Viikonlopuksi seuraa tarjolla
Tämänhetkinen suhde on epävarma ja luottamus nollissa muijaa kohtaan (pettänyt monesti) ja viikonlopuksi tuli pikkuisen houkutteleva seuraa tarjolle.
Pitäisikö olla itse myös epärehellinen ja ottaa tarjous vastaan?
Pinnallisempi ja epävarmempi ei suhde voi olla kuin nyt on. Puhuminen ei ole tuottanut muutosta.
Kai aidosti avoimia ja reiluja suhteita vielä on olemassa.
Mitäs tekisitte. Odottaisitteko muutosta "turhaan" vai katsoisitteko mahdollisuuden?
Kommentit (3)
Käy kiinni jos ei syvällistä ole ollut, eikä ole muuttunut.
Itse odotin puolivuotta turhaan ja sit katsoin mielenkiintoisen tarjouksen. Kyllä kannatti. Kolme vuotta takana yhteistä elämää ja en kadu.
Varo huijausta
Kyllä aidot tunteet huomaa käytöksestä ja sanoista.
Mieti noita ja tee ratkaisu
En odottelisi kauaa jos ei muutu paremmaksi.
Jos muija epärehellinen niin miksi sinä et voisi olla. Katso tarjous ja ole hiljaa.