Voi miehen kakara minkä teki!!! Nyt jos saan keskenmenon, en
suostu tota pentua tapaamaan enää ikinä! Pelottaa aivan sairaasti ollaan pitkään ja hartaasti toivottu ja yritetty yhteistä vauvaa ja nyt vihdoin olen raskaana rv 17. Miehellä edellisestä vaikeasta suhteesta 8-vuotias, jolla käytösongelmaa jne vaikka muille jakaa. Sen joka toinen v-loppu meillä viettää, ja oon viimeseen asti koittanu jaksaa ymmärtää ja olla kiva, vaikka ipana on mulle tosi kamala, ja etenkin nyt kun on mustis tulevasta vauvasta.
NIIIN asiaan,tänään muka leikki jotain hiivatin kilipukkia/pässiä, ja ihan yllättäen ilman mitään ennakkovaroitusta juoksee suoraan mua päin ja iskee päällä suoraan mahaan!! "Mä vaan puskin vähän.."
Sattui aivan sairaasti ja tuli paha olo, maha on nyt kauhean kipeä ja jotenkin omituisen tuntuinen yhä, vaikka tästä on jo useempi tunti aikaa. Voiko tollasesta tulla keskenmeno??! Pitäskö mennä sairaalaan näytille? Pelottaa ja suututtaa aivan kamalasti!
Kommentit (362)
http://www.hs.fi/kotimaa/Opettajat+kertovat+h%C3%A4iri%C3%B6oppilaista+…
AV-mammathan niitä "kasvattavat"
Vie eteen minne? Virtuaalioikeuteen? AP ei ole esiintynyt täällä muuna kuin virtuaalihenkilönä eikä kukaan niin ollen voi esiintyä "oikeana ap:na".
Eipä kuulu mitään Sinusta? Missä mennään?
Nukun pois krapulaani ja hihitellään poikaystäväni kanssa illalla onnistunutta känniprovoa, joka on kerännyt jo yli 4000 latausta. En siis ole raskaana eikä koko juttua ole tapahtunutkaan. "ap"
Varo mitä kirjoitat Toivon, että oikea ap ei jätä juttua tähän, vaan vie asian eteenpäin, kun esiinnyt hänenä ja kirjoitat tollasta paskaa vitsinä todella vakavasta aiheesta.
tässä tilanteessa tunnekuohussa täällä palstalla miehen lasta kakaraksi tollasen tempun jälkeen, olen automaattisesti tuleva kiduttaja-äitipuoli ja olemme tulevia ls:n asiakkaita? Ei kyllä todellakaan mene hissi ihan ylös asti teillä kaikilla. Ja juu, ei ole mt-ongelmia mulla taustalla, vaan jokusella vastaajalla mitä ilmeisimmin on.
Mut asiaan. Soitin päivystykseen ja käskivät ehdottomasti tulla näytille! Soitin taksin, ja kohta menen.
Voi seurata keskenmeno kuulemma, vaikkei verta vielä olekaan tullut. Vatsa on kuitenkin selkeästi kipeä ja erituntuinen kuin ennen. Että siinä teille vähättelijöille infoa.Ja hei, hieman ehkä eri asia, että 8v täydellä vauhdilla juoksee kova pää ojossa suoraan vatsaa päin, kuin että joku 1,5v tulee syliin - kuten joku täällä vertasi.
ap
Mutta tässä kohtaa meni usko. Itse tuossa kohtaa varmaan tärisisin pelosta, että onko lapsi kunnossa, eikä mielessäni kävisi tulla tänne infoamaan av-mammoille väliaikatietoja.
Toivottavasti kaikki kunnossa, täytyy olla tosi huono tuuri jos vatsaan osuu niin pahasti että tulee keskenmeno
on ikäviä ku ei tulla kertomaan miten kävi :( jää sellanen vaikee olo, että jos se ei ollutkaan provo. Jos kävi ikävästi, silloin ei varmaan jaksais enää tulla...
jo oma elämä, eikö jo tullut selväksi että provo, täällä te jaksatte jauhaa olematonta päivätolkulla.
Jos tää olis ollut provo niin eiköhän aloittaja olis heittänyt vain lisää vettä myllyyn heti kun aikaa olisi kulunut sen verran että ihmiset uskoisivat että lääkäristä on palattu jo..
Nyt on tainnut käydä oikeasti pahasti :(
8-vuotias on LAPSI ja sinä inhoittava äitipuoli. Mitäs otit miehen jolla on lapsi? Mene jonnekin terapiaan tai eroa, mutta älä solvaa lasta enää!
Jo syntyneitäkin pitää RAKASTAA, ei vain tulevia yhteisiä tai masuasukkeja.
Rakastatko sinä lapsesi kavereita? Naapurisi lapsia? Kavereidesi lapsia? Lastesi harrastusryhmässä tapaamiasi lapsia? Lapsesi päiväkotikavereita? Entä rakastaisitko tällaista lasta, jos hän käyttäytyisi sinua kohtaan kaikin puolin vihamielisesti? Entä jos hän olisi (tahallaan, puoliksi tahallaan tai vahingossa) aiheuttanut syntymättömän lapsesi kuoleman? Tai edes vaikka tilanteesta selvittäisiin säikähdyksellä? Omaa lasta toki rakastaisi tällaisen jälkeenkin, mutta jonkun muun lasta tuskin.
sana, paitsi lasteni serkkuja rakastan sydämeni pohjasta, mutta arvostan, kunnioitan, tykkään naapurin lapsista, lasteni koulukavereista. Koska olen monen kanssa aika läheinen, ovat myös olleet huonosti käyttäytyviä. Silloin olen kasvattanut heitä kuten omiani-silloin ei tarvitse vihata. Ja aikuisen kuuluu suhtautua rakkaudellisella asenteella KAIKKIIN lapsiin. JOka näin ei tee, rikkoo lapsten oikeuksia saada huoenpitoa. sellainen sanonta on että "kovin pieni on sen äidin sydän jonne mahtuvat vain omat lapset". Mut eihän ihmiset enää olekaan mitään aikuisia, vaan itsekeskeisiä riidanhaastajia, jotka ajattelevat ensisijaisesti omia etujaan. Ennen lapsia jäi pilvin pimein orvoksikin ilman epäitsekkäitä aikuisia olisivat kuolleet pois
Jos ne serkut, naapurin lapset, ym. tuttavien lapset jatkuvasti, kerta toisensa jälkeen, olisivat sinulle ja sinua kohtaan selkeästi inhottavia ja kohtelisivat sinun lastasi ilkeästi sekä tulisivat välillä kiusaamaan perheesi pienmmäistä,
ja kielloista ja määräykisstä ja vahtimisesta huolimatta se aina joka kerta olisi sama tilanne,
kuinka kauan jaksaisit rakastaa? Ottaisitko teille aina ja aina vaan kylään yöksi asti?
Osaatko ajatella, että se lapsen käytös voisi olla huono vaikka sinä itse kohtelisit lasta hyvin ja tykkäisit? JA mikään ei muuttuisi.
Ja lasten vanhemmat eivät piittaisi. Toinen yllyttäisi, haukkuisi sinun perhettäsi, toinen vanhempi selittelisi ja ymmärtäisi, muttei puuttuisi mitenkään.
Kuinka kauan jaksaisit rakastaa pyyteettömästi näitä lapsosia, vai missää vaiheessa alkaisit inhota? Siinäkö, kun lapsi syyttää sinua varkaaksi koska itse hävitti oman tavaransa? Vai siinä vaiheessa, kun se suloinen 13-v lapsi ääneen nauraen kiusaa, itkettää sinun 1-vuotiastasi?
Vaiko siinä vaiheessa, kun hän vilpittömästi ja spontaanisti kertoo: "ai SE pusero! Mä muistan sen, mä inhosin sitä,s e oli ihan kamalan ruma!" ja silloin kun se mainittu sinun lapselle ostama pusero oli hänellä käytössä, hän aina sanoi: "mä haluun SEN puseron, se on niin ihana!"
Ap, sä veit lapsen isän, ehkä olit rikkomassa perhettäkin. Että sinänsä ihan oikein sulle.
Entäs jo se olikin se nainen, joka hyppäsi toinen miehen kainaloon ja jätti hyvän ja rakastavan perheenisän jonkun munaskuukkelin takia ja äiti on nyt niin keskittynyt uuteen rakkauteensa, että lapsi on toisarvoisessa asemassa?
Ja sitten sen munaskuukkelin kanssa tulee ero ja kotona pyörii jos jonkinnäköistä kengänkuluttujaa, ja äiti hakee rahat sossusta, eikös ne yh.t semmoisia tuppaa olemaan av-ammojen mielestä?!
Ei poika varmastikaan ymmärrä sillä leikin hetkellä että ei saa puskea raskaana olevaa äitipuolta vatsaan.
Käy neuvolassa näytillä jos epäilyttää. Muutoin suosittelen ihan vaan lepäilemään ja ottamaan rauhallisesti. Jos jotain olis sattunut vauvalle niin raskausviikot 17 on vielä aika vähän joten luulisin että lääkärissä voidaan vaan todeta tilanne ja määrätä lepoa.
Ollessani raskaana tuttavan poika (7-vuotias) oli huolissaan leikkiessämme siitä, etten vain rasittanut itseäni ja vauvaa. Kyllä tuon ikäinen alkaa jo tajuaa mikä tilanne on...
Jo syntyneitäkin pitää RAKASTAA, ei vain tulevia yhteisiä tai masuasukkeja.
Rakastatko sinä lapsesi kavereita? Naapurisi lapsia? Kavereidesi lapsia? Lastesi harrastusryhmässä tapaamiasi lapsia? Lapsesi päiväkotikavereita?
