Haluan lapsen,en miestä. Nyt yksi vakipanoistani (varattu) yllätti: Ilmoitti
olevansa halukas siementämään mulle lapsen, kun olen asiasta puhunut (kuten nyt yleensäkin kavereilleni puhun,ei ole mikään salaisuus).
Tämähän sinäsä sopisi hyvin, mutta hämmentää koska mies on naimisissa ja perheellinen. kysyinkin mistä moinen, sanoi vaan että koska olen loistotyyppi, "rakastaa" mua tavallaan (siis ihmisenä, kaverina jne)ja haluaa antaa mulle toivomani lapsen. Pitäisin ja kasvattaisin muksun yh:na, isä ois virallisesti tuntematon (papereissa), tapaisi kuitenkin lasta ja elarit maksais ns pimeänä.
Mitä mieltä tästä?
Tekis mieli ottaa tarjous vastaan, kuitenkin jokin pistää vastaan/epäilyttää..
Onko mielipiteitä?
Kommentit (77)
Pyytää päästä isän luo, haluaisi lähteä isän kanssa jonnekin kahdestaan jne. Itse en voisi laittaa omaa lastani tuollaiseen tilanteeseen, että isän kanssa voi tavata vaan salaisesti (ja silloin kun isälle sopii, jos sopii, monen vuoden päästäkin.) Mieti, mitä se tekee lapsen itsetunnolle.
Ap, mieti asia tarkkaan lapsen kannalta. Millaista on elää, jos isä ei halua tunnustaa olevansa isä eikä äitikään väliä asiaa selvittää?
Lähinnä nyt lähivuosia varten ois tää tilanne selvittämättä, kun miehen lapset edellisestä suhteesta vielä alaikäisiä jne. Vaimonsa kans ei kumminkaan aio loppuikäänsä olla, joten loput muodollisuudet voi hoitaa myöhemminkin.
ap
Ymmärsinkä oikein, etää sinulla on jo lapsia, ap?
Ja nyt haluat lisää. "Minä minä minä haluun..."
Miten ajattelit selittää isättömän lapsen muille lapsillesi?
Ei kuulosta hyvältä, ei sinun lastesi kannalta eikä etenkään miehen perheen kannalta.
Mistä teitä varattuihin sekaantuvia aina sikiää? Eikö sulla muitakin panoja jo ollut, joten miksi vielä varattukin mies? "Minä minä minä haluun."
Säälin sinua. Olet häpeäksi koko naissukupuolelle.
t. nainen 44 v.
En puolustanut ap:n käytöstä, totesin vaan ettei miestä(kään) voi mitenkään hyödyntää ilman hänen omaa tahtoaan.
Vihaan todella teitä toisia naisia, perheenrikkojia!!!! T. Isän pettämisestä, ikävästä toisesta naisesta, perheen hajoamisesta kärsinyt lapsi ja edelleen kärsivä aikuinen
ihan itse se mies sen perheensä rikkoo. herää jo todellisuuteen.
TIETÄÄ mitä on tekemässä, joten ap;n teko on harkittu valinta ja sillä on kyllä vaikutuksia muihin ihmisiin. Jos hän tekee lapsen, hän tieten tahtoen rikkoo sitä perhettä vastaan. Vai eikö lapsen tekeminen avioliitossa olevan miehen kanssa muka sun oikeustajun mukaan loukkaa sitä vaimoa??? Ilmeisesti ei. Toivottavasti sunkin ukkoasi kaikki kaikin taoin sitten hyödyntää. Kuin myös lapsia. Ei se mies ap:n tekoja tee vaan omansa, eikä miehen teot vähennä ap;n vastuuta ollenkaan. Kyllä on kiero päänuppi joillain ettei vain vastuun taakka osu harteille. Pilkkaatkin vielä. mahtaa sulla itselläsi olla surullinen elämä kun olet noin alhainen muita kohtaanYmmärräthän, että mies on aikuinen, älyllinen olento eikä mikään aivoton tahvana jota naiset voi hyödyntää? Ottamatta kantaa ap:n toimintaa, mutta kyllä mä ainakin etsisin syyllistä miehestäni, jos hänellä olisi toinen nainen.
ukkomies hormonihuuruissa tarjoamaan siementään kun nöin hauskan naisen kanssa olis niin kiva et on lapsi, niin en hyödyntäisi:D Ja mies on tottakai tilivelvollinen perheelleen, mutta ap rikkoo kyllä mun käsityksen mukaan ihan sellaista inhimillistä toisen kunnioitusta mitä nyt toiselle ihmiselle kuuisi osoittaa.Mut nykyään ilmeisesti ei enää ketään eikä mitään tarvitse kunnioittaa, ei ole etiikkaa, ei moraalia. kaikki mulle vaan minkä irti saan, seurauksetkaan ei kiinnosta:((( Aivan hirveä maailmankuva sulla(kin) Jos sun miehes perustais tuollaisen kakkosperheen niin sun mielestä ukko vaan olis vastuussa vai? ja voisit sit käydä sen jalkavaimon kanssa vaikka kahvilla jos on kiva? JOulut voitte yhdessä viettää, mitäpä se nainen on muuta kuin halunnut lapsen ja saanut sen? Kauheaa et ihmiset ei edes itse tajua kuinka sekaisin ovat hyvä ja paha ja oikea ja väärä menneet.
Mutta se on niin ruma, että en viitsi sitä edes ääneen sanoa. Mun vaan on niin vaikea käsittää ihmistä, jolla ei ole mitään moraalia, ei vastuuntuntoa, ei kykyä ajatella mitään muuta kuin itseään. Mitä luulet, pystyisitkö mitenkään antamaan lapselle enää surkeampia lähtökohtia tähän maailmaan kasvamiseen? Mitä luulet, onko lapselle kiva ajatus isompana olla jonkun likainen salaisuus, ja toisten perheen suurin suru ja vihan kohde? Ihan oikeasti? Äläkä ala lässyttää, että niin ei käy, totta kai niin voi käydä. Vai etkö aio kertoa lapsellesi totuutta isästään ja tämän perheestä? Ajatteletko, että lasta ei kiinnosta sisaruspuolensa? Ettei hän tule ihmettelemään miksi hän on moisessa kuviossa mukana? Eikö todella olisi ketään muuta isäehdokasta, jos sun nyt on PAKKO saada lapsi? SUn henkisen kasvun tasolla sulle kyllä sopisi paremmin koira...
esim alkkis- /narkkarivanhempi,perheväkivallan jatkuva todistamnen jne. Koiria mulla jo on :) Samoin lapsia. Henkinen kasvukin on ihan ok :D kiitos vaan huolehtimisesta. Mikään likainen salaisuus (vai mitä sä reppana kotirouva nyt keksitkään siellä selittää) lapsi ei tule olemaan, vaa isänsä kanssa avoimet välit. Isän homma sit hoitaa suhteet muuhun perheeseensä. jos mun ois sun sanoin PAKKO SAADA LAPSI,oisin sen kuule saanut jo sata kertaa! jos ehdoin tahdoin haluisin vaan lapsen,mahd.isän mielipiteestä välittämättä. Niin ne kuulkaa vaan perheellisetkin on halukkaita vetämään paljalla, joka viikko!, vaikka sanon ettei nyt,kun ehkäisyä ei ole. ap
Hyi helvetti!
Etkö yhtään ajattele lapsiasi?
Ja että lapsella tulisi olemaan avoimet välit isäänsä? No just. Joulut, kevätjuhlat, synttärit yms. isä sitten varmaan viettäisi söpösti salaa uuden jälkeläisensä kanssa. Näinkö sinä mielessäsi kuvittelet? Ja lapsi viettäisi kesällä pari viikkoa isänsä luona? Joo, oletatko, että isä dumppaa perheensä jemmaan ja antaa vapaa-aikansa uudelle muksulle? Hei haloo, eiköhän tuo äijäkin halua myös omaa aikaa!
ootko ottanut huomioon, että mies ja hänen vaimonsa voivat hakea lapsen huoltajuutta, jonka miehelle meinasit synnyttää.
Jos lapsella on hyvä ja turvallinen koti, sekä ainakin yksi selväpäinen huoltaja, hänellä ei oo asiat yhtään hullummin. Lisäks bonuksena vielä isä joka ITSE HALUAAAA osallistua - parempi tää minsta on, kuin joku tuntematon spermapankin kautta.
Miehen nykyisen perheen mahd. hajoilut ei ole mun vastuulla.
ap
meinaaks jotain vuoroviikkosysteemiä sit isän kans? Vai kuka se selväpäinen huoltaja o?
Jos lapsella on hyvä ja turvallinen koti, sekä ainakin yksi selväpäinen huoltaja, hänellä ei oo asiat yhtään hullummin. Lisäks bonuksena vielä isä joka ITSE HALUAAAA osallistua - parempi tää minsta on, kuin joku tuntematon spermapankin kautta. Miehen nykyisen perheen mahd. hajoilut ei ole mun vastuulla. ap
jolla useita lapsia useilta miehiltä ja ilmeisen vähäisen vastuun työ. Tätä kaikkea sitten tarve kompensoida mm. iskemällä varattuja miehiä ja pitämällä "hoitoja".
Jep, itsekin olen yh, mutta en koske varattuihin miehiin... Työelämä, koti, lapset ja harrastukset vievät myös niin paljon aikaa ja voimia, että hädin tuskin jaksan seurustella yhden miehen kanssa (kiitos hänelle kärsivällisyydestä näinä kuutena vuonna :) ).
Jos lapsella on hyvä ja turvallinen koti, sekä ainakin yksi selväpäinen huoltaja, hänellä ei oo asiat yhtään hullummin. Lisäks bonuksena vielä isä joka ITSE HALUAAAA osallistua - parempi tää minsta on, kuin joku tuntematon spermapankin kautta. Miehen nykyisen perheen mahd. hajoilut ei ole mun vastuulla. ap
jolla useita lapsia useilta miehiltä ja ilmeisen vähäisen vastuun työ. Tätä kaikkea sitten tarve kompensoida mm. iskemällä varattuja miehiä ja pitämällä "hoitoja". Jep, itsekin olen yh, mutta en koske varattuihin miehiin... Työelämä, koti, lapset ja harrastukset vievät myös niin paljon aikaa ja voimia, että hädin tuskin jaksan seurustella yhden miehen kanssa (kiitos hänelle kärsivällisyydestä näinä kuutena vuonna :) ).
iha korkeakoulututkinto, eikä ole tarvetta kompensoida yhtään mitään. Kunhan haluan lapsen - edelliset jo isoja ja joo, ihan yhdelle samalle isälle kaikki :D
ap
jolla useita lapsia useilta miehiltä ja ilmeisen vähäisen vastuun työ. Tätä kaikkea sitten tarve kompensoida mm. iskemällä varattuja miehiä ja pitämällä "hoitoja". Jep, itsekin olen yh, mutta en koske varattuihin miehiin... Työelämä, koti, lapset ja harrastukset vievät myös niin paljon aikaa ja voimia, että hädin tuskin jaksan seurustella yhden miehen kanssa (kiitos hänelle kärsivällisyydestä näinä kuutena vuonna :) ).
iha korkeakoulututkinto, eikä ole tarvetta kompensoida yhtään mitään. Kunhan haluan lapsen - edelliset jo isoja ja joo, ihan yhdelle samalle isälle kaikki :D ap
tosin en välttämättä luottaisi siihen että niitä elareita aina tulee tulemaan.
Itselläni myös käynnissä projekti lapsi ilman miestä kun kerran miestä ei ole löytynyt ja ikää alkaa olla, mutta mulle on ihannesiementäjä mies joka ei halua olla minun tai lapsen kanssa missään tekemisissä siemennyksen jälkeen. En kaipaa elareita enkä varsinkaan halua sitä miestä pyörimään elämäämme myöhemmin, vaan haluan että lapsen isäksi merkitään tuntematon.
Ei pitäisi edes olla mahdollista merkitä tuntematon. Eikä sellaiselle naiselle joka ei osoita lapselle isää pitäisi maksaa mitään tukia. Tässä on taas tämä minä minä ajattelu. Kun haluan lapsen.
olevansa halukas siementämään mulle lapsen, kun olen asiasta puhunut (kuten nyt yleensäkin kavereilleni puhun,ei ole mikään salaisuus).
Tämähän sinäsä sopisi hyvin, mutta hämmentää koska mies on naimisissa ja perheellinen. kysyinkin mistä moinen, sanoi vaan että koska olen loistotyyppi, "rakastaa" mua tavallaan (siis ihmisenä, kaverina jne)ja haluaa antaa mulle toivomani lapsen. Pitäisin ja kasvattaisin muksun yh:na, isä ois virallisesti tuntematon (papereissa), tapaisi kuitenkin lasta ja elarit maksais ns pimeänä.
Mitä mieltä tästä?
Tekis mieli ottaa tarjous vastaan, kuitenkin jokin pistää vastaan/epäilyttää..Onko mielipiteitä?
Nait varatun miehen kanssa ja haluat lapsen ilman isää. Ajatteletko ikinä ketään muuta kuin itseäsi? Joku moraali pitäisi ihmisellä olla.
Ihan riittävästi opettivat varmaan mua kirjoittamaan, ainakin sillä perusteella että kiitettäviä on kaikki arvosanat opintosuoritusotteessani.
Siveysvyötä ne ei sit huomsnnu kiristää, dääm!!, ja sehän teitä vituttaakin :DDDD
ap
Eikä edes tuo oikean ja väärän tajua ihmiselle, joka ei pysty näkemään asioita omien halujensa ulkopuolella.
Ap:lle on varmaan turha täällä kirjoittaa mistään moraaliin, eettisiin arvoihin tai kunnioitukseen liittyvästä. Hän on jo tehnyt selväksi ettei kellään muulla ole väliä.
Surullista.
minulla oli jopa 2 isäksi haluvaa rakastajaa. Naisen on helppo saada mies siittämään lapsen, sen käsityksen sain.
Mutta onneksi en tullut raskaaksi (molempien kanssa yritin lasta.)
Vuosia myöhemmin tapasin elämäni miehen, (rakastavan komean ja fiksun) kun olin jo 40v. täyttänyt.
Nyt on asiat kuin pitääkin ja vaikka lapsia minulle ei ole, eikä enää varmasti tulekkaan. Niin elän niin onnellista elämää kuin nainen voi vain elää, rakkaan oman mieheni rinnalla.
Ihan riittävästi opettivat varmaan mua kirjoittamaan, ainakin sillä perusteella että kiitettäviä on kaikki arvosanat opintosuoritusotteessani. Siveysvyötä ne ei sit huomsnnu kiristää, dääm!!, ja sehän teitä vituttaakin :DDDD ap
spermapankin kautta? Siis ihan uteliaisuudesta kysyn.
Jos lapsella on hyvä ja turvallinen koti, sekä ainakin yksi selväpäinen huoltaja, hänellä ei oo asiat yhtään hullummin. Lisäks bonuksena vielä isä joka ITSE HALUAAAA osallistua - parempi tää minsta on, kuin joku tuntematon spermapankin kautta.
Miehen nykyisen perheen mahd. hajoilut ei ole mun vastuulla.
ap
spermapankin kautta? Siis ihan uteliaisuudesta kysyn.
ja mua kutkuttaa se, että moon sexympi kuin miehen vaimo. Tiedän että vaimo kihisisi kiukusta, jos saisi tietää miten sen mies mun täydellisen pepun perään kuolaa.
ap
Ap, mieti asia tarkkaan lapsen kannalta. Millaista on elää, jos isä ei halua tunnustaa olevansa isä eikä äitikään väliä asiaa selvittää?