Voi miehen kakara minkä teki!!! Nyt jos saan keskenmenon, en
suostu tota pentua tapaamaan enää ikinä! Pelottaa aivan sairaasti ollaan pitkään ja hartaasti toivottu ja yritetty yhteistä vauvaa ja nyt vihdoin olen raskaana rv 17. Miehellä edellisestä vaikeasta suhteesta 8-vuotias, jolla käytösongelmaa jne vaikka muille jakaa. Sen joka toinen v-loppu meillä viettää, ja oon viimeseen asti koittanu jaksaa ymmärtää ja olla kiva, vaikka ipana on mulle tosi kamala, ja etenkin nyt kun on mustis tulevasta vauvasta.
NIIIN asiaan,tänään muka leikki jotain hiivatin kilipukkia/pässiä, ja ihan yllättäen ilman mitään ennakkovaroitusta juoksee suoraan mua päin ja iskee päällä suoraan mahaan!! "Mä vaan puskin vähän.."
Sattui aivan sairaasti ja tuli paha olo, maha on nyt kauhean kipeä ja jotenkin omituisen tuntuinen yhä, vaikka tästä on jo useempi tunti aikaa. Voiko tollasesta tulla keskenmeno??! Pitäskö mennä sairaalaan näytille? Pelottaa ja suututtaa aivan kamalasti!
Kommentit (362)
Ei se ole mikään tunnekylmä hirviö. Edelliseen suhteeseen liittyy asioita joista ette tiedä. ap
Ensimmäinen vastoinkäyminen niin hylkää myös teidän yhteisen lapsen.
lapsi ollutkaan miehesi ja siksi mies ei oikeasti hylkääkään lastaan. Sopis tähän provoon täysin.
En ikimaailmassa tekis lasta miehen kanssa jolle lapsen hylkääminen on noin helppoa, joku vika siinä miehessä on. Ja sitä kautta voi myös miettiä miksi lapsi on käytöshäiriöinen?
Jos siis lapsen äiti on ollut kamala, lapsenkin saa hylätä. Huh. Ehkäpä tuon lapsen käytöksen voisi laittaa täysin molempien vanhempien piikkiin. Lapsi kun on kasvatuksensa tulos. Lapselle muuten riittää yksikin välittävä aikuinen, joka tukee ja rakastaa ehdoitta.
Uskoisin, että te molemmat löydätte vielä tämän asian edestänne. Toivon silti, että onnistutte elämässänne ja että miehesi osaisi toimia vastuullisemmin yhteisen lapsenne suhteen.