Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluan lapsen,en miestä. Nyt yksi vakipanoistani (varattu) yllätti: Ilmoitti

Vierailija
20.09.2012 |

olevansa halukas siementämään mulle lapsen, kun olen asiasta puhunut (kuten nyt yleensäkin kavereilleni puhun,ei ole mikään salaisuus).

Tämähän sinäsä sopisi hyvin, mutta hämmentää koska mies on naimisissa ja perheellinen. kysyinkin mistä moinen, sanoi vaan että koska olen loistotyyppi, "rakastaa" mua tavallaan (siis ihmisenä, kaverina jne)ja haluaa antaa mulle toivomani lapsen. Pitäisin ja kasvattaisin muksun yh:na, isä ois virallisesti tuntematon (papereissa), tapaisi kuitenkin lasta ja elarit maksais ns pimeänä.

Mitä mieltä tästä?

Tekis mieli ottaa tarjous vastaan, kuitenkin jokin pistää vastaan/epäilyttää..

Onko mielipiteitä?

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

panna ja antaa miehen kuolata peppuasi vaikka hoidatkin lapsen saamisen "kunniallisella" tavalla eli spermapankin kautta. Siis kun aloitusviestisi perusteella joku tuossa ideassa sinua kuitenkin hiertää.

spermapankin kautta? Siis ihan uteliaisuudesta kysyn.

Jos lapsella on hyvä ja turvallinen koti, sekä ainakin yksi selväpäinen huoltaja, hänellä ei oo asiat yhtään hullummin. Lisäks bonuksena vielä isä joka ITSE HALUAAAA osallistua - parempi tää minsta on, kuin joku tuntematon spermapankin kautta. Miehen nykyisen perheen mahd. hajoilut ei ole mun vastuulla. ap

ja mua kutkuttaa se, että moon sexympi kuin miehen vaimo. Tiedän että vaimo kihisisi kiukusta, jos saisi tietää miten sen mies mun täydellisen pepun perään kuolaa.

ap

Vierailija
22/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa jo tämäkin ketju painua unholaan, onhan tää nyt aivan selvästi provo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo tai ei, olet NOLO!

Vierailija
24/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vähän luulen, ettei oikea ap ole ollut enää aikoihin tässä ketjussa.

Vierailija
25/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä jäit kiinni, että jos siementäisi sinut luvan kanssa, niin se mikä herätti epäilykseni oli tuo elatusmaksun maksaminen pimeästi. Kuka mies ehdoin tahdoin hankkiutuisi parisuhteessa isäksi toisen naisen lapselle ja vielä maksaisi siitä? Olisi voinut mennä läpi, jos olisit vain kertonut, että saat siemenet ja yhteiskunta maksaa elatuksen.

mutta koska mies on varakas, on halukas tukemaan meitä taloudellisesti jatkossa, jos hänelle saan lapsen. Ja vaik ei oiskaan, ei se haittaa, mulla on koulutus ja vakityö itsellänikin joten pärjään kyllä. Ja lapsia on myös ennestään (jo kouluikäisiä), joten tiedän kyllä mitä vauvan/lapsenhoito on. Miehen perhe asuu ihan eri kaupungissa, ja mies paljon työmatkoilla jolloin minunkin luona käy, en pidä mitenkään todennäköisenä että vaimo ja perhe saa tietää. ap

ei ole sinun mielestä oikeutta tietää sisaruksistaan?

Missä näitä tynnyrissä kasvaneita oikein sikiää :D

Vierailija
26/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni edellisestä liitos 18,17 ja 13 vuotiaat lapset. Vuosia olen ollut suhteessa naimisissa olevaan mieheen. Meillä nyt yhteiset ihanat 1,5 vuotiaat kaksoset. Miehen vihitty vaimo ei tiedä minusta eikä lapsista, mutta viimeistään perunkirjoituksessa tulee tietämään, koska mies on tunnustanut lapset omikseen ja jopa tehnyt testamentin meidän hyväksi.

"Elatusmaksut" on hoitanut koko ajan, aina on auttanut jos lapset ovat jotain tarvinneet.

Vanhimmat lapseni tietävät totuuden. Enkä nyt todellakaan kaipaa mitään moraalisaarnaa, mitään en kuitenkaan tekisi toisin.

Vierailija
27/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan riittävästi opettivat varmaan mua kirjoittamaan, ainakin sillä perusteella että kiitettäviä on kaikki arvosanat opintosuoritusotteessani.

Siveysvyötä ne ei sit huomsnnu kiristää, dääm!!, ja sehän teitä vituttaakin :DDDD

ap

ei sulla kuule kaikki ihan kotona ole, sen huomeaa selvästi nyt kun täällä avaudut. Olen melko varma että olet pohjimmiltasi yksinäinen ja kaipaat kumppania ja lapsen kautta yhden miehen saa jotenkuten sidottua siihen sun elämään ottamaan kontaktia. Ja jostain syystä juuri siinä perheellisessä ja /tai varakkaassa ihmisessä ON jotain mikä pönkittää sun omaa itsetuntoa, että tulet hänelle hyväksytyksi. Sinuna menisin terapiaan enkä hankkisi lapsia korvikkeiksi ja välikappaleiksi. Sitten kun kaikki on ihan solmussa ja kateraa paskaa niin miten ajattelit jaksaa huolehtia jo olemassaolevista lapsistasi? Ja vielä yksi asia; jos minä tekisin lapsen varatun miehen kanssa, niin kyllä mun omatuntoni huutaisi ja lujaa sitten kun se perhe-helvetti sielä toisessa päässä alkaa. Ehkä 15v olisin räpytellyt ripsiäni ihmeissään et mitenssemukamullekuulutaimunvastuulla on. Näin 40v osaa ajatella jo aika paljon laajemmin ja vastuullisemmin. Jos tässä jotakuta vituttaa niin kyllä se olet sinä sitten kun realiteetit valkenee ja tosiaan ne muut asianosaiset kertovat mitä heille kuuluu. IHminen- sinäkään- ei ole mikään kaikkivoipa, vastuusta vapaa hyödykkeidenhyödyntäjä. Kaikki vaikuttaa kaikkeen. ja tässä on kyseessä TIETOINEN, vakaasti harkittu teko. Sulla ei vissiin ole omatunto kovinkaan kehittynyt. ja ihan sekopäistä juttua. Oletkos kykenevä hoitamaan niitä nykyisiäkään lapsia?

Vierailija
28/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pärjäät taloudellisesti tarvittaessa yksinkin ja sulla on ns. turvaverkko ympärillä, niin mikäs siinä.

Jossitella voi aina, maalailla kauhuskenaarioita jne. Eiköhän moni lapsi tähän maailmaan synny paljon heppoisemmin eväin - jopa Suomessa ja parisuhteeseen.

Vierailija
29/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni edellisestä liitos 18,17 ja 13 vuotiaat lapset. Vuosia olen ollut suhteessa naimisissa olevaan mieheen. Meillä nyt yhteiset ihanat 1,5 vuotiaat kaksoset. Miehen vihitty vaimo ei tiedä minusta eikä lapsista, mutta viimeistään perunkirjoituksessa tulee tietämään, koska mies on tunnustanut lapset omikseen ja jopa tehnyt testamentin meidän hyväksi.

"Elatusmaksut" on hoitanut koko ajan, aina on auttanut jos lapset ovat jotain tarvinneet.

Vanhimmat lapseni tietävät totuuden. Enkä nyt todellakaan kaipaa mitään moraalisaarnaa, mitään en kuitenkaan tekisi toisin.

tässä tapauksessa miehen vaimolle. Toivottavasti miehellä riittää varallisuutta hoitaa vaimonsa mielenterveys kuntoon sityten kun tämä kaikki hänelle valkenee. Itse oksentaisin asemassasi joka aamu sitä kuinka syvässä valheessa elän ja lapsiani kasvatan. Mutta mitäs tässä on moralisoidessa, kaikenlaistahan elämässä tapahtuu. Olen todella pahoillani miehen perheen puolesta, järkyttävä kohtalo. ja käärme rinnalla. mahtavatko selvitä tuosta koskaan, saati hänen lapsensa. Oksettavaa tosiaan ja varisnkin tuollainen mies, miten joku kykenee tuollaiseen pahuuteen läheisiään kohtaan:( Ei kovinkaan terve ihminen:(

Vierailija
30/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpompaa, jos lapsen isä olisi sellainen, että saisit jakaa lapsen kasvatusta hänen kanssaan: lapsi voisi esimerkiksi olla joskus viikonloppuja isällään.

Vierailija
31/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan ois loistohomma,ja lapsikin oppis tuntee isänsä.

Pointsit lisäks sulle siitä, että et yritä"salaraskautua" kuten niin monet muut lasta haluavat!

Vierailija
32/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi helpompaa, jos lapsen isä olisi sellainen, että saisit jakaa lapsen kasvatusta hänen kanssaan: lapsi voisi esimerkiksi olla joskus viikonloppuja isällään.

ap

Vierailija
33/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin en välttämättä luottaisi siihen että niitä elareita aina tulee tulemaan.

Itselläni myös käynnissä projekti lapsi ilman miestä kun kerran miestä ei ole löytynyt ja ikää alkaa olla, mutta mulle on ihannesiementäjä mies joka ei halua olla minun tai lapsen kanssa missään tekemisissä siemennyksen jälkeen. En kaipaa elareita enkä varsinkaan halua sitä miestä pyörimään elämäämme myöhemmin, vaan haluan että lapsen isäksi merkitään tuntematon.

Vierailija
34/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä jäit kiinni, että jos siementäisi sinut luvan kanssa, niin se mikä herätti epäilykseni oli tuo elatusmaksun maksaminen pimeästi. Kuka mies ehdoin tahdoin hankkiutuisi parisuhteessa isäksi toisen naisen lapselle ja vielä maksaisi siitä? Olisi voinut mennä läpi, jos olisit vain kertonut, että saat siemenet ja yhteiskunta maksaa elatuksen.

Vierailija
35/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
36/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä lähtis tuohon. Luuletko että lapsi pysyy salassa? Kun lapsi paljastuu, miehen perhe hajoaa ja hänen LAPSENSA KÄRSIVÄT ja paljon. Miehet ei osaa tuollaista ajatella. Ei tajua että lapsi on vähän eri juttu kuin se ihana pano sun kanssa. Ei tajua että arjesta tulee helvetti, koska asiaan liittyy monta muutakin ihmistä. Romanttinen ajatus on jotain ihan muuta kuin arki. Ja salasuhde jotain ihan muuta kuin perheen hajoaminen. Mitipä kun miehen perheelle selviää kuinka iso osa hänen elämästään on ollut valhetta; siinä menee vaimon ja lasten elämästä vuosia selviytymiseen. Kova hinta sen vauvan olemassaolosta. Kun ne muutkin ihmiset on yhtä arvokkaita kuin sun mahd. lapsi. Lapsenhoito on myös raadollista, kovaa työtä. Mieti kun yksin valvot huutavan korvatulehduslapsen kanssa samaan aikaan kun mies on ties missä perheensä kanssa, etkä voi pyytää tueksi. Mies on tyhmä, kertoohan tuo pettäminenkin jo siitä. Ikävien tilanteiden tullen tuollaiset häipyvät. Ja luuletko et silloin on enää olemassa kauniita ajatuksia pimeistä elareista ja yhteisistä hetkistä??? Mä en lasta ikinä tollaiseen tilanteeseen vartavasten hankkis. Rehellisessäkin elämässä lapsi on tosi haastava juttu.

Vierailija
37/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska mies on varakas, on halukas tukemaan meitä taloudellisesti jatkossa, jos hänelle saan lapsen.

Ja vaik ei oiskaan, ei se haittaa, mulla on koulutus ja vakityö itsellänikin joten pärjään kyllä. Ja lapsia on myös ennestään (jo kouluikäisiä), joten tiedän kyllä mitä vauvan/lapsenhoito on.

Miehen perhe asuu ihan eri kaupungissa, ja mies paljon työmatkoilla jolloin minunkin luona käy, en pidä mitenkään todennäköisenä että vaimo ja perhe saa tietää.

ap

Vierailija
38/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lyhytnäköistä suunnittelua. Mitäs sitten kun mies kuolee? Miten perintö? Lapsi ei siis saisi perintöä jos ei ole tunnustettu isä? Olisko tämä oikein lasta kohtaan, joka kuitenkin tuntee isänsä? Entäs kun lapsi on vanhempi, meinaatko että asia on hänelle ihan ok että joutuu tapaamaan isäänsä salassa?

No joo, provohan tämä on, koska näitä em. kysymyksiä olisi jo oikeassa elämässä mietitty ja todettu että ei järkeä.

Vierailija
39/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä nyt vielä tarkasti kaikki mahdolliset mitä-jos-skenaariot. Mies on pettäjä, sopimukset suullisia, sinulla on se "jokin" tunne mikä epäilyttää, kyseessä asia joka on olemassa koko loppuikänne ajan. Entä jos vaimo saa jossain vaiheessa tietää, miten se vaikuttaisi lapsesi sisarpuoliin? Entä jos mies päättäisi lopettaa tapaamiset lapsen ollessa isompi, millaiset jäljet se jättäisi? Millaista olisi pelätä tuollaisia asioita seuraavat 18 vuotta ja sen jälkeenkin?

Ei, sinun nahoissasi en lähtisi. Miehen tulisi olla joko vapaa tai vaimon siunaus asialle. Ja isyys virallisena.

Vierailija
40/77 |
20.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele miehen perhettä eikä itseäsi nyt. Mitä jos miehen vaimo saa tietää että miehen panolla on avioton lapsi hänen kanssaan ja että hänen miehensä on maksanut sulle salaa monta vuotta? Naisen elämä menee totaalisesti pilalle ja sitten lapsesi isä syyttää sinua kun hänen oikea perheensä hajoaa.

Ajattele miltä hänen nykyisiltä lapsilta tuntuisi jos saisivat yllättäen tietää että heillä onkin sisarus josta eivät ole tienneet mitään. He tulevat vihaamaan isäänsä hänen teoistaan ja sitten mies myös syyttää sinua siitä. Ja miten lapsesi reagoisi kun hän vanhempana tajuaa millaiseen "suhteeseen" hän on syntynyt? Salailun ja pettämisen tuloksena. Loppupeleissä olet kuitenkin täysin yksin ja moni ihminen vihaa sinua sen takia kun olet pilannut heidän elämänsä. Suosittelen että etsit vapaan miehen kenen kanssa siität sen lapset, vaikka sitten salaa niin ettet edes kerro sille panolle että tulit raskaaksi jos kerran olet valmis yh äidiksi. Tai sitten turvaudut keinohedelmöitykseen niin et ole tilivelvollinen kenellekään.