IS: Prinssi Andrew meni 38v arabimiljardöörin vieraaksi Dubaihin ja palasi kotiin kasvot hakattuna
https://www.iltalehti.fi/kuninkaalliset/a/6206442e-fea0-4f08-afc2-67548…
Hienoja kavereita prinssillä. Tai ehkä meni möläyttämään jonkun vitsin uhreistaan mikä ei hirveästi naurattanut.
Kommentit (56)
Olisko vaan humalassa kaatuillut. Pää edellä sohvapöytään. Antero tunnettiin nimellä brandy-andy.
Vierailija kirjoitti:
Ranskassa, miljardööri Dubain kansalainen. Mutta aikamoisen tällin iskenyt naamaan.
Joku daami jysäyttänyt nyrkillä kun on Andryy pyrkinyt hameen alle?
Arabit hakanneet kun Andrew mennyt laulamaan poliisille niiden bisneksistä.
Ei tuo minusta mikään mustelma ole. Punainenhan se on. On varmaan iho kärvennyt oikein kunnolla Dubain auringossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo minusta mikään mustelma ole. Punainenhan se on. On varmaan iho kärvennyt oikein kunnolla Dubain auringossa.
Pitää kyllä olla todella harhainen jos tuota luulee auringon kärventämäksi ihoksi. Sehän on pelkästään silmän ympärillä ja täysin purppuran värinen.
Tarjosi Fergietä vaimoksi, ehkäpä.
Liukastui vain vähän matolle. Eiku osui ovenkarmiin... Hovi keksii selityksen vaikka hänet on viskattu ulos.
Vierailija kirjoitti:
Arabit hakanneet kun Andrew mennyt laulamaan poliisille niiden bisneksistä.
Elokuvassa Taken 1 tämä touhu perataan hyvin visuaaliseen muotoon. Ja sitähän se on myös oikeastikin. Siitä ei vain isommin puhuta eikä varsinkaan haluta puhua.
Vierailija kirjoitti:
Tarjosi Fergietä vaimoksi, ehkäpä.
hörähdin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo minusta mikään mustelma ole. Punainenhan se on. On varmaan iho kärvennyt oikein kunnolla Dubain auringossa.
Pitää kyllä olla todella harhainen jos tuota luulee auringon kärventämäksi ihoksi. Sehän on pelkästään silmän ympärillä ja täysin purppuran värinen.
Jaa. No olen sitten todella harhainen hoitoalan koulutuksen saanut ihminen. Myös vaikea couperosa ja ruusufinni voivat aiheuttaa kasvoille selkeän, ison punaisen läiskän tai lehahtavan alueen. UV-säteily pahentaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo minusta mikään mustelma ole. Punainenhan se on. On varmaan iho kärvennyt oikein kunnolla Dubain auringossa.
Miten aurinko aiheuttaa posken ja silmän alueelle violetin läntin?
Kyllähän tuohon on joku osunut. Kaatunut tai lyöty. Veikkaan jälkimmäistä huomioiden se mainehaitta jonka hän on kumppaneilleen aiheuttanut.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo minusta mikään mustelma ole. Punainenhan se on. On varmaan iho kärvennyt oikein kunnolla Dubain auringossa.
Älä puolustele lapsien hyväksikäyttäjä, maansa asioiden puhuminen josta on rkossyyttteessä ym..👹👹👹👹👹👹
Eikö tää ole se pedofiili? Oikein meni.
Foliohattu kaivelee muistilokeroitaan...
Eliitillä on tapana pitää sellaisia häpäisyseremonioita. Sen takia monarkeilla on silmä mustana tai kuin kidutuksen jälkiä käsissä.
Liittyy niihin seksirituaaleihin. Tietäisiköhän Ghislaine, Epstein kun on manan majoilla jo?
Pudonnut hevosen selästä naama edellä jorpakkoon.
Tuo kuvahan oli jo esillä mediassa kesäkuun alussa.
Vesihiihdossa vetäissyt kunnon lipat tai uimahyppy mennyt vähän pieleen.
Ranskassa, miljardööri Dubain kansalainen. Mutta aikamoisen tällin iskenyt naamaan.