Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä miehestä joka on homoillut?

Vierailija
23.04.2019 |

Mitä mieltä olisitte miehestä, joka on kokeillut homoilua?
Voisitteko seurustella? Jos kyseessä esimerkiksi puhdas mielenkiinto ja kokeilunhalu.

t. mies, joka ei ole koskaan homoillut mutta kiinnostaisi kokeilla.
Jos päädynkin kokeilemaan, eipä tuosta kannata varmaan naisille puhua. Vai koetteko, että tällainen olisi "suuri salaisuus" josta täytyisi kertoa? Jos siis kokeilu tapahtuu silloin kun ei olla vielä tavattu tai yhdessä.

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi sellaista miestä missään tilanteessa.

Vierailija
2/111 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-80%:lla heteromiehistä on ollut joskus tai on edelleenkin homoseksuaalisia kokeiluja. Liki 100% on niistä joskus haaveillut tai harkinnut kokeilevansa.

Tänä päivänä on jo aivan tuikitavallista, että myös heteromiehet kokeilevat homoseksuaalisia akteja ja yhä useampi harrastaa säännöllisesti seksiä muiden miesten kanssa. Niistä nyt vaan ei tietenkään palstamammoille kotona kerrota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä punavihreitä kaupunkilaisnaisia ei haittaa, joitain peräkylien konservatiiveja voi haitata.

Vierailija
4/111 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut tuollaisessa suhteessa, se mies kokeili nuorempana miehiä, eikä sitten tykännytkään.

Itselleni tuo oli ihan ok, ei millään tavalla häiritsevää. Mielestäni melkein kaikkien seksuaalisuus on ns. liukuvaa, joten en pidä tuota outona.

Vierailija
5/111 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi minulle este mutta aika monelle varmaan kyllä. Eli ei kannata heti tapaillessa ruveta siitä huutelemaan.

Vierailija
6/111 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pitäisin häntä ihan normi ihmisenä. No problem.

Vierailija
7/111 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet ollut ottavana osapuolena se ei eroa mitenkään paskalla käymisestä silloin kun tulee kunnon jöötti.

Vierailija
8/111 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Ja hyvä vaan jos kertoisi avoimesti. Jos ei kertoisi ja huomasin viitteitä, epäilisin ettei oo sinut tuon puolensa kanssa. Ja silloin näkisin että on suurempi riski siihen että pettää mua miehen kanssa.

Vierailija
9/111 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ymmärrä yhtään naisia mon ami. Naiset on homosaation kannalla, koska naiset on helppo aivopestä kannattamaan mitä tahansa suvaitsevaisuuden varjolla. Naiset kuitenkin näkevät homoilun ja homot naisellisena touhuna, emasculiinisena. Kuinka monta kertaa sua haukkui nuoruudessa nainen homoksi?

Minua monta kertaa. Tämän tarkoitus on painaa miestä tai poikaa alas ja supistaa hänen maskuliinisuuttaan.

''Et ole kova mies kun olet kiltti ja hymyilevä. Olet homo!!!''

Vierailija
10/111 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tuo riippuisi hiean siitä, että miten tai kuinka tuo kävisi ilmi... Kyllähän sitä muutkin kuin toiset bi-seksuaalit ovat kai kimpassa bi-seksuaalin kanssa. - Toisaalta ei satunnainen kerta tai jokunen kerta  seksiä samaa sukupuolta olevan kanssa kenestäkään vielä bi-seksuaalia, saati  homoa tee. Enemmän kai tuollainen "kokeilu" tai jo sellaisen miettimien tai ajatteleminen kertoo minusta enempi ennakkoluulottomuudesta. Ja kyvystä rikkoa ennakkoasetelmia.  Tiedä sitten mitä pelkäävät he, jotka tyrmäävät ja kokevat sanoinkuvamatonta vastenmielisyyttä jo pelkästä ajatuksesta. Ei voi välttä ajatukselta, että hyökkäykseen turvautuvat; koska luuelavt tai uskovat, että näin ei paöljast ulkopuolisille saati aina heille itselleen kaikkein sisäisimmät tunteet, jotka saattaisivat ravisuttaa vielä vuosia myöhemmin.  

Vierailija
11/111 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ymmärrä yhtään naisia mon ami. Naiset on homosaation kannalla, koska naiset on helppo aivopestä kannattamaan mitä tahansa suvaitsevaisuuden varjolla. Naiset kuitenkin näkevät homoilun ja homot naisellisena touhuna, emasculiinisena. Kuinka monta kertaa sua haukkui nuoruudessa nainen homoksi?

Minua monta kertaa. Tämän tarkoitus on painaa miestä tai poikaa alas ja supistaa hänen maskuliinisuuttaan.

''Et ole kova mies kun olet kiltti ja hymyilevä. Olet homo!!!''

Minua ei 80-luvulla tytöt haukkuneet homoksi. Kyllä ne oli pojat jotka haukkui pelkästään. En tiedä miten aika on muuttunut eri vuosikymmenillä sitten.

Vierailija
12/111 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi minulle este mutta aika monelle varmaan kyllä. Eli ei kannata heti tapaillessa ruveta siitä huutelemaan.

Itseasiassa olen päättänyt että jos päädyn kokeilemaan, niin en koskaan hiisku asiasta kenellekkään yhtään mitään koskaan. En edes puolisolleni. En tosin tällä hetkellä seurustele, vaikkakin juttua on.

Jossain sanottiin joskus että puolisolle ei tarvitse kertoa kaikkea. Puoliso ei tee kaikilla tiedoilla välttämättä yhtään mitään. Koen että tämä on sellainen asia.

Minun on saatava kokeilla tätä asiaa jo ihan itsenikin vuoksi. Olen ajatellut asiaa vuosia ja se häiritsee. Voihan olla, että kokeilen ja totean että se ei olekkaan minun juttuni. Haluan kuitenkin vaimon ja perhettä joskus. Olen alle 30, lähempänä 20.

Seuraavaksi haasteena on kokeilukaverin löytyminen. En voi hakea seuraa esimerkiksi deittisovelluksista kasvoillani, koska en halua kenenkään saavan koskaan tietää. Enkä voi tavata toista miestä missään lähellä.

Jos pääsen kokeilemaan asiaa niin voin tulla sitten kertomaan sen jälkeisiä tuntemuksia.

Vierailija
13/111 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten varmaan homo.

Vierailija
14/111 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olisi kiva sanoa että olen avoin, eikä tuottaisi ongelmia niin miettisin varmaan riitänkö minä naisena vai haluaako mies muutakin.

Vierailija
15/111 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kerta homoksi tee.

Vierailija
16/111 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

70-80%:lla heteromiehistä on ollut joskus tai on edelleenkin homoseksuaalisia kokeiluja. Liki 100% on niistä joskus haaveillut tai harkinnut kokeilevansa.

Tuo nyt on ihan älytön väite. Itse veikaisin numeroita toisin päin. Ehkä 20 % on joskus kokeillut ja siihen on mukaanluettu varsinaiset homoseksuaalit.

Vierailija
17/111 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut bi-miehen kanssa joten ei olisi ongelma.

Vierailija
18/111 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverimies on kokeillut, vuosia sen jälkeen kun meidän fwb päättyi. Asia oli lopulta hänelle aika kova pala ja joskus juteltiin siitä pitkäänkin. Sen jälkeen hän ei ole asiasta puhunut eikä muutenkaan kenenkään muun kanssa kuin minun. Eikä yksikään seurustelusuhde tuon jälkeen ole ollut sellainen että hän olisi halunnut kumppanille aiheesta avautua. Ei mun mielestä tarvitsekaan, ollutta ja mennyttä.

Sanoisin, että kokeile ihmeessä, mutta varaudu henkiseen kriisiin jälkikäteen.

Vierailija
19/111 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa olen päättänyt että jos päädyn kokeilemaan, niin en koskaan hiisku asiasta kenellekkään yhtään mitään koskaan. En edes puolisolleni. En tosin tällä hetkellä seurustele, vaikkakin juttua on.

Jossain sanottiin joskus että puolisolle ei tarvitse kertoa kaikkea. Puoliso ei tee kaikilla tiedoilla välttämättä yhtään mitään. Koen että tämä on sellainen asia.

Minun on saatava kokeilla tätä asiaa jo ihan itsenikin vuoksi. Olen ajatellut asiaa vuosia ja se häiritsee. Voihan olla, että kokeilen ja totean että se ei olekkaan minun juttuni. Haluan kuitenkin vaimon ja perhettä joskus. Olen alle 30, lähempänä 20.

Seuraavaksi haasteena on kokeilukaverin löytyminen. En voi hakea seuraa esimerkiksi deittisovelluksista kasvoillani, koska en halua kenenkään saavan koskaan tietää. Enkä voi tavata toista miestä missään lähellä.

Jos pääsen kokeilemaan asiaa niin voin tulla sitten kertomaan sen jälkeisiä tuntemuksia.

Sun tyyppiset salailijat on just niitä jotka sitten pettää vaimoaan miesten kanssa. Ootte homopiireissä hyvin tiedossa oleva miestyyppi.

Vierailija
20/111 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sitä kokeilun halua itselläkin olisi ;) mutta sen sopivan kaverin löytäminen onkin sitten ihan toinen juttu... :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan