Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hjälp! Poikaystäväni tuli yöllä kotiin, sai hetken kuluttua puhelun, lähti tapaamaan kaveria ja

Vierailija
04.08.2012 |

ilmoitti myöhemmin, että ei tule loppuyöksi kotiin. Hänellä on kyllä omakin asuntonsa, vaikka asumme käytännössä täällä minun asunnossani.

Mutta. Hän ei ole vastannut tänään tekstiviestiin, soittanut en ole, kun en halua olla liian ripustautuva. Silti hämää tämä kummallinen kuvio. Miten lähtisit selvittämään asiaa? Suora kysymyshyökkäys vai varovaisempi lähestymistapa?

Kommentit (141)

Vierailija
61/141 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuohon kysymykseen, joka on yllä. Palstaa seuranneet tietävät jo että et anna. Sori. En kyllä tajua miksi jos se poikakaveri on niin ihana.

Teeksä sängyssä mitä mies haluaa vaikka itse et tykkää??

Vierailija
62/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluan olla askelen edellä ja toisaalta pysyä realistina.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
64/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kysyt mihin jäi, kun sä odottelit sitä viereesi. Jos teillä todella on parisuhde, sulla on oikeus tietää.

Vierailija
65/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto.

ap

Vierailija
66/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tiiviisti yhdessä ja tosiaan nukutaan yöt yhdessä. Kyllähän munkin mielikuvitukseni jo ehti kuvitella kaverin naiseksi, mutta vielä en ala kirkumaan mustasukkaisena. Huumeet on vähän liian kaukana todellisuudesta. Pelkään, että jotain on sattunut. Jos mä soittelen monta kertaa ja kaikki onkin hyvin, hän pitää mua varmaan hysteerisenä.

ap

Vierailija
67/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole väärin olla huolissaan toisesta.

Vierailija
68/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä olen jo vähän vihainen. Ja epäluuloinen!

ap

Vierailija
69/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämmösiä ne naiset vetää perässään.

Vierailija
70/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ne miehet menevät, jotka ovat yön kadoksissa?

ap

Vierailija
71/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sinun tarvitse hyväksyä tuollaista käytöstä.

Kun saat poikaystäväsi kiinni, niin sano että antaa olla viimeinen kerta. Yöllä ei tarvitse lähteä minnekään ellei ole kyse oikeasta hädästä. Ja silloinkin voi antaa selityksen ja olla puhelimella tavoitettavissa.

Vierailija
72/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olisin vihainen ja laittaisin tekstarin että missäs menet ja miksi et vastaa.

Vierailija
73/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ennen ole vierestäni mihinkään kadonnut.

ap

Vierailija
74/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

- alkoholi, huumeet tai lääkkeiden väärinkäyttö yksin tai yhdessä

- toinen nainen

- haluaa olla kavereidensa kanssa rauhassa

- rikollinen toiminta

Vierailija
75/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ennen ole vierestäni mihinkään kadonnut.

ap

Tarkoitan sitä, että naiset sietää vaikka minkälaista kohtelua kumppaneiltaan eivätkä ota ajoissa eroa tai alkavat suhteeseen miehen kanssa, jonka kanssa ei pitäisi. Tämä yleisellä tasolla.

Vierailija
76/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähän aikaa, alle puoli vuotta niin voin kertoa että kaikenlaisia yllätyksiä sitä voi tulla.

Meillä entinen mies käytti huumeita. EN sitä tosiaan ensimmäiseen puoleen vuoteen tiennyt. Ei ollu mikään tyypillinen narkkari.

Vierailija
77/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi tietysti saattaa liittyä asiaan, kun perjantai-ilta oli. Miksi hän ei vastaisi, jos olisi vain kavereiden kanssa? Toinen nainen - aina ja kaikille mahdollista, mutta meillä on kaikki tosi hyvin ja elellään ihana ihanaa (uudelleen)rakastumisen aikaa. En tajua. Ilman syytä ei kuitenkaan kai kukaan tee noin.

ap

Vierailija
78/141 |
05.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea täältä oppiikin.

Vierailija
79/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku syy lyödä luuri korvaan, olla vastaamatta koska ilmeisesti ei halua että tiedät missä ja on ja mitä tekee. Jos olis poikien kanssa kalajalla niin kai sitä vastata vois.

Eli ilmeisesti ei ole. Mitä itse luulet? On sulla kai joku epäilys miksi näin toimii?

Vierailija
80/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tällä tavalla käyttäytyvät miehet ovat yleensä niitä jotka ennemmin tai myöhemmin pettävät. Ei välttämättä tällä nimenomaisella kerralla, mutta kuten sanottua, ennemmin tai myöhemmin. Kaveripiirin ja omia kaksilahkeisia tarkkailleena näin väitän. Jos noin rankasti haluaa vetää rajan parisuhteen toiseen osapuoleen, ei voi ihan normaalista toiminnasta olla kyse.