Haluan lapsen,en miestä. Nyt yksi vakipanoistani (varattu) yllätti: Ilmoitti
olevansa halukas siementämään mulle lapsen, kun olen asiasta puhunut (kuten nyt yleensäkin kavereilleni puhun,ei ole mikään salaisuus).
Tämähän sinäsä sopisi hyvin, mutta hämmentää koska mies on naimisissa ja perheellinen. kysyinkin mistä moinen, sanoi vaan että koska olen loistotyyppi, "rakastaa" mua tavallaan (siis ihmisenä, kaverina jne)ja haluaa antaa mulle toivomani lapsen. Pitäisin ja kasvattaisin muksun yh:na, isä ois virallisesti tuntematon (papereissa), tapaisi kuitenkin lasta ja elarit maksais ns pimeänä.
Mitä mieltä tästä?
Tekis mieli ottaa tarjous vastaan, kuitenkin jokin pistää vastaan/epäilyttää..
Onko mielipiteitä?
Kommentit (77)
Mutta se on niin ruma, että en viitsi sitä edes ääneen sanoa. Mun vaan on niin vaikea käsittää ihmistä, jolla ei ole mitään moraalia, ei vastuuntuntoa, ei kykyä ajatella mitään muuta kuin itseään. Mitä luulet, pystyisitkö mitenkään antamaan lapselle enää surkeampia lähtökohtia tähän maailmaan kasvamiseen? Mitä luulet, onko lapselle kiva ajatus isompana olla jonkun likainen salaisuus, ja toisten perheen suurin suru ja vihan kohde? Ihan oikeasti? Äläkä ala lässyttää, että niin ei käy, totta kai niin voi käydä. Vai etkö aio kertoa lapsellesi totuutta isästään ja tämän perheestä? Ajatteletko, että lasta ei kiinnosta sisaruspuolensa? Ettei hän tule ihmettelemään miksi hän on moisessa kuviossa mukana? Eikö todella olisi ketään muuta isäehdokasta, jos sun nyt on PAKKO saada lapsi? SUn henkisen kasvun tasolla sulle kyllä sopisi paremmin koira...
esim alkkis- /narkkarivanhempi,perheväkivallan jatkuva todistamnen jne.
Koiria mulla jo on :) Samoin lapsia. Henkinen kasvukin on ihan ok :D kiitos vaan huolehtimisesta.
Mikään likainen salaisuus (vai mitä sä reppana kotirouva nyt keksitkään siellä selittää) lapsi ei tule olemaan, vaa isänsä kanssa avoimet välit. Isän homma sit hoitaa suhteet muuhun perheeseensä.
jos mun ois sun sanoin PAKKO SAADA LAPSI,oisin sen kuule saanut jo sata kertaa! jos ehdoin tahdoin haluisin vaan lapsen,mahd.isän mielipiteestä välittämättä. Niin ne kuulkaa vaan perheellisetkin on halukkaita vetämään paljalla, joka viikko!, vaikka sanon ettei nyt,kun ehkäisyä ei ole.
ap
jälkeen tämä sun rakkauslapsesi on kadonneen jäljillä- ohjelmassa ja etsii isäänsä, koska on aina kärsinyt siitä, että on isätön lapsi :/ ja katkeisee välit sinuun.
sanoin kuvailla, kuinka vihaksi pistää tuollaiset pettäjät ja salarakkaat jotka pillurallin vuoksi ovat valmiita tuhoamaan lastenkin elämät!
järjellä ja tunneälyllä varustetut ihmiset eivät toimi noin toisia ihmisiä kohtaan. Kuinka kukaan voi elää itsensä kanssa jos tekee itsestään vihatun ihmisen.
Pyytää päästä isän luo, haluaisi lähteä isän kanssa jonnekin kahdestaan jne.
Itse en voisi laittaa omaa lastani tuollaiseen tilanteeseen, että isän kanssa voi tavata vaan salaisesti (ja silloin kun isälle sopii, jos sopii, monen vuoden päästäkin.)
Mieti, mitä se tekee lapsen itsetunnolle.
vai mistä noin älyttömiä ideoita edes tulee??
Hei haloo, se vauva ei ole mikään nukke vaan kasvaa nopeasti kyseleväksi ja tilanteesta ahdistuneeksi lapseksi. Ja tuskin pysyt neutraalina isää kohtaan jos lapsi osoittautuu erityis-, koliikki, vaikeavammaiseksi ym. lapseksi. Takuulla haluat vaikka väkisin isän kuvioihin mukaan, vaikka kiristämällä kun isä kerran on tiedossa.
Tuosta ei tule seuraamaan mitään hyvää.
Isä on korvaamaton ja ainutlaatuinen. Useimmat äidiksi haluavat tietävät hyvin, että kasvaakseen tasapainoisiksi aikuisiksi heidän lapsen tarvitsisivat isää.
Lapsia tehdään aidosta halusta olla vanhempi. Aito halu on sitä, että kyse ei ole aikuisista ja heidän oikeuksista. Aidosti vanhemmaksi haluava näkee, miten isän puute tulee vaikuttamaan heidän lapsen kehitykseen ja tulevaisuuteen.
Hyväkään äiti ei täysin pysty korvaamaan puuttuvaa isää, mutta teidän kaltaiset itsekkään aikuiset eivät ole edes kyllin hyviä vanhempia, joiden kanssa lasten olisi hyvä kasvaa.
Yhteiskunnalliset auktoriteetit, poliitikot ja kirkko herätys, tarvitsemme teidän auktoriteettiä, emme saisi tehdä enää yhtään isäntöntä lasta.
niin en näe siinä mitään ongelmaa. Ihmettelen vain, miksi isää ei kirjata papereihin. Voithan olla yksinhuoltaja vaikka miehen nimi papereissa lukisikin.
Jos vaikka kuolet lapsen ollessa pieni, ja mies haluaisikin lapsen itselleen, hänellä ei ole siihen mitään oikeuksia. Olisiko se ok?
"esim alkkis- /narkkarivanhempi,perheväkivallan jatkuva todistamnen jne" Nämä ovat seurauksia isättömyydestä. On olemassa vahvaa tutkimuksellista näyttöä siitä ja jopa tilastoja, että isättömillä ei mene hyvin. He kuolevat nuorempina, eroavat, tekevät enemmän rikoksia ja sortuvat päihteisiin useammin kuin muut.
Ompa eräs vuosia huumenuortenkin kanssa tekemisissä ollut todennut, ettei hän ole tavannut yhtään huumeisiin sortunutta, jolla olisi ollut isäsuhde kunnossa.
Vihaan todella teitä toisia naisia, perheenrikkojia!!!! T. Isän pettämisestä, ikävästä toisesta naisesta, perheen hajoamisesta kärsinyt lapsi ja edelleen kärsivä aikuinen
ihan itse se mies sen perheensä rikkoo. herää jo todellisuuteen.
TIETÄÄ mitä on tekemässä, joten ap;n teko on harkittu valinta ja sillä on kyllä vaikutuksia muihin ihmisiin. Jos hän tekee lapsen, hän tieten tahtoen rikkoo sitä perhettä vastaan. Vai eikö lapsen tekeminen avioliitossa olevan miehen kanssa muka sun oikeustajun mukaan loukkaa sitä vaimoa??? Ilmeisesti ei. Toivottavasti sunkin ukkoasi kaikki kaikin taoin sitten hyödyntää. Kuin myös lapsia. Ei se mies ap:n tekoja tee vaan omansa, eikä miehen teot vähennä ap;n vastuuta ollenkaan. Kyllä on kiero päänuppi joillain ettei vain vastuun taakka osu harteille. Pilkkaatkin vielä. mahtaa sulla itselläsi olla surullinen elämä kun olet noin alhainen muita kohtaan
alkua olla kuin valhe? Harkitusti vielä??? Ja voiko olla kurjempaa lapsuuden perustaa kuin valhe ja salailu? vaikka sun et tarvitsis mitään salata, miehen harteilla lepää koko ajan todella raskas valhe. Jotta sen voi kantaa siellä perheensä luona täytyy olla melko tunnevammainen. Jos ei ole, sellaiseksi ainakin tulee. Miten voi katsoa vaimoaan ja lapsiaan silmiin kun elämästä on puolet valetta? Vain narsisti voi, ei tunne-elämäeltään terve. ja jos taas ei ole narsisti, tuo aiheuttaa kestämättömän ahdistuksen- ja miehet jo olemassaolevat lapset menettävät henkisesti läsnäolevan isänsä. Kuin myös sun lapsesi.
esim alkkis- /narkkarivanhempi,perheväkivallan jatkuva todistamnen jne.
Koiria mulla jo on :) Samoin lapsia. Henkinen kasvukin on ihan ok :D kiitos vaan huolehtimisesta.
Mikään likainen salaisuus (vai mitä sä reppana kotirouva nyt keksitkään siellä selittää) lapsi ei tule olemaan, vaa isänsä kanssa avoimet välit. Isän homma sit hoitaa suhteet muuhun perheeseensä.jos mun ois sun sanoin PAKKO SAADA LAPSI,oisin sen kuule saanut jo sata kertaa! jos ehdoin tahdoin haluisin vaan lapsen,mahd.isän mielipiteestä välittämättä. Niin ne kuulkaa vaan perheellisetkin on halukkaita vetämään paljalla, joka viikko!, vaikka sanon ettei nyt,kun ehkäisyä ei ole.
ap
Se, että jossain muussa perheessä on huonommat lähtökohdat ei tarkoita, että tämä suunnitelma muuttuisi sen takia paremmaksi. Valitan.
Ja minusta ainakin on nyt vähintäänkin lyhytnäköistä ajatella, ettei tuosta voi tulla ikäviä seurauksia josta kärsii sinä, mies, lapsesi ja/tai miehen perhe. Tai jos et vain välitä, niin keskenkasvuiselta. Et voi väittää tosissasi ettei kyse ole mistään salaisuudesta, sillä niin kauan kuin asia ei ole muillekin avoin, se on juuri sitä.
Ei varmastikaan ole mikään ongelma tavata lasta kun se ei vielä ymmärrä mitään, mutta entäpä kun se kasvaa? Mitä ajattelit vastata kysymyksiin siitä, missä isä asuu, kerrotko perheestä, entä jos hän haluaa tavata puolisisaruksensa, miten hoidat tällaiset asiat loukkaamatta lastasi tai paljastamatta koko juttua mahdollisesti rikkoen miehen perheen? Entä jos mies päättää ryhtyä hankalaksi? Entä kun lapsi on aikuinen, mitä hän mahtaa ajatella sinusta ja teostasi? Viimeistään kun mies kuolee ja perintö jaetaan, asioiden kulku ei ole enää sinun tai miesvainaan käsissä. Lapsi voi hyvinkin lakata suojelemasta sinua ja vaatia oikeuksia jotka teidän olisi pitänyt hänelle antaa. Lopputuloksena järjetön määrä katkeruutta ja vihaa, jolloin viimeistään manaat, ettet päässyt mullan alle ensin.
Se sinun epäilyksen tunne on toiselta nimeltään terveen järjen ääni. Miksi haluat tieten tahtoen pelata korttisi huonosti? Jos haluat lapsen nimenomaan tuon miehen kanssa, niin vaadi isyydentunnustus ja kerro vaimolle ellei hän sitä itse tee. Tai tee se lapsi sellaisen miehen kanssa, jonka takia ei itse tarvitse sahata omaa oksaansa.
11
Ajattele miehen perhettä eikä itseäsi nyt. Mitä jos miehen vaimo saa tietää että miehen panolla on avioton lapsi hänen kanssaan ja että hänen miehensä on maksanut sulle salaa monta vuotta? Naisen elämä menee totaalisesti pilalle ja sitten lapsesi isä syyttää sinua kun hänen oikea perheensä hajoaa.
So what? Isälläni on avioton lapsi toisen naisen kanssa, eikä se ole vaikuttanut MILLÄÄN TAVALLA meidän perheemme elämään.
Ajattele miltä hänen nykyisiltä lapsilta tuntuisi jos saisivat yllättäen tietää että heillä onkin sisarus josta eivät ole tienneet mitään.
Meidän perheessämme kävi juuri näin. Isä on huoripukki ja hänellä on avioton lapsi. Asia tuli ilmi vasta kun tämä avioton lapsi kasvoi aikuiseksi ja otti itse yhteyttä minuun. Minä olin ILOINEN siitä, että löysin itselleni uuden sukulaisen. Oma veljeni (biologinen täysveli) kuoli nuorena, joten minusta oli IHANAA saada tietää, että minulla on myös velipuoli.
Velipuoli itse on tyytyväinen siihen, että hän sai elää lapsuutensa ja nuoruutensa oman äitinsä (biologinen äiti) ja kasvatti-isänsä luona. Varsinainen isä (siis minun ja velipuolen yhteinen isä) on täysi kusipää, jonka suurinta huvia on olmien lasten pieksäminen.
Suoraan sanottuna minä olen velipuolelle hieman KATEELLINEN siitä, että hän on "se onnellinen äpärälapsi" joka sai itselleen ihanan kasvatti-isän.
kuulosat fiksulta ja lapsella isosisarpuoliakin luvassa, sekä isä jota tavata - ei paskempi yhtälö.
Jos haluat olla yhteyksissä, niin laitatko jotain tietoa, itestäs, että voitais jutella yksityisesti?
Ota yhteyttä os: PatrickAnRIT41@gmail.com jos haluut apua asiaasi. Toi os. on vaan mun nimimerkki.Ois hyvä puhua tästä asiasta, ja katsoa johtaako se johonkin.? Kiitos.
Miksi pitää tehdä isättömiä lapsia, ihan ehdoin tahdoin?
Provo tämä on, mutta näin ajatuksen tasolla en tajua naisia, jotka hankkivat lapsen jo tuhoon tuomittuun suhteeseen.