Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdyntä...

Vierailija
05.04.2026 |

En tajua miksi kaikki perustuu yhdyntään,  vaikka se on  parasta loppupeleissä vain miehille ja harvalle naisista.

Naisetn osalta puhutaan yhdyntäkivuista, miten se menee, nauttiiko mies jos on kipuja vaikka työnnellessä?

Ja todella joka kohdassa, "kliimaksi" on se yhdyntä, vaikka se ei ole sitä kuin harvalle naiselle. Hyvin vähän puhutaan naisen orgasmeista, ja jos niin väheksyen. 

Miksi? 

Ja "seksi" loppuu usein miehen orgasmiin, sekin on väärin. 

Kaikki toiminta keskittyy päämäärään eli yhdyntään ja miehen saamiseen. Ei useinkaan naisen orgasmiin.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy, taasko lepakkoa asia ahdistaa. Miksi jauhat asiasta, mikä ei sua millään tavalla edes kosketa? Kaikille muille munarikasta pääsiäistä!

Vierailija
2/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri luin mm. kyselyn , missä miehet vastaavat voiko nainen olla liian märkä. Tämäkin oli tehty miehen nautinto pääasiassa, eli haittakko liika märkyys, tai sopiva vai liian vähän. Ihan että onko miehelle tarpeeksi kitkaa.

Yleensä missää ei puhuta kuin yhdynnästä, ja kun se mies on saanut, se loppuu siihen. Ei mitään neuvoja miehelle. Esim en ole lukenut mistään, että mies voi ennen tai jälkeen oman orgasminsa, tehdä se naiselleen käsinkin. Ja toinen juttu on tietysti suuseksi.

Varmaan jossain on kirjoitettukin, mutta kyllä se elo on kovin yhdyntäkeskeistä, ja se klitoris jää vähälle huomiolle.

Vierailija
4/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri luin mm. kyselyn , missä miehet vastaavat voiko nainen olla liian märkä. Tämäkin oli tehty miehen nautinto pääasiassa, eli haittakko liika märkyys, tai sopiva vai liian vähän. Ihan että onko miehelle tarpeeksi kitkaa.

Yleensä missää ei puhuta kuin yhdynnästä, ja kun se mies on saanut, se loppuu siihen. Ei mitään neuvoja miehelle. Esim en ole lukenut mistään, että mies voi ennen tai jälkeen oman orgasminsa, tehdä se naiselleen käsinkin. Ja toinen juttu on tietysti suuseksi.

Varmaan jossain on kirjoitettukin, mutta kyllä se elo on kovin yhdyntäkeskeistä, ja se klitoris jää vähälle huomiolle.

Voi kun reppanaa taas asia harmittaa. Anna niiden panna, jotka sitä haluaa. Sä itse voit sitten keskittyä muihin asioihin ja ongelmiisi. Mutta kun tarttis taas päästä vähän haastamaan riitaa. Sillä se sun värkkis taitaakin kostua.

Vierailija
5/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on tosi asiatonta puhua mistään naisten nautinnoista, pääasiahan se mies onkin.

Ja pääasia on myös tuo aivan mielenvikaisuuteen asti menevä naisviha,ja halveksunta. Onkohan ko mies ikinä päässytkään naisen läheisyyteen saati seksiin asti. Tuntuu ettei. Ja toi riidanhaastaminen on jo naurettavuuden puolellla, kun sitä tekee vain ko mies-

Vierailija
6/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, on tosi asiatonta puhua mistään naisten nautinnoista, pääasiahan se mies onkin.

Ja pääasia on myös tuo aivan mielenvikaisuuteen asti menevä naisviha,ja halveksunta. Onkohan ko mies ikinä päässytkään naisen läheisyyteen saati seksiin asti. Tuntuu ettei. Ja toi riidanhaastaminen on jo naurettavuuden puolellla, kun sitä tekee vain ko mies-

Älä nyt taas väitä potaskaa ja yleistä kaikkia naisia haluttomiksi yhdyntään, kun et itse saa siitä mitään.  Enemmistö naisista haluaa ja vaatii  yhdyntää ihan samasta syystä kuin miehetkin. Seksi on siten paljon läheisempää ja kokonaisvaltaisampaa, saavat sitten siinä orgasmin tai jollakin toisella miehen hyväilemällä tavalla.  Sinä et tiedä paskaakaan toisten harrastamasta seksistä. 

Vierailija
7/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu vittunn sika!

Vierailija
8/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä nyt taas väitä potaskaa ja yleistä kaikkia naisia haluttomiksi yhdyntään, kun et itse saa siitä mitään.  Enemmistö naisista haluaa ja vaatii  yhdyntää ihan samasta syystä kuin miehetkin. Seksi on siten paljon läheisempää ja kokonaisvaltaisampaa, saavat sitten siinä orgasmin tai jollakin toisella miehen hyväilemällä tavalla.  Sinä et tiedä paskaakaan toisten harrastamasta seksistä. 

Luepa uudelleen kommentti, ei hän sanonut että KAIKKI NAISET !

Vierailija
9/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, jos mies ei osaa käyttäytyä, pitää naisen osata!

Vierailija
10/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
11/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisköhän sun alkaa lukemaan vaikka Hevoshullua, niin ei tulin tällaisia ongelmia ihan joka viikko.

Vierailija
12/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nainen vaatii panemista. Itse en tuosta erityksesti välitä. Nainen voi tehdä minulle muutenkin hyvää, kuten minä naiselle.

Vierailija
13/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä nainen vaatii panemista. Itse en tuosta erityksesti välitä. Nainen voi tehdä minulle muutenkin hyvää, kuten minä naiselle.

Jep. Suu ja peppureikä->>> pillu

Vierailija
14/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet kyllä niin ammattiauttajan tarpeessa. Toivottavasti sulla ei ole lapsi, koska mielenterveys häiriöistä kärsivä henkilö on hirveä taakka läheisille. Mutta ne ei koskaan itse tajua asiaa.

Vierailija
15/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää tässä enää oikeastaan vain se, että miten helposti ap aina halutessaan löytää leikkikavereita palstalta. Se ei kummoista ranneliikettä vaadi, että täällä on kuoro ulvomassa ja bileet pystyssä. Hyvän ja halvan harrastuksen on itselleen löytänyt.

Vierailija
16/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No juuri näin. Itse ainakin haluan aina myös yhdyntää, toki kuvioihin kuuluu myös suuseksiä ja sormettamista. Usein itse saan jo useamman ennen yhdyntää, mutta kyllä se yhdyntä kruunaa kaiken, siinä ollaan niin kiinni toisessa ja toki sekin on meillä yleensä nautinnollista ja kiireetöntä rakastelua eri asennoissa, sitten kun mies laukeaa sisään, niin kaikki on täydellistä.  

Vierailija
17/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos seksi ei tyydytä sinua, niin miksi harrastat sitä? Lopeta se, ja lopeta kesken joka kerta kun tunnet ettei sinun nautinnosta välitetä. 

Vierailija
18/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muutamat täällä puhutte naisen nautinnosta - ette mitenkään! Ihan sama sanooko a tai b on mielenterveyspotilas, paitsi se miehän sitä on.

Mikä raivo panee miehen puhumaan naisista noin järkyttävästi?''

Vierailija
19/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töh täh kaikki nisäkkäät (ja monet muut)  lisääntyy tyyliin pippeli pimppiin. Miksiköhän ks. akti näyttelee suurta osaa seksissä myös ihmisten heteroseksissä?

Mina ei ummarta 

Vierailija
20/23 |
05.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ihmetyttää tässä enää oikeastaan vain se, että miten helposti ap aina halutessaan löytää leikkikavereita palstalta. Se ei kummoista ranneliikettä vaadi, että täällä on kuoro ulvomassa ja bileet pystyssä. Hyvän ja halvan harrastuksen on itselleen löytänyt.

Tää on sille terapiaa, joten yritän auttaa poloista ongelmissaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi