Montako kourallista saan vielä ottaa sipsiä
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
Surullista, että lapsen pitää kysyä tätä. Miksi pitää syyllistää?
Lapsen? Olen aikuinen immeinen.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu painostasi.
Noin 75kg.
Yhden. Jos otat enemmän, niin sipsipoliisi tulee ja pidättää sinut.
Niin monta että pussi tai purkki on tyhjä. Sitten et voi enää ottaa yhtään ennen kuin olet käynyt kaupassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräässä tosi-tv ohjelmassa lapsi kysyi tätä. Oletin sinun viittaavan siihen.
Kourallisen sipsien kalorimäärä voi vaihdella merkittävästi riippuen siitä, millaisia sipsejä on ja kuinka suuri kourallinen on. Yleisesti ottaen 100 gramman sipsipussissa voi olla noin 500-600 kaloria. Jos arvioimme kourallisen olevan noin 30-50 grammaa, kaloreita voisi olla suunnilleen 150-300 kaloria. Tarkka kalorimäärä riippuu kuitenkin sipsien merkistä ja tyypistä, joten kannattaa tarkistaa pakkauksen ravintosisältö.
Vierailija kirjoitti:
Kourallisen sipsien kalorimäärä voi vaihdella merkittävästi riippuen siitä, millaisia sipsejä on ja kuinka suuri kourallinen on. Yleisesti ottaen 100 gramman sipsipussissa voi olla noin 500-600 kaloria. Jos arvioimme kourallisen olevan noin 30-50 grammaa, kaloreita voisi olla suunnilleen 150-300 kaloria. Tarkka kalorimäärä riippuu kuitenkin sipsien merkistä ja tyypistä, joten kannattaa tarkistaa pakkauksen ravintosisältö.
El Maco Hampurialisessa on 540 kcal
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu painostasi.
Noin 75kg.
Kerro vielä sukupuolesi, niin kerron yleispätevän vastauksen.
Ihan sen verran kuin tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
El Maco Hampurialisessa on 540 kcal
Eikun 510
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä surullisempaa, että aikuisen pitää kysyä.
Itse tapaan ottaa yhden Megapussyn kerralla.
Vierailija kirjoitti:
Itse tapaan ottaa yhden Megapussyn kerralla.
Megapussyä on mulava kouria oikein kunnolla 👍
Soita ruokailuviranomaiselle ja ano lupa sipseillesi.
Jos koura on iso, niin kourallinen riiittää.
Älä sorru nyt yhteenkään sipsiin. Wolt-lähetti tuo sinulle kohta suosituksen ja ainekset (1 salaatinlehti viikossa). Valitettavasti hän katsoo sinua paheksuen koska olet rötöstellyt ravintovalinnoillasi.