Entä rakastaisitko tällaista lasta, jos hän käyttäytyisi sinua kohtaan kaikin puolin vihamielisesti? Entä jos hän olisi (tahallaan, puoliksi tahallaan tai vahingossa) aiheuttanut syntymättömän lapsesi kuoleman? Tai edes vaikka tilanteesta selvittäisiin säikähdyksellä?
Omaa lasta toki rakastaisi tällaisen jälkeenkin, mutta jonkun muun lasta tuskin.
sana, paitsi lasteni serkkuja rakastan sydämeni pohjasta, mutta arvostan, kunnioitan, tykkään naapurin lapsista, lasteni koulukavereista. Koska olen monen kanssa aika läheinen, ovat myös olleet huonosti käyttäytyviä. Silloin olen kasvattanut heitä kuten omiani-silloin ei tarvitse vihata. Ja aikuisen kuuluu suhtautua rakkaudellisella asenteella KAIKKIIN lapsiin. JOka näin ei tee, rikkoo lapsten oikeuksia saada huoenpitoa. sellainen sanonta on että "kovin pieni on sen äidin sydän jonne mahtuvat vain omat lapset". Mut eihän ihmiset enää olekaan mitään aikuisia, vaan itsekeskeisiä riidanhaastajia, jotka ajattelevat ensisijaisesti omia etujaan. Ennen lapsia jäi pilvin pimein orvoksikin ilman epäitsekkäitä aikuisia olisivat kuolleet pois
Muista, että kaikesta huolimatta lapsi on aina lapsi. Ikävä sattumus ja varmasti suututtaa, mutta älä ole liian julma lapselle.
Hyvästelittekö tyttärenne, saatteko haudata hänet?
kysytkö uteliaisuudesta, vittuillaksesi vai miksi..?
"jos vain sun olla saan niin mitään en muuta tahdo mun maailmaan ja aika kuolee pois --" soi radiossa maatessani sairaalassa. En ees tiedä kenen toi biisi on.
Ei ollut mies paikalla, olosuhteet ei sallinu. Saadaan haudata pieni prinsessamme kaikessa rakkaudessa ja huolenpidossa kuitenkin,samalla sanotaan viimeiset hyvästit. Mä jo hyvästelinkin "synnytyksen" jälkeen, mut se oli pelkkää toivotonta, hervotonta itkua. ap
Miltä vauvasi iho tuntui? Jos vastaat tähän oikein, saatan uskoa tarinasi.
Mitenkähän minä sitten olen haudannut poikani, joka syntyi rv. 18+3, vastaten 15 viikkoista? Ainakin Oysin alueella kaikki yli 12 viikkoiset vauvat saa haudata.
niin ap tarttisi hoitoa. Siksi että eis suostu tapaamaan miehen poikaa. Entäs jos tämä käytöshäiriöinen poika olisi ap:n ja vauva olisi samalla tavalla kuollut, mihin hän silloin laittaisi toisen lapsensa kun ei häntä suostu näkemään?
Kukaan vanhempi ei toimi niin kuin ap:n mies; siis että valitsee mieluummin uuden naisen kuin oman rakkaan lapsensa. Ellei sitten ole täysi pöpi. Ehkäpä lapsen käytöshäiriö on isältä peritty?
AP, ole tyytyväinen että et synnyttänyt tuolle miehelle elävää lasta. Jos isä on tuollainen tunnevammainen ja 8v täyskahjo, minkälaisen vauvan olisit luullut saavasi???
Todellakin Toivon,että tämä ei olisi totta.
Varmasti jokainen vanhempi saattaisi kokea vihan tunnetta myös omaa lastaan kohtaan,jos tämä vahingoittaisi sisarustaan kohtalokkaasti.
Ihmiset on uskomattoman typeriä ja lapsellisia.Vihan tunteet ovat normaaleja suuren menetyksen jälkeen...ja kyllä ihmiset vihaavat välillä myös lapsiakin.Maailma ei ole lasten.Tietyt käyttäytymissäännöt pitää lapsille opettaa.
Jos tämä on todellista niin todellakin tulisi yhteiskunnan herätä näihin kamaliin uusperhekuvioihin ja lakata syyttämästä niitä äitipuolia.Varmasti joukkoon mahtuu mätämunia,mutta valtaosa on tavallisia ihmisiä tavallisine tunteineen.
"Kakarat",kuten alkaa olla jo norminimitys huonostikäyttäytyvistä erolapsista,pyörittävät pian maailmaa.
Tsemppiä.
Yrittäkää nyt ihan todella saada nuo perhesolmut avattua sen 8 v lapsen kanssa. Kuria ja rajoja ja tarvittaessa ulkopuolista apua. Toisten tahallinen satuttaminen on oire jostakin, yleensä 8 v lapsella on jo selkeä käsitys oikeasta ja väärästä. Selvittäkää asiaa.