Hjälp! Poikaystäväni tuli yöllä kotiin, sai hetken kuluttua puhelun, lähti tapaamaan kaveria ja
ilmoitti myöhemmin, että ei tule loppuyöksi kotiin. Hänellä on kyllä omakin asuntonsa, vaikka asumme käytännössä täällä minun asunnossani.
Mutta. Hän ei ole vastannut tänään tekstiviestiin, soittanut en ole, kun en halua olla liian ripustautuva. Silti hämää tämä kummallinen kuvio. Miten lähtisit selvittämään asiaa? Suora kysymyshyökkäys vai varovaisempi lähestymistapa?
Kommentit (141)
mutta jätit hänet kylmästi toisen takia ja sen suhteen kariutumisen jälkeen ryömit takaisin. Tiedätkö yhtään millaista selkärankaa se poikaystävältäsi vaati? Vaikka hän kykeni ottamaan sinut takaisin, se ei tarkoita välttämättä sitä, että asia on loppuunkäsitelty hänen mielessään. Ei tuollaisia niin vain unohdeta ja anneta anteeksi. On hyvin inhimillistä miettiä kostoa ja pitää toista epävarmuudessa.
Ihan kokemuksesta puhelen.
En usko, että poikaystäväni haluaisi minua satuttaa. Hän ei ole sellainen ihminen. Me pysyimme koko ajan ystävinä ja myös hänellä oli muita sinä aikana. Hän halusi minut takaisin ja oli se aktiivisempi osapuoli. Eihän toisen mieltä koskaan voi kokonaan tuntea, mutta kyllä mulla on hyvä ja luottavainen olo hänen kanssaan.
ap
mutta jätit hänet kylmästi toisen takia ja sen suhteen kariutumisen jälkeen ryömit takaisin. Tiedätkö yhtään millaista selkärankaa se poikaystävältäsi vaati? Vaikka hän kykeni ottamaan sinut takaisin, se ei tarkoita välttämättä sitä, että asia on loppuunkäsitelty hänen mielessään. Ei tuollaisia niin vain unohdeta ja anneta anteeksi. On hyvin inhimillistä miettiä kostoa ja pitää toista epävarmuudessa. Ihan kokemuksesta puhelen.
miten vähän tunnut ymmärtävän ihmisluonteesta. Kaikelle ei ole aina kaunista selitystä. Itseasiassa useimmiten se selitys on se ikävin mahdollinen.
Ei kaikelle ole aina kaunista selitystä, mutta yleensä, yleensä, selitys ei ole se ikävin mahdollinen. Ja silloin kun on, tulkoon sitten yllätyksenä eikä niin, että pelkäämiseen on tuhlannut hyviä aikoja.
Tässä tapauksessa mä oikeasti tunnen ihmisen ja olisi valtava järkytys, jos hän olisi mua tarkoituksella loukannut.
ap
miten vähän tunnut ymmärtävän ihmisluonteesta. Kaikelle ei ole aina kaunista selitystä. Itseasiassa useimmiten se selitys on se ikävin mahdollinen.
vaan realismia.
Jos ihminen haluaa vaalia suhdettaan ja tuottaa molemminpuolista onnellisuutta, hän toimii jatkuvasti niin läpinäkyvästi, että luottamus säilyy, eikä menettämisen pelko tai epäilys koskaan edes herää. Mutta ehkä sinun suihteissasi toimitaan toisin.
Mitään tällaista ei ole kuitenkaan aikaisemmin tapahtunut ja mä aion kuunnella selityksen. Pitää myös muistaa, että me ei virallisesti asuta yhdessä.
ap
vaan realismia. Jos ihminen haluaa vaalia suhdettaan ja tuottaa molemminpuolista onnellisuutta, hän toimii jatkuvasti niin läpinäkyvästi, että luottamus säilyy, eikä menettämisen pelko tai epäilys koskaan edes herää. Mutta ehkä sinun suihteissasi toimitaan toisin.
Jospa hän on ajatellut suhteenne eri tavalla eron jälkeen eli ajattelee, ettei se ole enää niin arvokas ja pysyvä ja etsii samalla muuta.
pysyvästi muuttamista ja yhteinen tulevaisuus on meille ainoa vaihtoehto. Olemme miettineet elämää pitkälle asti. Ja sanoohan hän joka päivä rakastavansa minua.
ap
Jospa hän on ajatellut suhteenne eri tavalla eron jälkeen eli ajattelee, ettei se ole enää niin arvokas ja pysyvä ja etsii samalla muuta.
Hän oli suihkussa, kun soitin ja katkaisi siksi soiton ja tulee kohta kotiin. Kaikki on kuulemma ihan hyvin. Mä haluan kyllä selityksen.
ap
Kerrothan sitten meille?
suhteet toimivat, mutta valitettavasti hyvin hyvin harvoin niin käy. Tai ainakin se vaatii usein katkeran kalkin nielemistä puolin ja toisin. Aika tavallista on, että puntit jollakin keinolla tasataan, jotta pystytään jatkamaan yhdessä. Näin on nytkin saattanut käydä.
suhteet toimivat, mutta valitettavasti hyvin hyvin harvoin niin käy. Tai ainakin se vaatii usein katkeran kalkin nielemistä puolin ja toisin. Aika tavallista on, että puntit jollakin keinolla tasataan, jotta pystytään jatkamaan yhdessä. Näin on nytkin saattanut käydä.
jos voi jättää niitä kuin nalleja kalliolle. Kyllä mieskin kaipaa hyvänäpitoa ja tunnetta siitä, että on kallisarvoinen ja rakas.
Ja mähän en ole toiminut noin. Meidän suhde ei ollut silloin voimassa. Mä en ole pettäjä.
ap