Pedon aika ja uskovien ylöstempaus ovella!
<RAPTURE_-MAN> PIAN SE ALKAA!
Vierailija
22.06.2026 | 12:34
<RAPTURE_-MAN> PIAN SE ALKAA
[12:34] <RAPTURE_-MAN> RAPTURE JA PEDON AIKA
[12:34] <RAPTURE_-MAN> NIIN ILMOITETTIIN TYÖSSÄKIN HENGESSÄ TÄNÄÄN AMEN
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita ihan suomea. Lisäksi Jeesus sanoi, että uskovien vainot tulee ensin. Meidät temmataan aika loppupuolella vasta.
Aikoja ei ilmoitettu eikä ilmoiteta
Onko rapture-man joku uusi supersankari
Siis ovestako sinut, ap, temmataan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita ihan suomea. Lisäksi Jeesus sanoi, että uskovien vainot tulee ensin. Meidät temmataan aika loppupuolella vasta.
Aikoja ei ilmoitettu eikä ilmoiteta
No ei tarkkaa aikaa, ei päivää eikä hetkeä. Mutta Jeesus ja Ilmestyskirja kuvaa aika hyvin sitä, miten pitkälle uskovia on vielä lopun ajassa mukana, ja lähelle loppua me mennään.
Siinä on tietyt tapahtumat ennen joiden pitää tapahtua, ennen kuin täältä pois päästään...
Jaa siis raptori-mies vai hä hö mitä
Vierailija kirjoitti:
AP on sekaisin kuin käkikello.
Tällaisten kommenttien suoltajilta pitäisi vaatia kasvokuva kommentin oheen. Ja nimi ja kotikaupunki.
Vierailija kirjoitti:
Lääkitystä voisi säätää.
Mitä lääkettä lääkärisi on sinulle määrännyt? Kysy häneltä mihin sitä pitäisi säätää?
Ollaan ja löhöillään vaan. Heinäkuusta alkaen on sitten helv..tti irti, uskoi mihin vaan. Nyt on vielä leppoisaa, ensi maanantaina on suuri valehtelupäivä, merkurius pakittaa ravusta. Lepäilkää rauhassa, kaikki on katettu.
Taas?
Mitä se ovella ramppaa tekemättä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita ihan suomea. Lisäksi Jeesus sanoi, että uskovien vainot tulee ensin. Meidät temmataan aika loppupuolella vasta.
Aikoja ei ilmoitettu eikä ilmoiteta
No ei tarkkaa aikaa, ei päivää eikä hetkeä. Mutta Jeesus ja Ilmestyskirja kuvaa aika hyvin sitä, miten pitkälle uskovia on vielä lopun ajassa mukana, ja lähelle loppua me mennään.
Siinä on tietyt tapahtumat ennen joiden pitää tapahtua, ennen kuin täältä pois päästään...
Täytän uskiksen määritelmän, mutta ilmestyskirja on minulle enemmänkin kanonisoitu houretarina, tarinan kirjoittaja itsekin muistaakseni totesi olleensa hulluuden tilassa. Hyvä tarina ja hauska koska ennusmerkit ovat jokaisen itsensä löydettävissä. Mutta tottako? Tuskin. Vertauskuvallinen? Pikemminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on sekaisin kuin käkikello.
Tällaisten kommenttien suoltajilta pitäisi vaatia kasvokuva kommentin oheen. Ja nimi ja kotikaupunki.
Suomessa on jokaisella sananvapaus.
Vastahan sen piti olla, mutta ei ollut ja taasko se olisi tulossa.
Olisihan se tietty aika jännää jos osa porukasta singahtelisi raketin lailla taivaaseen konttoreista, kauppajonoista, autoista. . .juuh. Kova pitää olla usko, että tällainen menee porukalle läpi.
Onko tempaus tässä yhteydessä sama kuin Maasta nosto?
Mä sentään ylöstempaisin 4kg hauen. Ei ollut elämä sillä helppoa enää ylöstempauksen jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on sekaisin kuin käkikello.
Tällaisten kommenttien suoltajilta pitäisi vaatia kasvokuva kommentin oheen. Ja nimi ja kotikaupunki.
Vaadin ap:n kuvaa ja kotikaupunkia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on sekaisin kuin käkikello.
Tällaisten kommenttien suoltajilta pitäisi vaatia kasvokuva kommentin oheen. Ja nimi ja kotikaupunki.
Suomessa on jokaisella sananvapaus.
Niin. Ja koska tällaisten kommenttien suoltajilla on sananvapaus, sellaisten kommenttien suoltajilta pitäisi vaatia kasvokuva kommentin oheen. Ja nimi ja kotikaupunki.
Elon Musk tempaisee tosiuskovaiset Marsiin. Tervemenoa!
Kirjoita ihan suomea. Lisäksi Jeesus sanoi, että uskovien vainot tulee ensin. Meidät temmataan aika loppupuolella vasta.