Hjälp! Poikaystäväni tuli yöllä kotiin, sai hetken kuluttua puhelun, lähti tapaamaan kaveria ja
ilmoitti myöhemmin, että ei tule loppuyöksi kotiin. Hänellä on kyllä omakin asuntonsa, vaikka asumme käytännössä täällä minun asunnossani.
Mutta. Hän ei ole vastannut tänään tekstiviestiin, soittanut en ole, kun en halua olla liian ripustautuva. Silti hämää tämä kummallinen kuvio. Miten lähtisit selvittämään asiaa? Suora kysymyshyökkäys vai varovaisempi lähestymistapa?
Kommentit (141)
jos usean kerran soittaa,laittaa viestiä yms eikä toinen vastaa! voihan puoliso olla ryöstetty,kaatunut ojaan,sairaalassa tajuttomana yms. huoli kasvaa jos toiseen ei saa yhteyttä. ei ole iso vaiva laittaa tekstaria,tai soittaa että kaikki on kunnossa. eri asia jos toinen kertoisi,että menee johonkin tiettyyn oaikkaan,eikä tule yöksi kotiin. useat kerrat on isovanhempienkin perään oltu huolissaan kun eivät vastaa puhelimeen 12 tuntiin. ei silloinkaan ajatella,että aikuinen ihminen kyllä soittaa takaisin. itsekin soitan miehen perään jos mies ei tule sovittuna aikana kotiin. mun on saatava tietää että mies on kunnossa. huolestun jos ei mies vastaa. ei se kontrolloimista ole,eikä meillä ole kotiintuloaikoja toisillemme.
jos usean kerran soittaa,laittaa viestiä yms eikä toinen vastaa! voihan puoliso olla ryöstetty,kaatunut ojaan,sairaalassa tajuttomana yms. huoli kasvaa jos toiseen ei saa yhteyttä. ei ole iso vaiva laittaa tekstaria,tai soittaa että kaikki on kunnossa. eri asia jos toinen kertoisi,että menee johonkin tiettyyn oaikkaan,eikä tule yöksi kotiin. useat kerrat on isovanhempienkin perään oltu huolissaan kun eivät vastaa puhelimeen 12 tuntiin. ei silloinkaan ajatella,että aikuinen ihminen kyllä soittaa takaisin. itsekin soitan miehen perään jos mies ei tule sovittuna aikana kotiin. mun on saatava tietää että mies on kunnossa. huolestun jos ei mies vastaa. ei se kontrolloimista ole,eikä meillä ole kotiintuloaikoja toisillemme.
Kyllä mun mielestä on vissi ero siinä asutaanko yhdessä vai ei.
Nainenko sen määrää koska saa tulla ja mennä? On se ihme että joillakin naisilla tuntuu olevan se käsitys että nainen voi määrätä koska mies saa mennä ja tulla. Sitä paitsi jos sen meno liittyy työhön tai kaverin ongelmaan niin eihän hän siitä sinulle voi kertoa. Ei minun töissä saa kertoa työ asioista edes aviopuolisolle. Kavereiden jutuista ei kerrota koskaan missään tilanteessa. Nuarettavaa tuollainen kyttääminen.
Mun kanssa ainakin ollaan ihan vapaaehtoisesti. Mutta on tiettyjä asioita, joita mun kanssani ei tehdä. Jos haluaa tehdä, sitten pitää erota meikäläisestä ja tehdä ihan sinkkuna/jonkun toisen kanssa.
ELi ei se nyt ihan niin mene ( yleensä), että ollaan yhdessä, mutta mihinkään yhteiseen ei sitouduta, ja mennään ja tullaan miten tykätään.
Sinulla, armas ap kun on näköjään aikaa roikkua täällä vuorokaudenajasta riippumatta, niin kerro jo: annoitko poikakaverillesi sitä ruisvittua kuten sille naimisissa olevalle ukolle? Jos et, niin ei ihme jos poikkis käy laiduntamassa vihreämmillä ja tuoreemmilla apajilla. Kaikki eivät nimittäin välitä tahrituista naisista etenkin jos he ikänsä puolesta lähenevät kyöpelinvuoren alarinnettä.
Sinulla, armas ap kun on näköjään aikaa roikkua täällä vuorokaudenajasta riippumatta, niin kerro jo: annoitko poikakaverillesi sitä ruisvittua kuten sille naimisissa olevalle ukolle? Jos et, niin ei ihme jos poikkis käy laiduntamassa vihreämmillä ja tuoreemmilla apajilla. Kaikki eivät nimittäin välitä tahrituista naisista etenkin jos he ikänsä puolesta lähenevät kyöpelinvuoren alarinnettä.
Sinustako pitää antaa mitä mies pyytää tai muuten mies pettää?
Kuka on tahrittu nainen? Ap:ko? Millä perusteella? Vanhaksiko myös nimittelet? 26 hän sanoo olevansa. Sekö on sitten jo vanhentunutta tavaraa sinusta?
Olet kyllä järkyttävä tyyppi.
ilmoitti myöhemmin, että ei tule loppuyöksi kotiin. Hänellä on kyllä omakin asuntonsa, vaikka asumme käytännössä täällä minun asunnossani.
Mutta. Hän ei ole vastannut tänään tekstiviestiin, soittanut en ole, kun en halua olla liian ripustautuva. Silti hämää tämä kummallinen kuvio. Miten lähtisit selvittämään asiaa? Suora kysymyshyökkäys vai varovaisempi lähestymistapa?
kyllä se pysyy kotona sun luona, kunhan saa multa kunnon kireää ja kiimaista pillua välillä.
Mutta olet kyllä outo.
Kulissielämä onkin oikein mukavaa.
Miten sitten jos teille joskus tulee lapsia?
Opetatko heti pienestä mitä saa puhua muille?
Vai onko kenties parasta että opetat että muiden länsäollessa ei puhuta ollenkaan, eteivät vahingossa paljasta jos äiti on ollut vähän äkäinen, isi on ollut poissa yötä jne...?
Frendi soitteli ja kertoi, että kämpillä on hieman viihdekäyttöön huumeita. No, mitä siihen voi vastata mies, joka nuorempana on viihdekäyttänyt ja nykyisin seurustelee pirttihirmun kanssa? Jes, sinne siis.
Hieman viihdekäytettiin siinä ja kämpille tuli mimmejä, ei mitään narkkareita, vaan ihan kissoja. Yö meni kivasti ja bileissä oli hauskaa, mitä nyt kämppis/tyttöystävä/takiainen soitteli siinä vähän väliä. Suihkussakaan ei saanut rauhassa olla, vaan puhelin pärisi. Taisin olla sen verran pärisöissä itsekin, etten edes tajunnut tilannetta, vaan annoin soida.
Pari päivää tässä meni viihteellä, mutta nyt pitäisi palata misun luo. Miten toimisitte?
T.ap:n mies
kaverit ei soita perään, jos toinen on lähtenyt jo kotiinsa. Toiset naiset soittelee.
Se ettei vastaa puhelimeen tarkoittaa kyllä hyvin varmasti sitä ettei ole yksin.
"voimakkaita" viestejä. Kai ymmärrätte, että jos toimii kerran tietyllä tavalla, se ei tarkoita, että toimii usein ja joka kerta samalla tavalla (viittaan siihen, että kyselin poikaystäväni perään tällä YHDELLÄ kerralla)?
Jotakin harmitti, että kutsun häntä poikaystäväksi, vaikka hän on jo aikuinen mies. Kutsun häntä kyllä nimellä ja lempinimillä. Hän on esitellyt minut tyttöystävänään, joten poikaystävä on luonnollinen pari sille. Sanat ovat sanoja, ei niihin kannata takertua.
ap
ystävällisessä sävyssä, vastaan, että en vastaa. Meillä niin sonnit kuin lehmät laiduntavat kotilaitumella eivätkä villit vasikat ole kiinnostaneet ikinä. Tahrittuja naisia en tunne enkä ole tavannut.
ap, täältä elämän ehtoopuolelta
Ap:llä hirvee tarve saada meidät uskomaan kypsään ihanaan suhteeseen. Miksi? Mitä väliä mitä palstamammat ajattelee tuntemattomasta pariskunnasta? Pieni tarve vakuutella itselleen, että kaikki on hyvin? Jos kaikki on hyvin niin mitä väliä sillä, että mun ja muutaman muun mielestä tuo kuulostaa keskenkasvuisten versiolta kauniista ja rohkeista?
Puhu eläville oikeille ystäville! Kenenkään elämä ei ole yhtä kiiltokuvaa, eikä kenenkään poikaystävä täydellinen.
Kyllähän tuo käytös on kaukana aikuisen miehen touhuilusta. Aina voi kertoa jotain naiselleen vaikka olisi auttamassa Peraa pulassa, josta ei kerrota.
Mutta meillä on niin myöskin että vaikka olisi vain kavereiden kanssa niin mies ei siitä huolimatta vastaa saatikka ilmoita itsestään.Syytä en tosiaan tiedä mutta voihan olla että ihan ilman sen kummempaa syytä ei vaan viitti vastata. Voimia,tiedän tunteesi liiankin hyvin.
Ei sillä pitäisi olla mitään väliä, mitä tuntemattomat ajattelevat. Kun suljen koneen, ei teitä oikeastaan ole olemassa. Silti mä suhtaudun tunteella näihin viesteihin. En käy muilla keskustelupalstoilla enkä tiedä ketään, joka kävisi. Mä olen vähän seikkailemassa, niin kuin joku kirjoitti.
Puhunhan mä oikeille ystäville, mutta en kehtaa heille ihmetellä, että missähän X on, kun ei vastaa mulle. Tiedän erittäin hyvin, että ihmiset eivät ole täydellisiä, mutta olen jo kotona saanut kasvatuksen, että omaa likasankoa ei levitellä ympäristöön. Jos ja kun joku haluaa minulle puhua, kuuntelen ja autan kyllä mielelläni.
ap
Ap:llä hirvee tarve saada meidät uskomaan kypsään ihanaan suhteeseen. Miksi? Mitä väliä mitä palstamammat ajattelee tuntemattomasta pariskunnasta? Pieni tarve vakuutella itselleen, että kaikki on hyvin? Jos kaikki on hyvin niin mitä väliä sillä, että mun ja muutaman muun mielestä tuo kuulostaa keskenkasvuisten versiolta kauniista ja rohkeista? Puhu eläville oikeille ystäville! Kenenkään elämä ei ole yhtä kiiltokuvaa, eikä kenenkään poikaystävä täydellinen. Kyllähän tuo käytös on kaukana aikuisen miehen touhuilusta. Aina voi kertoa jotain naiselleen vaikka olisi auttamassa Peraa pulassa, josta ei kerrota.
ap
Mutta meillä on niin myöskin että vaikka olisi vain kavereiden kanssa niin mies ei siitä huolimatta vastaa saatikka ilmoita itsestään.Syytä en tosiaan tiedä mutta voihan olla että ihan ilman sen kummempaa syytä ei vaan viitti vastata. Voimia,tiedän tunteesi liiankin hyvin.
tuohon kysymykseen, joka on yllä. Palstaa seuranneet tietävät jo että et anna. Sori. En kyllä tajua miksi jos se poikakaveri on niin ihana.