Ette ihmetelleet lapsena että Aku Ankka syö kanaa
Kommentit (56)
En ihmetellyt yhtään. Keskityin ihailemaan mummo-ankan ikkunalaudalla jäähtymässä olevia omenapiirakka ja muita herkkuja.
Miksi se kanan syöminen olisi sen kummallisempaa kuin muiden "ihmisten ruokien"? Koska kana ja ankka ovat molemmat lintuja? Syöhän ihminenkin muita nisäkkäitä.
Minä taas ihmettelin 80 luvulla jo, että Aku tepasteli ympäriinsä housuttomana. Niin myös Iines Ankka. Nykypäivänä ihmettelen miksei ole joutunut cancel kulttuurin hampaisiin.
En ihmetellyt. Aku Ankassa kaikki on mahdollista. Siellä eläinhahmot käyttäytyvät kuin ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ihmettelin 80 luvulla jo, että Aku tepasteli ympäriinsä housuttomana. Niin myös Iines Ankka. Nykypäivänä ihmettelen miksei ole joutunut cancel kulttuurin hampaisiin.
Oletko sitten joskus nähnyt millään eläimellä housuja (pl. ihminen, lemmikit ja sirkuseläimet)?
Jos kanan syöminen on kaikista "epäankkamaisin" asia, joka jollekin Aku Ankasta pistää silmään, niin sitä ihmettelisin huomattavasti enemmän.
Eikös Aku syönyt aina kalkkunaa? En muista mitään kananmussutusta.
Minä ihmettelin Helunan, Pollen ja Hessun kolmiosuhdetta. Helunahan on nauta, Polle hevonen ja Hessu koira.
No en, mutta ihmettelen sitä miksi ihminen syö sikaa.
Ihmettelin, miksi Hannu ja Hansu Hanhi ovat niin erinäköisiä.
Että sarjakuvatkin pitää ottaa kirjaimellisesti!
Vierailija kirjoitti:
No en, mutta ihmettelen sitä miksi ihminen syö sikaa.
Ja av-mamma jopa menee naimisiin sian kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Jos kanan syöminen on kaikista "epäankkamaisin" asia, joka jollekin Aku Ankasta pistää silmään, niin sitä ihmettelisin huomattavasti enemmän.
Totta. Harvemmin on näkynyt ankkoja istumassa illallispöydässä noin ylipäätään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Harvemmin on näkynyt ankkoja istumassa illallispöydässä noin ylipäätään.
Vadilla keskellä pöytää?
Miksi Aku käyttää merimiesvaatteita?
Vierailija kirjoitti:
Eikös Aku syönyt aina kalkkunaa? En muista mitään kananmussutusta.
Muistan myös kuinka jossain tarinassa yrittää kaikkensa saada kalkkunan jouluateriaksi.
Tai ehkä useammassakin oli tuo teema.
Mikin paras kaveri Hessu on koira. Myös Mikin lemmikki Pluto on koira.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko sitten joskus nähnyt millään eläimellä housuja (pl. ihminen, lemmikit ja sirkuseläimet)?
En kyllä merimiestakkiakaan.
eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mutta miksi sillä sitten on paita ja lakki? Jos minä laittaisin vain ne päälle, ja lähtisin tepastelemaan, olisi aika äkkiä poliisit paikalla.
Kyllä se vähän puistatti, kun Aku tunnisti serkkunsa paikallisen marketin kylmälaarista.