Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hjälp! Poikaystäväni tuli yöllä kotiin, sai hetken kuluttua puhelun, lähti tapaamaan kaveria ja

Vierailija
04.08.2012 |

ilmoitti myöhemmin, että ei tule loppuyöksi kotiin. Hänellä on kyllä omakin asuntonsa, vaikka asumme käytännössä täällä minun asunnossani.

Mutta. Hän ei ole vastannut tänään tekstiviestiin, soittanut en ole, kun en halua olla liian ripustautuva. Silti hämää tämä kummallinen kuvio. Miten lähtisit selvittämään asiaa? Suora kysymyshyökkäys vai varovaisempi lähestymistapa?

Kommentit (141)

Vierailija
121/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo kaikille tärkeetä. Mun mielestä ap on kummallinen, jotenki creepy. Miks kaikki asiat pitää käsitellä täällä? Jotain vikaa on ihmisessä, jolla ei ole oikeita ystäviä, ja joka käy kaikki asiansa läpi täällä.

Vierailija
122/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajan kanssa

vai kuvitteletsä et se pettää sua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauneus on vain yksi puoli asiaa ei sillä kaikkea saavuteta.

Ehkä täällä saa objektiivisemman ja laajemman selityksen eikä sitä kavereille kaikkea halua puhua.

Vierailija
124/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotinkin tällaista käännettä murun, micken ja poikakaverin tarinassa. Poikkis on nyreisssään kun et antanut hänelle ruisvittua toisin kuin mickelle ja jätti sinut. Seuraavassa jaksossa törmäät mickeen sattumalta yöelämässä ja päädytte sänkyyn. Eiks?

Vierailija
125/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotinkin tällaista käännettä murun, micken ja poikakaverin tarinassa. Poikkis on nyreisssään kun et antanut hänelle ruisvittua toisin kuin mickelle ja jätti sinut. Seuraavassa jaksossa törmäät mickeen sattumalta yöelämässä ja päädytte sänkyyn. Eiks?

Ruisvittu!!

Vierailija
126/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te oikeesti menettäny uskon miehiin, ihme kyttääjiä ja vainoharhasia akkoja. Heti pitää olla pettämässä, keksikää jo jotakin uutta! Vähän luottamusta omaan kumppaniin.

Vierailija
127/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko te oikeesti menettäny uskon miehiin, ihme kyttääjiä ja vainoharhasia akkoja. Heti pitää olla pettämässä, keksikää jo jotakin uutta! Vähän luottamusta omaan kumppaniin.

Vierailija
128/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kumppani ei pysty kertomaan missä on?

Vierailija
129/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin palata tänne. Vastaan ensin pariin viestiin. Ensinnäkin, kauneudella voi saada huomiota ja herättää kiinnostuksen, mutta ei sillä kukaan ketään omanaan pidä. Ja aina löytyy kauniimpi, jos sellaisia haluaa etsiä.

Toiseksi, en kerro täällä kaikkia elämäni asioita. Elämään kuuluu paljon muutakin kuin tapailut ja seurustelut. Minulla on paljonkin kavereita ja ystäviä. Heille en kuitenkaan kaikkea kerro. Parille hyvälle ystävälle kerron enemmän, mutta en heillekään ihan kaikkea. Helpompaa niin, niin ei tarvitse olla kaikkea kertomassa. Jos poikaystäväni olisi pettänyt minua ja se olisi tullut ilmi, olisin sanonut, että hänellä oli minun lupani siihen. Jos taas olisin halunnut erota sen vuoksi, olisin sanonut, että en halua jäädä kiinni vanhaan vaan etsin uusia uria. Siistin julkisivun kanssa on paljon helpompi elää. Kun lehdissä lukee, että joku on eronnut ylitsepääsemättömien ristiriitojen vuoksi, on siellä takana aina paljon rumempi tarina. Eräskin "ylitsepääsemätön" uitti tosiasiassa penistään "ristiriidan" suussa rapujuhlissa. Eikä ollut ensimmäinen kerta. Täällä juttelu on eri asia kuin kavereille avautuminen. Asiat voi jättää sikseen ja sulkea koneen, kun siltä tuntuu.

ap

Vierailija
130/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitys oli ikävä, mutta ei minun kannaltani. Kaveri pyysi poikaystävääni seurakseen, koska oli poissa tolaltaan. Hän oli saanut ns. ikäviä uutisia yhdeltä tytöltä. Siitä he olivat sitten puhuneet ja tietysti juoneet samalla, miehiä kun ovat. Kaveri olisi halunnut mennä selvittämään asiaa silloin yöllä tytön luo, mutta poikaystäväni sai sen estettyä, koska sellaiset asiat selvitetään päivänvalossa ja selvinpäin. Tunnen kaverin hyvin ja olen nähnyt sen tytönkin joskus, joten juttu olisi helposti tarkistettavissa. Hän ei puhunut kanssani puhelimessa, koska kaveri oli vielä poikaystäväni luona. Tein selväksi, miltä hänen käytöksensä tuntui minusta ja hän pyysi monta kertaa anteeksi, ei ollut tajunnut asiaa minun näkökulmastani, kun sillä kaverilla oli niin iso hätä.

En voi sanoa, että kaikki on hyvin, koska jollain toisella on ikävyyksiä, mutta minulle asia on nyt selvä.

ap

Tulehan kertomaan kun selviää, on sellainen mysteeri.

Vierailija
131/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni kaveriporukan ympärillä yrittää pyöriä usein sellainen oranssi-ihoisten mikroshortsi-pushup-tyttöjen lauma. (Aluksi pelkäsinkin, että poikaystävääni oli tarttunut yksi näistä tytöistä.) Kaveri oli jokin aika sitten kännipäissään vienyt yhden niistä kotiinsa ja nyt se tyttö sitten kertoi olevansa raskaana. Hän oli valehdellut ehkäisystä. Siitä he sitten yöllä olivat jutelleet, isyystesteistä, abortista, huonosta tuurista jne. Ei liittynyt meihin siis mitenkään.

ap

Mitä ne ikävät uutiset olivat, saitko tietää?

Vierailija
132/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sivuun, kun ei enää tarvita.

Vierailija
133/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystäväni kaveriporukan ympärillä yrittää pyöriä usein sellainen oranssi-ihoisten mikroshortsi-pushup-tyttöjen lauma

Vierailija
134/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen käyttänyt joskus nuoruudessani panoreissuilla aivan samaa syytä lähteä kotoa.

Ihan vain ohiksena

Vierailija
135/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot niin sinisilmäinen ressukka että sua voi kusta silmään mennen tullen ja palatessa.

Olisiko niin kun suhteenne oli telakalla mies pani paksuksi jonkun oranssi-ihoisen?

Poikaystäväni kaveriporukan ympärillä yrittää pyöriä usein sellainen oranssi-ihoisten mikroshortsi-pushup-tyttöjen lauma. (Aluksi pelkäsinkin, että poikaystävääni oli tarttunut yksi näistä tytöistä.) Kaveri oli jokin aika sitten kännipäissään vienyt yhden niistä kotiinsa ja nyt se tyttö sitten kertoi olevansa raskaana. Hän oli valehdellut ehkäisystä. Siitä he sitten yöllä olivat jutelleet, isyystesteistä, abortista, huonosta tuurista jne. Ei liittynyt meihin siis mitenkään.

ap

Vierailija
136/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.listal.com/viewimage/3450727

Jos tää on se jonka näköseks apta sanotaan, niin en mä nyt niiin kauniina pitäis. Tolla naisella on lapselliset mutruhuulet ja muutenkin tusinatavaraa. Kuka vaan voi kasvattaa pitkät hiukset ja olla hoikka.

Vierailija
137/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän mun olisi helppo tarkistaa. Sen kun kysyisin siltä kaverilta ja typyltä. Tämä on ihan uusi uutinen, eikä kyse siksikään voisi olla poikaystävästäni.

ap

sä oot niin sinisilmäinen ressukka että sua voi kusta silmään mennen tullen ja palatessa. Olisiko niin kun suhteenne oli telakalla mies pani paksuksi jonkun oranssi-ihoisen?

Poikaystäväni kaveriporukan ympärillä yrittää pyöriä usein sellainen oranssi-ihoisten mikroshortsi-pushup-tyttöjen lauma. (Aluksi pelkäsinkin, että poikaystävääni oli tarttunut yksi näistä tytöistä.) Kaveri oli jokin aika sitten kännipäissään vienyt yhden niistä kotiinsa ja nyt se tyttö sitten kertoi olevansa raskaana. Hän oli valehdellut ehkäisystä. Siitä he sitten yöllä olivat jutelleet, isyystesteistä, abortista, huonosta tuurista jne. Ei liittynyt meihin siis mitenkään. ap

Vierailija
138/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vaatia selitystä jne seurustelukumppanilta tommosen takia. Hyvä luottamus:(

Vierailija
139/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Siis vaatia selitystä jne seurustelukumppanilta tommosen takia. Hyvä luottamus:(

Vierailija
140/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja selvästi kovin epävarma. Miehille tuollainen voi olla ongelman hoitamista pois päiväjärjestyksestä mutta ei varmasti sille tytölle. Tekisi mieli jutella sen tytön kanssa, mutta enhän mä niin voi tehdä.

ap