En kehtaa ostaa Reimateciä, koska tuntuu, että se on ulkoa määritelty must have -tuote
Joku tuossa toisessa ketjussa kertoo, että Lassien ja hm:n haalarit ovat noloja. Minä olen aina ajatellut omilla aivoillani ja inhoan yli kaiken kaikkia massamuoteja ja siksipä minusta taas olisi noloa ostaa Reimatec lapselleni.
Minusta on säälittävää ja noloa, miten mammat hankkivat näitä merkkituotteita, jopa kuluneina ja nimikoituina kirppareilta. Minusta talvivaatteet pitäisi ostaa uusina, koska kulunut rotsi ei paljon lämmitä. Muuten kierrätys on toki hyvä asia.
Mutta vaatteen on pakko olla Reimatec, vaikka kuluneilla polvilla ja niskalenkillä, jossa lukee Jaakko, ihan sama kunhan merkki on Reimatec. Reimatec, nimikin on niin juntti.
Turha kommentoida, että me ostetaan ainakin uusina, sillä se on minusta yhtä noloa.
Kommentit (22)
Reimatec on totaalisen out :)Oli haluttua tavaraa 10 vuotta sitten kun esikoiseni oli haalari-ikäinen.
Ja kukin ostakoon lapselleen ihan mitä vaan minkä parhaaksi näkee, ei ole minulta pois.En ymmärrä miten toisten haalarit ja niiden merkit voivat herättää niin suuria intohimoja. Osaako joku selittää?
Kyllähän niistä silti vielä täällä kohistaan ja kirpparilla hinnat ovat korkeat. Eiköhän se kerro, että trendi on vielä hengissä.
Ei kai kukaan aikuinen ihminen ihan oikeasti voi kuluttaa aikaansa pohtimalla, minkä merkkinen haalari on nolo tai mikä on cool.
Hankkikaa elämä!