No jopas oli laiska nainen!!Mies oli apuna maalaushommissa ja..
Miehen kaveri oli pyytänyt miestäni maalaamaan uutta taloaan ja mies menikin auttamaan hommissa.
Miehet sit maalasivat taloa, mutta mieheni kertoi että tämän kaverin vaimo oli vaan istunut koko ajan sisällä lukemassa kirjaa! Ei ollu laittanut miehille mitään ruokaa, ja miehen ystävä lähti sit hakemaan paikallisesta baarista pitsat (kun sen vaimo ei niitäkään voinu kai hakee tai käydä kaupassa ostaa ruokaa??) ja mieheni jäi jatkamaan maalaamista ihmetellen no jopas. Tämä rouva ei edes puhunut miehille mitään, ja laittoi itselleen voileipiä.
Mies ajatteli että eipä kyllä rouvaa paljon kiinnostaa talonsa maalaus, että miksiköhän hän edes on täällä maalaamassa. Jos nyt rouva ei voi jostain syystä osallistua talon maalaamiseen, niin edes laittaisi tekijöille sapuskaa/kävisi kaupassa?
Seuraavaksi päiväksi mieheni "keksikin muuta tekemistä" vaikka häntä pyydettiin maalaushommiin.
On kyllä ihme ämmä täytyy sanoa, joku tulee maalaamaan sulle taloa, eikä yks jaksa persettään penkistä nostaa.
Kommentit (163)
kärsi liitoskivuista, oli nukkunut viimeksi -90-luvulla, paimensi dysfaattisia ADHD-downlapsiaan ja oli juuri maalannut Tyrvään kirkon, joten hänellä oli täysi oikeus olla osallistumatta perheensä hommiin ja pyytää naapurin äijää pensselin varteen.
hän meni sinne ihan vapaaehtoisesti. Kaikesta päätellen mies oikeasti halusikin talon emännän viihdyttävän itseään, laittavan ruokaa ja keittelevän kahvia. Jos pyydetään talkoisiin, ei sillä ole merkitystä, mitä muu talonväki tekee, jos se pyytäjä maalaa yhdessä talkoolaisten kanssa.
Nainen maksoi maalit, mies maalasi. Tasapuolista. Mies fiksuna pyysi kaverin apuun, mutta tämä tulikin vain syömään.
tai rakentamaan autotallia, on se kokonaan miehen oma asia. Se ei kosketa minua mitenkään, joten voin ihan rauhassa lukea sisällä kirjoja tai otaa aurinkoa puutarhassa. Minulla tai miehellä ei käy mielessä, että olisin joku piika, jonka pitää nisuvasu kädessä kulkea talkoolaiselta toiselle tarjoamassa päiväkahvia. Jos joku miehen kavereista sitä odottaa, niin ihan on oma asiansa.
ja minulle maksetaan siitä. Työhuone on kesän ajan remontissa, joten teen väikkäriä kotona. Minua ei kiinnosta, onko mies kutsunut jonkun maalaamaan tai pitääkö talkooporukalle keittää kahvia. Mieheni osaa ihan itse ladata keittimen ja keitellä kahvinsa, hän ei tarvitse minua siihen. Ja ap;n mieskin sai ruokaa, joten mikä ihmeen itku siitä, että miestä ei viihdytetty ja syötetty muovilusikalla, kun hän uhrasi aikaansa maalaamiseen.
Jos mieheni pyytää meille kaverinsa juomaan kaljaa, en osallistu siihenkään. Ihan yhtä vähän mies tunkee mukaan, kun meillä on tyttöjen kanssa pipotalkoot syöpäpotilaille.