierailija
155/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä ap! On ihan normaalia, että tunnet vihaa lasta kohtaan siitä mitä hän teki. Kuka tahansa äiti tuntisi samoin! Toivottavasti pystyt antamaan lapselle anteeksi. Ainakin lapsen pitää ymmärtää tekonsa, olla pahoillaan ja pyytää anteeksi. Tuollaista käytöstä ei tarvitse sietää, vaikka kuinka on äitipuoli.

Vierailija
156/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

matkaan AP, toivon että kaikki on hyvin!

Lapset voi olla todellakin ilkeitä, eikä mun mielestä tuollainen riehuminen ja tahallaan satuttaminen ole oikein ollenkaan! Ymmärrän hyvin suuttumuksesi.

Vierailija
157/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä vittua täällä sitten vauhkoat, hakeudu päivystykseen ja äkkiä! Luuletko, että kaikki täällä av:lla ovat jotain kätilöitä ja lääkäreitä, joilla on röntgenkatse tietokoneen välityksellä? Ja turhaan sinä sitä lasta vihaat. Kyseessä on tosiaan LAPSI. Ja otahan huomioon, että miehesi on lapsen isä ja osallinen lapsen "pilaamiseen" siinä missä äitinsäkin. Ja sellaisen miehen kanssa sitten teet lapsen? Sääliksi käy lapsi kun joutuu tuollaisen ihmisen kanssa asumaan. Joten ap, sori vaan, mutta olet itse syyllinen saamiesi vastausten sävyyn.

vähän muunlaisia vastauksia, kuin herjausta ja vittuilua.

Ja missäköhän kohtaa olen sanonut vihaavani miehen lasta? En niin missään.

Sääliksi käy tollasilla älynlahjoilla siunattua ihmistä.

ap

kakaraksi kutsuminen ja julistaminen, ettet suostu tapaamaan lasta enää ikinä antavatkin sinun lämpimistä tunteistasi lasta kohtaan hyvän kuvan. Ja niistä älynlahjoistasi... Ja vinkkinä jatkoa ajatellen: jos vauvasi henkeä jatkossa uhkaa jokin, niin hakeudu heti päivystykseen äläkä mene nettiin kyselemään. Suurempi uhka sille lapsellesi on noin tyhmä äiti kuin sisaruspuoli.

Vierailija
158/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä palstalla sun olis pitänyt asetella sanasi erilailla. Esimerkiksi otsikko voi rakas ihana lapsipuoleni minkä teki! No joo asiaan tosiaan tää palsta on ihan iditooteja täynnä. Tsemppiä sulle!

Vierailija
159/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat vain palstan ääliöt kimppuusi ;)

Anteeksi nyt vain, mutta tällä palstalla on vain empatiakyvyttömiä idiootteja, joiden mielestä kaikki äitipuolet on paskoja ihmisiä, joiden mielestä lapset saavat tehdä mitä ikinä haluavat ja äidit eivät saa ilmaista tunteitaan. Varsinkaan jos ovat niitä ilkeitä äitipuolia :D

Vierailija
160/362 |
13.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän muunlaisia vastauksia, kuin herjausta ja vittuilua. Ja missäköhän kohtaa olen sanonut vihaavani miehen lasta? En niin missään. Sääliksi käy tollasilla älynlahjoilla siunattua ihmistä. ap

kakaraksi kutsuminen ja julistaminen, ettet suostu tapaamaan lasta enää ikinä antavatkin sinun lämpimistä tunteistasi lasta kohtaan hyvän kuvan. Ja niistä älynlahjoistasi... Ja vinkkinä jatkoa ajatellen: jos vauvasi henkeä jatkossa uhkaa jokin, niin hakeudu heti päivystykseen äläkä mene nettiin kyselemään. Suurempi uhka sille lapsellesi on noin tyhmä äiti kuin sisaruspuoli.

ET ole äiti!

Ap:lle tsempit täältäkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän