Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En kehtaa ostaa Reimateciä, koska tuntuu, että se on ulkoa määritelty must have -tuote

Vierailija
06.09.2012 |

Joku tuossa toisessa ketjussa kertoo, että Lassien ja hm:n haalarit ovat noloja. Minä olen aina ajatellut omilla aivoillani ja inhoan yli kaiken kaikkia massamuoteja ja siksipä minusta taas olisi noloa ostaa Reimatec lapselleni.



Minusta on säälittävää ja noloa, miten mammat hankkivat näitä merkkituotteita, jopa kuluneina ja nimikoituina kirppareilta. Minusta talvivaatteet pitäisi ostaa uusina, koska kulunut rotsi ei paljon lämmitä. Muuten kierrätys on toki hyvä asia.



Mutta vaatteen on pakko olla Reimatec, vaikka kuluneilla polvilla ja niskalenkillä, jossa lukee Jaakko, ihan sama kunhan merkki on Reimatec. Reimatec, nimikin on niin juntti.



Turha kommentoida, että me ostetaan ainakin uusina, sillä se on minusta yhtä noloa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hullua, että aikuisten ihmisten keskustelun aiheet ovat tällaisia, ei edes puhuta tietyn vaatekappaleen toimivuudesta ja ulkonäöstä, jonka voisi ymmärtää, vaan vaatemerkeistä yleistettynä.



Ehkä ei kannattaisi kaventaa aluettaan jolla kulkee lastentarhan ja kauppojen välille, karrikoidusti.

Vierailija
2/22 |
07.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Reimatecia laadun vuoksi ja aina on ollut hyvät ja toimivat mallit. Suosin myös kotimaista aina kun mahdollista, vaikka noita ei enää täällä valmistetakaan, niin suunnitellaan sentään.


en ole vielä päässyt oikeen selville tuosta reimatecin laadusta. Niitä kun näkee kirppiksillä niin niiistä on AINA polvet ja peppu rikki! Meidän lapset eivät ole saaneet yhtäkään halpishaalaria samaan kuntoon, mitä kirppiksillä näkyvät reimatecit on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole enää mikään juttu.



Samoin Ticket on ihan tavishaalari. Nyt se joka haluaa sen "parhaimman" ja "kalleimman" pitää olla Ver De Terren Haalari (Ovh. 185 e) ja Racoon haalari.

Vierailija
4/22 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kehtaa ostaa myös sen massatuotteen jos kokee sen hyväksi vaihtoehdoksi.

Kas kun se massatuote voi olla oikeasti hyvä.



Eihän se mitään omilla aivoilla ajattelua ole, että pakonomaisesti hakee muista poikkeavia ratkaisuja.



Omilla aivoilla ajattelu on myös sitä, että ottaa selvää asioista. Ei yritä keksiä pyörää uudestaan vaan hyödyntää jo olemassa olevia keksintöjä ja tutkimuksia.

Vierailija
5/22 |
26.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi voi.

meillä taitaa olla parit talvivaatteet tuota merkkiä kuopuksella.



miksikö? se on valinnut sen merkin kaupasta. ei täällä sokoksella ole paljon muita, enkä tiedä muitakaan liikkeitä. mistä te niitä parempia löydätte tiketiä ja moloako se pitäisi olla? nuo nimet olen palstalta bongannut.



ja reima sopii lapselle joka menee -20 käyrällä, ja on hento, koska se on niin helppo pukea hennonkin lapsen eikä ole jäykkä ja lapsi pystyy siis vielä liikkuakin.



ja uutena tottakai koska laiha lapsi palelee muutenkin helposti.



ei se kestä mitään. kuukaudessa se on polvet rymynnyt rikki, mutta housut voi ostaa uudet sitten. parit housut /talvi.



esikoinen piti travallea ja lassietakin

Vierailija
6/22 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatec oli muotia muutama vuosi sitten, silloin huutiksessa sai ihan törkeesti kuluneistakin haalareista. katsopa tarjontaa nyt - ei ne 40 euroa maksavat mene kaupaksi, ellei ole jotain ihanaa kuosia.



Nykyään reimatec on ihan tavallinen merkki, jopa meillä on sitä :) itse en taas suostu ostamaan mitään Tickettiä, kun tuntuu, että se vasta hieno merkki onkin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/22 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapseni ei kastu, meillä on ollut vaikka mitä merkkiä ja olen kokenut reimatecin hyväksi.

Pienen paikkakunnan haalritarjonta on jotain robinhoodin luokkaa, vain yksi lastenvaateliike myy kunnon haalareita ja siellä on reimaa ja lenneä ja legoa.

Ostan Reimaa kun en jaksa haalarin takia lähteä kauemmas.

merkillä ei ole väliä, vaan sillä että lapsi pysyy kuivana ja haalari ehjänä.

Vierailija
8/22 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. Ennemmin ihmiset katsovat aikuisten vaatteita. Hoida ja ruoki lapsesi hyvin ja kasvata kunnon ihmiseksi, haalari on ihan pikku juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/22 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin me and i, jotenkin ei kehtaisi ostaa sellaista kun se on sellainen merkki, että meidän perheellä oli varaa laittaa 35 euroa lapsen housuihin! Ohho, mitä kroisoksia! :D

Vierailija
10/22 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. Ennemmin ihmiset katsovat aikuisten vaatteita. Hoida ja ruoki lapsesi hyvin ja kasvata kunnon ihmiseksi, haalari on ihan pikku juttu.

mutta sellaisille kotiäideille se onkin toosi tärkeä juttu. Muuta ei olekaan kun egonpönkitys jonkin muodikkaan vaatteen avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/22 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja omilla aivoilla varustetulta ihmiseltä kun pohdit jotain vaatteiden merkkiä.



Meillä on sitä jota sopivasti alennuksesta löytyy. Usein Reimaa ja Lassieta koska niiden tehtaanmyymälä on sopivassa paikassa. Ulkovaatteet on niin hintavia että niistä ei kannata täyttä hintaa maksaa.

Vierailija
12/22 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kertoo että kotiäitien maailma on ihan pikkiriikkinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/22 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se nyt niin noloa, jos lapsella on hyvät ja toimivat varusteet ulkoiluun?

Meillä on ollut lapsella yksi reimatec-haalari, oli oikein hyvä käytössä ja sopiva hoikalle lapselle. Säkkimalliin lapseni olisi hukkunut, ihan sama minulle, jos muiden lapsilla on ticket-säkki päällä. Sama koskee kaikkia muitakin haalareita, jos ei ole lapselle sopiva malli, niin ei osteta meille.

Ensi talveksi on toisenmerkkinen haalari, ei ole minulle mikään must have, käytännöllisyys, hyvät tarjoukset ja vaatteen ulkonäkö on tärkeämpää.

Vierailija
14/22 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatec on totaalisen out :)Oli haluttua tavaraa 10 vuotta sitten kun esikoiseni oli haalari-ikäinen.



Ja kukin ostakoon lapselleen ihan mitä vaan minkä parhaaksi näkee, ei ole minulta pois.En ymmärrä miten toisten haalarit ja niiden merkit voivat herättää niin suuria intohimoja. Osaako joku selittää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/22 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tjaah.. kyllä se vain on niin huoletonta reimatecilla kun ei tarvi niitä kurjia kurahousuja kiskoa päälle. Välillä lapsella on tosin myös Lassietecia, ei sillä väliä.

Vierailija
16/22 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen noin esim jostain 200e ticket to heaven haalareista joita joidekin on vaan pakko saada, oli rahaa tai ei. Itse olen ostanut kahdelle tytölleni kaikki toppahaalarit reimateciä, mutta käytettynä. Parilla-kolmellakympillä olen niitä saanut enkä vaihtaisi merkkiä ihan heti. Ovat ominaisuuksiltaa niiiiiin hyviä että! Ovat lämpimiä ja pitävät todellakin veden haalarin ulkopuolella. Kestäviäkin ovat koska käytettynä ostettu ja kestänyt vielä kahden lapsen käytön ja olen saanut vielä myytyä ne eteenpäin hyväkuntoisina. Toinen hyvä ja kestävä merkki on tähti jonathan.



Minusta ei ole noloa käyttää H&M vaatteita, meillä on suurin osa sisävaatteista lindexiltä ja H6M:ltä. Joskus ostan prismasta kun näe jotain sievää ja käyttökelpoista. Esim vk-haalarin ostin prismasta ja olen ollut tyytyväinen. Ei se merkki vaan se, miten vaate toimii käyätännössä.

Vierailija
17/22 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun lapsen vaatteista. Yritän ostaa siistejä, käytännöllisiä ja kohtuuhintaisia vaatteita. Reimatecin välikausihaalarikin taisi löytyä Prisman alerekistä hintaan 35 euroa...

Vierailija
18/22 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat mauttomia ja kalliita.



Hattuja ja hanskoja huolin Reimateciltakin.

Vierailija
19/22 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ostaisi Reimatec-haalareita. Ovat mauttomia ja kalliita.

Hattuja ja hanskoja huolin Reimateciltakin.

Meillä haalareina ollut Ticket Outdoorin, Po.P:n ja Legon haalareita. Hyvästä haalarista olen valmis maksamaan, mutta rumasta (reiman) en.

Vierailija
20/22 |
06.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Reimatecia laadun vuoksi ja aina on ollut hyvät ja toimivat mallit. Suosin myös kotimaista aina kun mahdollista, vaikka noita ei enää täällä valmistetakaan, niin suunnitellaan sentään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan