Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

No jopas oli laiska nainen!!Mies oli apuna maalaushommissa ja..

Vierailija
03.08.2012 |

Miehen kaveri oli pyytänyt miestäni maalaamaan uutta taloaan ja mies menikin auttamaan hommissa.

Miehet sit maalasivat taloa, mutta mieheni kertoi että tämän kaverin vaimo oli vaan istunut koko ajan sisällä lukemassa kirjaa! Ei ollu laittanut miehille mitään ruokaa, ja miehen ystävä lähti sit hakemaan paikallisesta baarista pitsat (kun sen vaimo ei niitäkään voinu kai hakee tai käydä kaupassa ostaa ruokaa??) ja mieheni jäi jatkamaan maalaamista ihmetellen no jopas. Tämä rouva ei edes puhunut miehille mitään, ja laittoi itselleen voileipiä.

Mies ajatteli että eipä kyllä rouvaa paljon kiinnostaa talonsa maalaus, että miksiköhän hän edes on täällä maalaamassa. Jos nyt rouva ei voi jostain syystä osallistua talon maalaamiseen, niin edes laittaisi tekijöille sapuskaa/kävisi kaupassa?

Seuraavaksi päiväksi mieheni "keksikin muuta tekemistä" vaikka häntä pyydettiin maalaushommiin.

On kyllä ihme ämmä täytyy sanoa, joku tulee maalaamaan sulle taloa, eikä yks jaksa persettään penkistä nostaa.

Kommentit (163)

Vierailija
61/163 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen olisi pitnyt nostaa takamuksensa tuolista? Ei hän ketään pyytänyt avuksi.

Miten talon kunnossapito muka kuuluisi naiselle mitenkään?

Vierailija
62/163 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin ap loikoillut sohvalla tekemättä mitään. Nyt kaveri ja vaimonsa päättivät kostaa eli koska ap oli käyttäytynyt huonosti, komennellut ja marissut, jättänyt tarjoamatta ruokaa jne. niin päättivät vähän näpäyttää. Nyt nauravat kotonaan ap:n miehelle ja sille, miten tämä oli koko päivän kytännyt ikkunoissa ja vielä kehdannut vaatia naista tekemään ruokaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/163 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi naisen olisi pitnyt nostaa takamuksensa tuolista? Ei hän ketään pyytänyt avuksi.

kunnossapito ovat kaksi eri asiaa. Jos siellä jo kaksi miestä maalasi, niin miksi ihmeessä ap ei saanut tehdä sitä, mitä halusi? Keneltä se oli pois, että luki? Ap:n mies oli mennyt kaverinsa avuksi asettamatta etukäteen ehtoja. Sanokoot seuraavan kerran, että tulee mukaan vain jos siellä maalaa koko perhe.

Ehkä sen kaverin piti maalata talo yksin, koska niin oli sovittu. Ei meillä ainakaan mies ompele verhoja tai tyynyjä, mutta pitänee seuraavan kerran vaatia osallistumaan kaikkeen tasapuolisesti, ettei kukaan ulkopuolinen ihmettele meidän perheen tapoja jakaa työt.

Vierailija
64/163 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa soittaa kaverinsa tekemään.

Vierailija
65/163 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväsi pyytää sinua avuksi maalaamaan heidän taloaan. Menet ja teet töitä koko päivän, kun ystäväsi mies istuu saman ajan sohvalla lukemassa kirjaa tai pelaamassa pleikkarilla eikä reagoi mitenkään sinuun ja tarjoamaasi apuun. Huvittaako mennä seuraavana päivänä?

ja tottakai menisin seuraavanakin päivänä, kiva vaan ettei mies oo eessä haitttoina

Vierailija
66/163 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan tästä lähtien tee mitään kotona.Mies saa soittaa kaverinsa tekemään.

Vierailija
67/163 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan ulkonäkö syistä

Vierailija
68/163 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi ihmeessä sinne soitettiin ulkopuolinen talkoomies? Sitähän se ap:n mieskin ilmeisesti ihmetteli, koska ei mennyt enää seuraavana päivänä.

Vierailija
69/163 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on pyytänyt kaverinsa meille vaikka pihaa laittamaan, ei ole minun tehtäväni ryhtyä ahkeroimaan sisätiloissa näyttääkseni, miten olen hengessä mukana. Minulla on lupa istua alas ja vaikka lukea, en tunne siitä huonoa omaatuntoa. ]

Miksi sisällä? Eikö sitä vois olla ahkera siellä pihalla. Jos pyydetään jotain avuksi, niin silloin talonväki tekee sitä avuksi pyydettyjen kanssa. On minusta kumma ajatus, että jos joku tulee auttamaan jossain hommassa ilmaiseksi, niin talonväki menee sisälle loikoilemaan. En kehtaisi, enkä tällaista käytöstä ymmärrä.

Peruskäytöstapoihin ei kuulu, että palkatessaan jonkun töihin täytyy itse tehdä hulluna töitä.

Tämä on sitten aivan eri asia, kun maksat jollekin työstä.

Vierailija
70/163 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tekee työt samaan aikaan kun emäntä makoilee siellä puutarhassa?

Minulla tai miehellä ei käy mielessä, että olisin joku piika, jonka pitää nisuvasu kädessä kulkea talkoolaiselta toiselle tarjoamassa päiväkahvia. Jos joku miehen kavereista sitä odottaa, niin ihan on oma asiansa.

Vierailija
71/163 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on pyytänyt kaverinsa meille vaikka pihaa laittamaan, ei ole minun tehtäväni ryhtyä ahkeroimaan sisätiloissa näyttääkseni, miten olen hengessä mukana. Minulla on lupa istua alas ja vaikka lukea, en tunne siitä huonoa omaatuntoa. ]

Miksi sisällä? Eikö sitä vois olla ahkera siellä pihalla. Jos pyydetään jotain avuksi, niin silloin talonväki tekee sitä avuksi pyydettyjen kanssa. On minusta kumma ajatus, että jos joku tulee auttamaan jossain hommassa ilmaiseksi, niin talonväki menee sisälle loikoilemaan. En kehtaisi, enkä tällaista käytöstä ymmärrä.

Peruskäytöstapoihin ei kuulu, että palkatessaan jonkun töihin täytyy itse tehdä hulluna töitä.

Tämä on sitten aivan eri asia, kun maksat jollekin työstä.

jos toinen pyytää kaverinsa kaivinkoneella pihaa laittamaan, niin miksi ihmeessä minun pitäsi mennä henkeni kaupalla sinne väliin sohimaan? En minä tunge miehen kanssa äijien saunailtaankaan, miksi ihmeessä siis sotkisin hänen ja kaverinsa pihalaiton?

En ymmärrä tätä ajatusta, että jos perheestä joku pyytää apua, on koko muun perheen esitettävä ahkeraa vain siksi, että pihassa on joku vieras.

Vierailija
72/163 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka tekee työt samaan aikaan kun emäntä makoilee siellä puutarhassa?

Minulla tai miehellä ei käy mielessä, että olisin joku piika, jonka pitää nisuvasu kädessä kulkea talkoolaiselta toiselle tarjoamassa päiväkahvia. Jos joku miehen kavereista sitä odottaa, niin ihan on oma asiansa.

Eikä kyllä käy mielessä vaatia kavereilta sellaista apua, jonka voi rahalla ostaa.

Vierailija
73/163 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitänee seuraavan kerran vaatia osallistumaan kaikkeen tasapuolisesti, ettei kukaan ulkopuolinen ihmettele meidän perheen tapoja jakaa työt.

Vierailija
74/163 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuin pariskunnan yhteinen projekti.

Vierailija
75/163 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin miksi ihmeessä sinne soitettiin ulkopuolinen talkoomies? Sitähän se ap:n mieskin ilmeisesti ihmetteli, koska ei mennyt enää seuraavana päivänä.

saa juteltua miesten juttuja ja samalla ap:n mies sai kuitattua ne sadat talkootunnit, joita kaverinsa on tehnyt. Vastavuoroisuudesta siellä taisi olla kyse.

Vierailija
76/163 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai monetko verhot miehesi on ommellut kotiinne? Tai sohvatyynyt? Onko miehesi valinnut pyykkikorit? Virkannut mattoja?

Jostain kumman syystä miehet eivät pääsääntöisesti käy verhokaupassa kyselemässä vinkkejä, vaikka talonrakennuksen ja kodin piti olla yhteinen projekti.

Vierailija
77/163 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai monetko verhot miehesi on ommellut kotiinne? Tai sohvatyynyt? Onko miehesi valinnut pyykkikorit? Virkannut mattoja? Jostain kumman syystä miehet eivät pääsääntöisesti käy verhokaupassa kyselemässä vinkkejä, vaikka talonrakennuksen ja kodin piti olla yhteinen projekti.

Vierailija
78/163 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme sisustaneet koko talon yhdessä.

Vierailija - 03.08.12 11:37 (ID 15321624)

Vai monetko verhot miehesi on ommellut kotiinne? Tai sohvatyynyt? Onko miehesi valinnut pyykkikorit? Virkannut mattoja? Jostain kumman syystä miehet eivät pääsääntöisesti käy verhokaupassa kyselemässä vinkkejä, vaikka talonrakennuksen ja kodin piti olla yhteinen projekti.

Mies ei ole ompelukonetta esille ottanut.

Vierailija
79/163 |
03.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jumankauta, ootte saanu väännettyä 3sivua siitä, että se saamarin ukko ei saanut ruokaa, vaikka se perkele sai! Pizzan tajuatteko?

Vai onko se ruokaa vasta siinä vaiheessa kun emäntä sen on perse hiessä itse valmistanut?

Ja kutsuiko se eukko edes sitä ukkoa talkoisiin vai oliko ihan isännän oma case?

Jos oli niin tyhmä oli ukkokin ku saapas, ku ei tajunnu edellisenä iltana valmistaa ruokaa,pistää kahvia termariin ja koria kaljaa kylmenemään.

Ai niin.. sittenhän sä hölmö nainen oisit tullu tänne avaamaan ketjun siitä, miten törkeetä oli juottaa sun miehes ihan humalaan, eikä sillä ole enää ikinä lupa osallistua yksiinkään talkoisiin.

Ihan pelottaa, kun näin suuri lauma urpoja kulkee tuolla vapaana,huh!

Vierailija
80/163 |
22.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOS naisella oli joku syy olla osallistumatta maalaamiseen tai edes ruoanhankintaan niin luulisi että hänen miehensä olisi siitä sanonut. Siis esim. vaimolla on selkä nyt niin kipeä että ei voi tehdä mitään.

Ilman syytä tuollainen käytös naiselta kuulostaa tosi omituiselta. Yhtä omituiselta kuin jos mies olisi myös istunut lukemaan siihen vaimonsa viereen ja sanonut että tuolla on maali, maalaa sinä talo, me tässä vietetään lomapäivää.

Itse en pitäisi siitä, jos mieheni kertoilisi kavereilleen mun sairastamisia. Olen esimerkiksi kuukautisten pari ekaa päivää ihan älyttömän kipeä, en todellakaan pystyisi maalaustalkoisiin. Siltikään ei olisi mieheni asia kertoa kaverilleen, että "Maijalla on nyt se aika kuusta niin ei voi osallistua".