MIKSI mun pitääisi äänestää Soinia?
Se ei tehnyt ensimmäistäkään esitystä kaupunginhallituksessa istuessaan. Eikä kai aloitteitakaan valtuustossa.
Jos äänestän häntä, se voi auttaa jonkun ääliömmän läpimenoa (kuten sekin eräs, jonka mielestä mamut pitäisi laittaa orjatyöhön ja naisen hoitaa kaikki kotityöt).
Kertokaa espoolaiset miksi mun pitäisi äänestää Timo Soinia?
Kommentit (11)
Persuilla on ihan oma logiikka. Se kerrottiin kun porukat ihmetteli miksi Halla-aho ei aikanaan tehnyt yhtään mitään kunnallispolitikkona kokouksissa istuessaan, esim. romanikerjäläisten suhteen. Katsokaas kun Halla-ahon ei kannata tehdä mitään, koska mitä huonommin romanikerjäläisasiat on, sitä enemmän ropisee Halla-ahon laariin. Ja tämä tarina on tosi.
Eli siinä sulle hyvä syy äänestää Soinia.
Persuilla on ihan oma logiikka. Se kerrottiin kun porukat ihmetteli miksi Halla-aho ei aikanaan tehnyt yhtään mitään kunnallispolitikkona kokouksissa istuessaan, esim. romanikerjäläisten suhteen. Katsokaas kun Halla-ahon ei kannata tehdä mitään, koska mitä huonommin romanikerjäläisasiat on, sitä enemmän ropisee Halla-ahon laariin. Ja tämä tarina on tosi.
Tuota noin. Kyllähän Halla-aho tekee ja paljonkin, mutta koska hän on ainoa persu kaupunginhallituksessa, ei kukaan koskaan kannata hänen esityksiään (koska persut on pahiksia) ja asiat raukeavat ilman, että asioita edes käsiteltäisiin.
suomalaisten rahat kreikkaan:
a) PS Soini
b) Kok Katainen
10-pisteen vihje - pääministerimme puolue on tällä hetkellä ristiriitaisessa asemassa valehdeltuaan aika monessa asiassa.
kertaakaan ei ole sanonut että Suomen pitää erota eurosta heti, ja että Suomen pitää erota EUsta, heti.
Persut on vain katasylaattori kaikille eu-vastaisille ja maahanmuuttokriitikoille, siellä ne pidetään hyvin asioissa. Soini ei yritäkään antaa mitään vastauksia persujen omista ratkaisuista, koska niitä ei ole. Soini on isojen poikien sylikoira, välillä näyttää vähän hammasta, mutta tyyntyy kun vähän silitetään päätä, sylissä on mukava kelliä :)
Meni täysin maku kyseiseen puolueeseen kun kieltäytyivät menemästä hallitukseen, vaikka olisivat päässeet sinne helposti. Tuli jotenkin hieman pelkurimainen ja vastuuta pakeneva kuva. Mielestäni se on tietyllä tapaa jopa kannattajien pettämistä. Varmasti iso osa PS:n äänestäjistä äänesti heitä kuitenkin täysin muista syistä kuin jostain Portugalin laina-asiasta. Politiikassa joutuu toisinaan tekemään kompromisseja ja hyväksymään myös toisenlaisia näkökantoja.
Tuota noin. Kyllähän Halla-aho tekee ja paljonkin, mutta koska hän on ainoa persu kaupunginhallituksessa, ei kukaan koskaan kannata hänen esityksiään (koska persut on pahiksia) ja asiat raukeavat ilman, että asioita edes käsiteltäisiin.
Halla-aho ei puheena olleena ajanjaksona ollut tehnyt mitään. Ei mitään esityksiä eikä edes yrittänyt mitään. Täysin turha jätkä. Mutta mikäpä siinä on ollessa, kun kannattajat ovat näin hienosti sisästäneet politiikassa mukana olemisen tarkoituksen :D.
No, minulla ei ole yleensä ollut tapana neuvoa muita äänestysasioissa muuten kuin siten, että kannattaa äänestää.
Ei kai Soinia kannata äänestää...?
Mä olen espoolainen enkä kyl oo harkinnukka Soinin äänestystä. Ei vaan edusta mun arvoja yms.
Ei TOD kannata soinille ääntään haaskata. Se sillä mitään tee.