Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hjälp! Poikaystäväni tuli yöllä kotiin, sai hetken kuluttua puhelun, lähti tapaamaan kaveria ja

Vierailija
04.08.2012 |

ilmoitti myöhemmin, että ei tule loppuyöksi kotiin. Hänellä on kyllä omakin asuntonsa, vaikka asumme käytännössä täällä minun asunnossani.

Mutta. Hän ei ole vastannut tänään tekstiviestiin, soittanut en ole, kun en halua olla liian ripustautuva. Silti hämää tämä kummallinen kuvio. Miten lähtisit selvittämään asiaa? Suora kysymyshyökkäys vai varovaisempi lähestymistapa?

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen poikaystäväni hyvin eikä mitään yllätyksiä pitäisi tulla. Olimme jonkin aikaa erossa keväällä, joten siksikin aika nyt on erityisen hyvää. Jos olisikin ollut riitoja, ymmärtäisin paremmin. On hän joskus jotain bilejuttuja kokeillut, kuten melkein kaikki kaverit, mutta siitä on aikaa ja ne olivat kertaluonteisia. Eikä se estäisi häntä kotiin tulemasta, kai.

ap

Jos vähän aikaa, alle puoli vuotta niin voin kertoa että kaikenlaisia yllätyksiä sitä voi tulla. Meillä entinen mies käytti huumeita. EN sitä tosiaan ensimmäiseen puoleen vuoteen tiennyt. Ei ollu mikään tyypillinen narkkari.

Vierailija
82/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joko kotonaan tai kaverin sohvalla. Pelkään jotain onnettomuutta.

ap

joku syy lyödä luuri korvaan, olla vastaamatta koska ilmeisesti ei halua että tiedät missä ja on ja mitä tekee. Jos olis poikien kanssa kalajalla niin kai sitä vastata vois. Eli ilmeisesti ei ole. Mitä itse luulet? On sulla kai joku epäilys miksi näin toimii?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy saada häneltä syy selville kun tulee takaisin. Tee selväksi, ettei tuollainen käy. Mikäli syy on vaikea ja epämieluisa niin ei kannata jatkaa, pahenee vain.

Yleisellä tasolla: Parisuhteessa tule ongelmia aika ajoin. Ongelmat voi ratkoa, mutta aina ei voi. Silloin kun eroaminen on vielä helppoa eikä se ongelma ole pieni eikä mihinkään poistu niin kannattaa ottaa ero ennen kuin on suurempia siteitä. Aina löytyy parempi eikä tarvitse tyytyä energiaa vievään huonoon suhteeseen ja pelätä yksin jäämistä.

Kun on jo kauan yhteistä taustaa ja lapsia niin kannattaa ratkoa ongelmat pois eikä lähteä heti erilleen. Kannattaa siis aina miettiä kenen kanssa alkaa lapsia laittaa ja perustaa yhteistä kotia.

Vierailija
84/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos laittoi luurin korvaan ja sen jälkeen ei vastaa. Kyllä mä nyt sulkisin onnettomuuden pois. Laita viesti että olet tulossa käymään hänen luonaan kun pelkäät että jotain on sattunut kun ei vastaa. Sen jälkeen vastaa varmasti :)

Vierailija
85/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kerran silloinen poikaystävä ei vastannut puhelimeen ja lopulta kun soitin työpaikalle hänelle niin selvisi lopulta, että oli toinen nainen ollut (yhden yön juttu) ja häpesi tekoaan.

Emme olleet tiiviisti yhdessä eikä yhteiseloa suunniteltu, mutta yksi syy ettei vastaa pitkään aikaan.

Vierailija
86/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai joku toinen katkaisi sen. Mutta tietysti kaivan totuuden esiin. Onhan tuo nyt ihan omituista. Ja hermostuttavaa!

ap

Jos laittoi luurin korvaan ja sen jälkeen ei vastaa. Kyllä mä nyt sulkisin onnettomuuden pois. Laita viesti että olet tulossa käymään hänen luonaan kun pelkäät että jotain on sattunut kun ei vastaa. Sen jälkeen vastaa varmasti :)

Vierailija
87/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt kehittele mitään miesr ressukka on kidnapattu-juttuja. Miksi et mene käymään hänen luonaan?

Vierailija
88/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni ei ole ikinä kohdellut minua huonosti. Päinvastoin, hän on jopa ihan liian kiltti mulle. Tämä ei ole siis tapana hänellä. Meillä on pitkä historia yhdessä.

ap

Sinun täytyy saada häneltä syy selville kun tulee takaisin. Tee selväksi, ettei tuollainen käy. Mikäli syy on vaikea ja epämieluisa niin ei kannata jatkaa, pahenee vain. Yleisellä tasolla: Parisuhteessa tule ongelmia aika ajoin. Ongelmat voi ratkoa, mutta aina ei voi. Silloin kun eroaminen on vielä helppoa eikä se ongelma ole pieni eikä mihinkään poistu niin kannattaa ottaa ero ennen kuin on suurempia siteitä. Aina löytyy parempi eikä tarvitse tyytyä energiaa vievään huonoon suhteeseen ja pelätä yksin jäämistä. Kun on jo kauan yhteistä taustaa ja lapsia niin kannattaa ratkoa ongelmat pois eikä lähteä heti erilleen. Kannattaa siis aina miettiä kenen kanssa alkaa lapsia laittaa ja perustaa yhteistä kotia.

Vierailija
89/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitan nyt keksiä mukavia vaihtoehtoja itselleni. Menen mä sinne käymään, jos hänestä ei kohta kuulu.

ap

Älä nyt kehittele mitään miesr ressukka on kidnapattu-juttuja. Miksi et mene käymään hänen luonaan?

Vierailija
90/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, selviäisinkö mä siitä. Se tuntuisi tosi julmalta, rangaistukselta.

ap

Mulla kerran silloinen poikaystävä ei vastannut puhelimeen ja lopulta kun soitin työpaikalle hänelle niin selvisi lopulta, että oli toinen nainen ollut (yhden yön juttu) ja häpesi tekoaan. Emme olleet tiiviisti yhdessä eikä yhteiseloa suunniteltu, mutta yksi syy ettei vastaa pitkään aikaan.

Vierailija
91/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän oli suihkussa, kun soitin ja katkaisi siksi soiton ja tulee kohta kotiin. Kaikki on kuulemma ihan hyvin. Mä haluan kyllä selityksen.

ap

Vierailija
92/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkaisemaan puhelua. Haloo nyt sinne!

Vierailija
93/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt et sitten päästä vähällä sillä noin ei tehdä. Tekee tuota jatkossakin, jos annat jatkua!

Vierailija
94/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten kyllä mä tuon voin uskoa hyvinkin, vaikka ehkä hyväuskoinen olenkin.

ap

katkaisemaan puhelua. Haloo nyt sinne!

Vierailija
95/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitti myöhemmin, että ei tule loppuyöksi kotiin. Hänellä on kyllä omakin asuntonsa, vaikka asumme käytännössä täällä minun asunnossani.

Mutta. Hän ei ole vastannut tänään tekstiviestiin, soittanut en ole, kun en halua olla liian ripustautuva. Silti hämää tämä kummallinen kuvio. Miten lähtisit selvittämään asiaa? Suora kysymyshyökkäys vai varovaisempi lähestymistapa?

Se meni nussimaan

Vierailija
96/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en uskoisin missään tapauksessa. Ihan sama olisi sitten ollut vastata, että soitan kohta takas.

Vierailija
97/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

ilmoitti myöhemmin, että ei tule loppuyöksi kotiin. Hänellä on kyllä omakin asuntonsa, vaikka asumme käytännössä täällä minun asunnossani. Mutta. Hän ei ole vastannut tänään tekstiviestiin, soittanut en ole, kun en halua olla liian ripustautuva. Silti hämää tämä kummallinen kuvio. Miten lähtisit selvittämään asiaa? Suora kysymyshyökkäys vai varovaisempi lähestymistapa?

Se meni nussimaan

Vierailija
98/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
99/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun seksiseikkailujasi ap ja nyt saat mitallisen omaa lääkettäsi.

Vierailija
100/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap