Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meidän 5v poika on ollut

Vierailija
28.08.2012 |

Tänään koko päivän ulkona. Välillä käynyt syömässä ja taas painellut kavereiden kanssa kartanolle. Viihtyykö teidän lapset pihalla?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

välillä ei. yleensä parhaiten viihtyvät pihalla vuodenajan muuttuessa.. eli kun esim. kesä alkaa kunnolla (tramppa tuodaan ulos), sataa ensilumi jne. kesällä tietty tulee ehkä kaikkein eniten oltua ulkona, välillä ovat koko päivänkin, kuten sinunkin ap.

Vierailija
2/3 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän lapset pihalla viihtyy keskenään, mutta ovatkin jo kouluikäisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

On omakotitalon piha. Kuulen äänet koko ajan kun takaovi on auki. Jos tulee hiljaisempaa, käyn kurkkaamassa mitä tekevät. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi