Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hjälp! Poikaystäväni tuli yöllä kotiin, sai hetken kuluttua puhelun, lähti tapaamaan kaveria ja

Vierailija
04.08.2012 |

ilmoitti myöhemmin, että ei tule loppuyöksi kotiin. Hänellä on kyllä omakin asuntonsa, vaikka asumme käytännössä täällä minun asunnossani.

Mutta. Hän ei ole vastannut tänään tekstiviestiin, soittanut en ole, kun en halua olla liian ripustautuva. Silti hämää tämä kummallinen kuvio. Miten lähtisit selvittämään asiaa? Suora kysymyshyökkäys vai varovaisempi lähestymistapa?

Kommentit (141)

Vierailija
141/141 |
04.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut, että koska meillä on nyt kaikki hyvin, niin kaikki on tietysti anteeksi annettu ja poikaystäväni on iloinen, että mä palasin hänen luokseen. En mä näe hänessä mitään kostonhalua, mutta ymmärrän nyt jo, että en osaa lukea ihmisten ajatuksia. Mutta miksi hän kostoa hautoisi, kun nyt on taas asiat kunnossa?

ap

mutta jätit hänet kylmästi toisen takia ja sen suhteen kariutumisen jälkeen ryömit takaisin. Tiedätkö yhtään millaista selkärankaa se poikaystävältäsi vaati? Vaikka hän kykeni ottamaan sinut takaisin, se ei tarkoita välttämättä sitä, että asia on loppuunkäsitelty hänen mielessään. Ei tuollaisia niin vain unohdeta ja anneta anteeksi. On hyvin inhimillistä miettiä kostoa ja pitää toista epävarmuudessa. Ihan kokemuksesta puhelen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla