Haluan lapsen,en miestä. Nyt yksi vakipanoistani (varattu) yllätti: Ilmoitti
olevansa halukas siementämään mulle lapsen, kun olen asiasta puhunut (kuten nyt yleensäkin kavereilleni puhun,ei ole mikään salaisuus).
Tämähän sinäsä sopisi hyvin, mutta hämmentää koska mies on naimisissa ja perheellinen. kysyinkin mistä moinen, sanoi vaan että koska olen loistotyyppi, "rakastaa" mua tavallaan (siis ihmisenä, kaverina jne)ja haluaa antaa mulle toivomani lapsen. Pitäisin ja kasvattaisin muksun yh:na, isä ois virallisesti tuntematon (papereissa), tapaisi kuitenkin lasta ja elarit maksais ns pimeänä.
Mitä mieltä tästä?
Tekis mieli ottaa tarjous vastaan, kuitenkin jokin pistää vastaan/epäilyttää..
Onko mielipiteitä?
Kommentit (77)
Erityisesti mahd. tulevan lapsesi kannalta.
Herää pahvi!!
Muuten varmasti ihan ok, mutta jos lapsi tietää isänsä niin et voi vaatia pieneltä lapselta moisen salaisuuden säilyttämistä. Itse ottaisin tarjouksen vastaan mutta niin, että lapsen isä pystyisi joko lapselle tuntemattomana tai että olisi vain sinun ystäväsi, jolloin tapaamiset olisivat riskittömämpiä.
tulevan lapsen kannalta asiaa?
Miltäköhän siitä mahtais tuntua kun isästä ei ole tietoa tai pitää salailla isän henkilöllisyyttä.
Vaikka sitoutumiskyvyttömät itsekkäät ihmiset sanois mitä hyvänsä niin kyllä lapselle pitää olla rehellinen ja antaa mahdollisuus normaaliin isäsuhteeseen.
selvät pelisäännöt niin mikä ettei kun panette kumminkin.
rakastaja harmitteli kun meillä ei yhteisiä lapsia, hänkin naimisissa oleva viiden lapsen isä.
Itseänikin kaduttaa kun emme tehneet lasta ja nyt se ei enää ole mahdollista. Mies kuoli viime talvena. En voi edes näkyvästi surra kun suhteemme oli salainen.
Veikkaan että kadut jos et toimi nyt.
Vihaan todella teitä toisia naisia, perheenrikkojia!!!! T. Isän pettämisestä, ikävästä toisesta naisesta, perheen hajoamisesta kärsinyt lapsi ja edelleen kärsivä aikuinen
ihan itse se mies sen perheensä rikkoo. herää jo todellisuuteen.
TIETÄÄ mitä on tekemässä, joten ap;n teko on harkittu valinta ja sillä on kyllä vaikutuksia muihin ihmisiin. Jos hän tekee lapsen, hän tieten tahtoen rikkoo sitä perhettä vastaan. Vai eikö lapsen tekeminen avioliitossa olevan miehen kanssa muka sun oikeustajun mukaan loukkaa sitä vaimoa??? Ilmeisesti ei. Toivottavasti sunkin ukkoasi kaikki kaikin taoin sitten hyödyntää. Kuin myös lapsia. Ei se mies ap:n tekoja tee vaan omansa, eikä miehen teot vähennä ap;n vastuuta ollenkaan. Kyllä on kiero päänuppi joillain ettei vain vastuun taakka osu harteille. Pilkkaatkin vielä. mahtaa sulla itselläsi olla surullinen elämä kun olet noin alhainen muita kohtaan
Ymmärräthän, että mies on aikuinen, älyllinen olento eikä mikään aivoton tahvana jota naiset voi hyödyntää? Ottamatta kantaa ap:n toimintaa, mutta kyllä mä ainakin etsisin syyllistä miehestäni, jos hänellä olisi toinen nainen.
So what? Isälläni on avioton lapsi toisen naisen kanssa, eikä se ole vaikuttanut MILLÄÄN TAVALLA meidän perheemme elämään.
Meidän perheessämme kävi juuri näin. Isä on huoripukki ja hänellä on avioton lapsi. Asia tuli ilmi vasta kun tämä avioton lapsi kasvoi aikuiseksi ja otti itse yhteyttä minuun. Minä olin ILOINEN siitä, että löysin itselleni uuden sukulaisen. Oma veljeni (biologinen täysveli) kuoli nuorena, joten minusta oli IHANAA saada tietää, että minulla on myös velipuoli.
Velipuoli itse on tyytyväinen siihen, että hän sai elää lapsuutensa ja nuoruutensa oman äitinsä (biologinen äiti) ja kasvatti-isänsä luona. Varsinainen isä (siis minun ja velipuolen yhteinen isä) on täysi kusipää, jonka suurinta huvia on olmien lasten pieksäminen.
Suoraan sanottuna minä olen velipuolelle hieman KATEELLINEN siitä, että hän on "se onnellinen äpärälapsi" joka sai itselleen ihanan kasvatti-isän.
Entä jos tämä mies onkin lapsilleen hyvä isä? Ja asia paljastuu jo muutaman vuoden päästä avioeron saattelemana? Tai sitten perinnönjaossa pomppaa esiin yllätystestamentti tai kenties lapsi itse ottaa silloin yhteyttä vaatien selvitystä? Jos itse olisit saanut tietää velipuolesta tällaisissa yhteyksissä, olisitko rehellisesti sanottuna ollut vain iloinen, että vanhemmat eroaa ja/tai sinulla on sisarus (tuntematon ihminen, joka käsi ojossa vain tallustelee elämääsi vieden kaiken, mitä olit perheestäsi siihen asti uskonut)?
En pidä sinänsä uusperhekuvioita ym. huonoina ja aina asiat voi lutviutua hyvinkin, mutta tuossa on SUURI riski että kaikki menee pieleen. KUN asia paljastuu.
ettei ole ap:n asia ajatella miehen perhettä.
Ajattele miehen perhettä eikä itseäsi nyt. Mitä jos miehen vaimo saa tietää että miehen panolla on avioton lapsi hänen kanssaan ja että hänen miehensä on maksanut sulle salaa monta vuotta? Naisen elämä menee totaalisesti pilalle ja sitten lapsesi isä syyttää sinua kun hänen oikea perheensä hajoaa.
So what? Isälläni on avioton lapsi toisen naisen kanssa, eikä se ole vaikuttanut MILLÄÄN TAVALLA meidän perheemme elämään.
Ajattele miltä hänen nykyisiltä lapsilta tuntuisi jos saisivat yllättäen tietää että heillä onkin sisarus josta eivät ole tienneet mitään.
Meidän perheessämme kävi juuri näin. Isä on huoripukki ja hänellä on avioton lapsi. Asia tuli ilmi vasta kun tämä avioton lapsi kasvoi aikuiseksi ja otti itse yhteyttä minuun. Minä olin ILOINEN siitä, että löysin itselleni uuden sukulaisen. Oma veljeni (biologinen täysveli) kuoli nuorena, joten minusta oli IHANAA saada tietää, että minulla on myös velipuoli.
Velipuoli itse on tyytyväinen siihen, että hän sai elää lapsuutensa ja nuoruutensa oman äitinsä (biologinen äiti) ja kasvatti-isänsä luona. Varsinainen isä (siis minun ja velipuolen yhteinen isä) on täysi kusipää, jonka suurinta huvia on olmien lasten pieksäminen.
Suoraan sanottuna minä olen velipuolelle hieman KATEELLINEN siitä, että hän on "se onnellinen äpärälapsi" joka sai itselleen ihanan kasvatti-isän.
Eli miehellä oli vaimo, lapsia (2 tai 3) ja tyttöystävä. Tyttöystävä tuli raskaaksi (tosin luultavasti vahingossa tai tuskin ainakaan mies oli mukana vauvan suunnittelussa), piti lapsen, varakas isä kävi aina välillä tapaamassa ja maksoi pimeästi "jotain" ja lopulta kun lapsi oli 18v niin tunnusti hänet omakseen (en tiedä miksi juuri tuolloin). Alkuperäinen liitto on vieläkin miehellä koossa, suhdetta lapsen äitiin ei käsittääkseni enää ole. Tiedän jutun, koska ko. lapsi on ystäväni.
tulevalla isäehdokkaalla on siis jo perhe ja hän on sopimussuhteessa ensisijaisesti vaimonsa kanssa ollessaan hänen kanssa naimisissa. Tätä sopimusta ei tulee purkaa yksipuolisesti, vaan mikäli sopimukseen halutaan liittää näitä lehtolapsia jne niin silloin on fiksuinta ottaa kyseisen perheen äiti mukaan suunnitteluun mukaan.
Eli nyt kokoonnutte te kolme miettimään miten tässä lapsenhankinta asiassa edetään ja edetäänkö ja miten se sopii kaikille osapuolille. Mikäli se ei sovi ensisijaisesti siis tälle nykyiselle rouvalle, niin hänen on harkittava avioeroa.
Teette asioista viralliset sopimukset eli esim että lapsi siirtyy kyseisen pariskunnan hoitoon mikäli sinä kuolet tai sairastut vakavasti.
Vihaan todella teitä toisia naisia, perheenrikkojia!!!! T. Isän pettämisestä, ikävästä toisesta naisesta, perheen hajoamisesta kärsinyt lapsi ja edelleen kärsivä aikuinen
TIETÄÄ mitä on tekemässä, joten ap;n teko on harkittu valinta ja sillä on kyllä vaikutuksia muihin ihmisiin. Jos hän tekee lapsen, hän tieten tahtoen rikkoo sitä perhettä vastaan. Vai eikö lapsen tekeminen avioliitossa olevan miehen kanssa muka sun oikeustajun mukaan loukkaa sitä vaimoa??? Ilmeisesti ei. Toivottavasti sunkin ukkoasi kaikki kaikin taoin sitten hyödyntää. Kuin myös lapsia. Ei se mies ap:n tekoja tee vaan omansa, eikä miehen teot vähennä ap;n vastuuta ollenkaan. Kyllä on kiero päänuppi joillain ettei vain vastuun taakka osu harteille. Pilkkaatkin vielä. mahtaa sulla itselläsi olla surullinen elämä kun olet noin alhainen muita kohtaanYmmärräthän, että mies on aikuinen, älyllinen olento eikä mikään aivoton tahvana jota naiset voi hyödyntää? Ottamatta kantaa ap:n toimintaa, mutta kyllä mä ainakin etsisin syyllistä miehestäni, jos hänellä olisi toinen nainen.
ukkomies hormonihuuruissa tarjoamaan siementään kun nöin hauskan naisen kanssa olis niin kiva et on lapsi, niin en hyödyntäisi:D Ja mies on tottakai tilivelvollinen perheelleen, mutta ap rikkoo kyllä mun käsityksen mukaan ihan sellaista inhimillistä toisen kunnioitusta mitä nyt toiselle ihmiselle kuuisi osoittaa.Mut nykyään ilmeisesti ei enää ketään eikä mitään tarvitse kunnioittaa, ei ole etiikkaa, ei moraalia. kaikki mulle vaan minkä irti saan, seurauksetkaan ei kiinnosta:((( Aivan hirveä maailmankuva sulla(kin) Jos sun miehes perustais tuollaisen kakkosperheen niin sun mielestä ukko vaan olis vastuussa vai? ja voisit sit käydä sen jalkavaimon kanssa vaikka kahvilla jos on kiva? JOulut voitte yhdessä viettää, mitäpä se nainen on muuta kuin halunnut lapsen ja saanut sen? Kauheaa et ihmiset ei edes itse tajua kuinka sekaisin ovat hyvä ja paha ja oikea ja väärä menneet.
Vihaan todella teitä toisia naisia, perheenrikkojia!!!!
T. Isän pettämisestä, ikävästä toisesta naisesta, perheen hajoamisesta kärsinyt lapsi ja edelleen kärsivä aikuinen
Nyt voi turvallisin mielin sitten "siementää" niin paljon kuin huvittaa.
toinen nainen, ei ole mitään osaa ja arpaa asiaan?
toinen nainen, ei ole mitään osaa ja arpaa asiaan?
Mutta se on niin ruma, että en viitsi sitä edes ääneen sanoa.
Mun vaan on niin vaikea käsittää ihmistä, jolla ei ole mitään moraalia, ei vastuuntuntoa, ei kykyä ajatella mitään muuta kuin itseään.
Mitä luulet, pystyisitkö mitenkään antamaan lapselle enää surkeampia lähtökohtia tähän maailmaan kasvamiseen? Mitä luulet, onko lapselle kiva ajatus isompana olla jonkun likainen salaisuus, ja toisten perheen suurin suru ja vihan kohde? Ihan oikeasti?
Äläkä ala lässyttää, että niin ei käy, totta kai niin voi käydä. Vai etkö aio kertoa lapsellesi totuutta isästään ja tämän perheestä? Ajatteletko, että lasta ei kiinnosta sisaruspuolensa? Ettei hän tule ihmettelemään miksi hän on moisessa kuviossa mukana?
Eikö todella olisi ketään muuta isäehdokasta, jos sun nyt on PAKKO saada lapsi? SUn henkisen kasvun tasolla sulle kyllä sopisi paremmin koira...
sitä lasta.
Älä tee ehdoin tahdoin isättömiä lapsia tähän maailmaan. Se on kuule iso juttu sille lapselle, että sillä ei ole isää.
Minä harkitsin moista aikanaan, kun isäkandidaattia ei kuulunut, mutta sitten kysyin itseltäni, millä oikeudella minä voin tehdä sellaisen päätöksen ja sellaisen asian lapselleni? Itselläni on ollut isä ja suvussa on annettu lapsi adoptioon, myöhemmin etsi äitinsä, ymmärrän, miten tärkeä on isän rooli ja juurien tunteminen, vaikka mitätönkin, on lapsen elämässä.
Se mies ei ajattele selkeästi, etkä sä taida tajuta, miten raskasta on olla yh.
terv. kolmen yh, jonka lapset tapaavat isäänsä säännöllisesti
ei asia pysy salassa. Vai ajattelitko sälyttää lapselle taakan salaisuuden kantamisesta? Isää saisi tavata, mutta isälle ei saisi soittaa jne?