Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pedon aika ja uskovien ylöstempaus ovella!

Vierailija
22.06.2026 |

<RAPTURE_-MAN> PIAN SE ALKAA!

Vierailija

22.06.2026 | 12:34

<RAPTURE_-MAN> PIAN SE ALKAA

[12:34] <RAPTURE_-MAN> RAPTURE JA PEDON AIKA

[12:34] <RAPTURE_-MAN> NIIN ILMOITETTIIN TYÖSSÄKIN HENGESSÄ TÄNÄÄN AMEN

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita ihan suomea. Lisäksi Jeesus sanoi, että uskovien vainot tulee ensin. Meidät temmataan aika loppupuolella vasta.

Vierailija
2/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita ihan suomea. Lisäksi Jeesus sanoi, että uskovien vainot tulee ensin. Meidät temmataan aika loppupuolella vasta.

Aikoja ei ilmoitettu eikä ilmoiteta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko rapture-man joku uusi supersankari

Vierailija
4/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ovestako sinut, ap, temmataan?

Vierailija
5/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP on sekaisin kuin käkikello.

Vierailija
6/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita ihan suomea. Lisäksi Jeesus sanoi, että uskovien vainot tulee ensin. Meidät temmataan aika loppupuolella vasta.

Aikoja ei ilmoitettu eikä ilmoiteta

No ei tarkkaa aikaa, ei päivää eikä hetkeä. Mutta Jeesus ja Ilmestyskirja kuvaa aika hyvin sitä, miten pitkälle uskovia on vielä lopun ajassa mukana, ja lähelle loppua me mennään. 

 

Siinä on tietyt tapahtumat ennen joiden pitää tapahtua, ennen kuin täältä pois päästään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa siis raptori-mies vai hä hö mitä

Vierailija
8/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP on sekaisin kuin käkikello.

Tällaisten kommenttien suoltajilta pitäisi vaatia kasvokuva kommentin oheen. Ja nimi ja kotikaupunki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkitystä voisi säätää.

Vierailija
10/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkitystä voisi säätää.

Mitä lääkettä lääkärisi on sinulle määrännyt? Kysy häneltä mihin sitä pitäisi säätää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

 Ollaan ja löhöillään vaan. Heinäkuusta alkaen on sitten helv..tti irti, uskoi mihin vaan. Nyt on vielä leppoisaa, ensi maanantaina on suuri valehtelupäivä, merkurius pakittaa ravusta. Lepäilkää rauhassa, kaikki on katettu.

Vierailija
12/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas? 

Mitä se ovella ramppaa tekemättä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita ihan suomea. Lisäksi Jeesus sanoi, että uskovien vainot tulee ensin. Meidät temmataan aika loppupuolella vasta.

Aikoja ei ilmoitettu eikä ilmoiteta

No ei tarkkaa aikaa, ei päivää eikä hetkeä. Mutta Jeesus ja Ilmestyskirja kuvaa aika hyvin sitä, miten pitkälle uskovia on vielä lopun ajassa mukana, ja lähelle loppua me mennään. 

 

Siinä on tietyt tapahtumat ennen joiden pitää tapahtua, ennen kuin täältä pois päästään...

Täytän uskiksen määritelmän, mutta ilmestyskirja on minulle enemmänkin kanonisoitu houretarina, tarinan kirjoittaja itsekin muistaakseni totesi olleensa hulluuden tilassa. Hyvä tarina ja hauska koska ennusmerkit ovat jokaisen itsensä löydettävissä. Mutta tottako? Tuskin. Vertauskuvallinen? Pikemminkin.

Vierailija
14/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on sekaisin kuin käkikello.

Tällaisten kommenttien suoltajilta pitäisi vaatia kasvokuva kommentin oheen. Ja nimi ja kotikaupunki. 

Suomessa on jokaisella sananvapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastahan sen piti olla, mutta ei ollut ja taasko se olisi tulossa. 
Olisihan se tietty aika jännää jos osa porukasta singahtelisi raketin lailla taivaaseen konttoreista, kauppajonoista, autoista. . .juuh. Kova pitää olla usko, että tällainen menee porukalle läpi.

Vierailija
16/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tempaus tässä yhteydessä sama kuin Maasta nosto?

Vierailija
17/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sentään ylöstempaisin 4kg hauen. Ei ollut elämä sillä helppoa enää ylöstempauksen jälkeen.

Vierailija
18/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on sekaisin kuin käkikello.

Tällaisten kommenttien suoltajilta pitäisi vaatia kasvokuva kommentin oheen. Ja nimi ja kotikaupunki. 

Vaadin ap:n kuvaa ja kotikaupunkia!

Vierailija
19/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP on sekaisin kuin käkikello.

Tällaisten kommenttien suoltajilta pitäisi vaatia kasvokuva kommentin oheen. Ja nimi ja kotikaupunki. 

Suomessa on jokaisella sananvapaus.

Niin. Ja koska tällaisten kommenttien suoltajilla on sananvapaus, sellaisten kommenttien suoltajilta pitäisi vaatia kasvokuva kommentin oheen. Ja nimi ja kotikaupunki. 

Vierailija
20/32 |
22.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elon Musk tempaisee tosiuskovaiset Marsiin. Tervemenoa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi