Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms2

22.11.2005 |

Jos me tähän alkuun kerättäis taas tilanteet? Kun mä olen ainakin ihan ulalla että ketä oli mitä ja ketä yritti ja ketä odotti ja ketä kuumeili vaan..

Meillä miehen kanssa on nyt yritystä takana n.3kuukautta ja neljäs yritys kierto menossa kiertopäivä 20nellä :)

Kommentit (382)

Vierailija
41/382 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se on sitten käsillä:) Ollaan kohta lähdössä anopin luokse ja sen jälkeen menemme minun vanhemmille:) On tämä joulu kyllä ihana juhla kun saa kunnolla sukuloida;) Lämpöiset jouluhalit jokaiselle DeMomssilaiselle:)

Vierailija
42/382 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe:

-minä 22v (-83)

-mies 26v (-79)

-poika 1v3kk

-tyttö 2kk

Lisää ei tule ainakaan ihan heti, olis kyllä toiveissa mut ei vielä tunnu jaksavan, hyvä kun näille kahelle riittää " päätä" .

Hyvää Joulua kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/382 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sitten aatto ohi :) Hyvin se meni vaikka oli paljon riitoja aienmin että ehditäänkö me kaikki jutut tehdä. Siis ei riitoja niinkään ollu mun ja miehen välillä vaan mun ja siskon kun se oli m,iedän mukana kiertämässä tärkeimmät paikat. Ens joulun oon kyllä jollen kotona niin äidin luona minne sitten muut saa tulla x)

Mutta hyvät joulut teillekkin rakkat ihmiset!

Vierailija
44/382 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen se pukki kävi eikä poika pelänny yhtään:) istui kiltisti pukin sylissä koko ajan, paitsi huvittavaa oli se, kun poika rupes loppuvaiheesta haukottelemaan oikee urakalla, vissiin yritti ilmottaa, että eikö tää jo riittäisi:)

kaks samanlaista lelua tuli mitä meillä jo oli, mutta ne meni kaappiin säästöön toista tenavaa varte:)

mennään varmaan mun äiteenluo syömään eilisiä jouluruokia ku mies niin tykästyi niihin ruokiin että haluaa mennä tänäänkin:)

Vierailija
45/382 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin kamalat kasat lahjoja:) Ollaan oltu tosi kiltisti tänä vuonna;) Tultiin kotiin nukkumaan joskus kolmen aikaan ja kohta mennään takasin mun vanhempien luokse:) Sain lahjaksi semmosen pokeri setin missä on kaikki tarvittava kunnon peli-illan järjestämiseksi joten mennään sinne peluuttamaan mun vanhuksia:)

Menkkojen piti alkaa eilen, mutta vielä niitä ei ole näkynyt..:) Unohdin aamulla tehdä testin joten tässä nyt kuumeisesti odottelen uutta vessa hätää, jotta pääsen testaamaan;)

Vierailija
46/382 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon suuresti että jardins kun se vessa hätä yllättää niin testiin tulee kaksi viivaa..

Vierailija
47/382 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa ihana ja kiireetön joulu kaikkien rakkaimpien läsnä ollessa.

Mekin ollaan ilmeisesti oltu erityisen kilttejä, kun paketteja tuli niin paljon.

Olin torstaina ja itse asiassa vielä perjantainakin varma, että nyt viikonloppuna tulee lähtö laitokselle, mutta niin sitä vain onneksi ollaan vielä yhtenä kappaleena.

Huomenna on taas aika neuvolaan, katsotaan enisn siellä vauvan tarjonta ultralla ja sitten päätetään jatkosta.

Mites Jardins, oletkos sen testin jo tehnyt...?

Laukkis ja Öttiäinen 35+3

Vierailija
48/382 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin tuntuu että se on vaikeempaa vaan joka vuosi:( Muuten tosta asiasta on päässy jo jotenkin yli, mutta aina siellä haudalla käynti jotenkin tuo semmosen kamalan ahdistuksen ja masennuksen...No vietiin kortti ja kukkia...

Tein testinkin eilen, mutta se ei näyttänyt kuin yhtä viivaa. Mutta menkkoja ei ole vielä tullut joten en heitä kaikkea toivoa hukkaan;)

Vierailija
49/382 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies lähti vanhempiensaluo junalla, haetaan se huomenna tai sitte se tulee vasta keskiviikkona sen vanhempien kyydissä. ku mulla on huomenna neuvola ja tarviin autoa. on vaan inhottavan aikasin:( 9.00 ja poika pitää keretä syöttää ja pukea sitä enne ja se herää vasta yleensä 8.00.

nyt saa taas nukkua leveesti tuossa sängyssä:) pitää oikee nauttia.

Vierailija
50/382 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte olla kaikki vielä joululomalla kun täällä on näin hiljaista;) Mulla on ollu jo pari päivää töitä ja niin hullut työ ajat (7-13) että niihin ei meinaa tottua ollenkaan:) Nytkin olen nukkunut koko päivän sen jälkeen kun pääsin kotiin, vaikka pitäisi siivota kun meille tulee vieraita uutena vuotena:)

Mulla ei oo menkat vielä alkanu, mutta se viime testi näytti negatiivista...(Tosin sitä en ottanut " luotettavammasta" aamuvirtsasta..) Täytynee testailla ennen uutta vuotta uudestaan:) Toivottavasti ne nyt ei oo kadonnu minnekkään:)

Mennään kullan kanssa ostoksille tänään, kun saatiin joulu lahjaksi lahjakortteja:) Samalla aijon hankkia meille sen parisuhdepelin, kun kukaan ei tajunnu ostaa sitä meille lahjaksi;)

Vierailija
51/382 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan ollut hiljaista täällä.

Itse olen tosin ollut pelkästään kotona, alkaa olo olla jo melko iso ja liikkuminen vaikeaa. Taitaa olla Öttiäinen jo vähän laskeutunutkin alemmas.

Eilen neuvolassa ultralla katsottiin tarjontaa, ja niinhän se vain vahvisti sen, minkä jo tiesinkin.

Eli edelleen meillä ollaan perätilassa, eli sain lähetteen äitiyspolille ja nyt odottelen kuumeisesti sinne kutsua.

Perjantaina olisi tarkitus lähteä vähän kaupoille, vielä olisi niin paljon ostettavaa vauvalle...

Laukkis ja Öttiäinen 35+5

Vierailija
52/382 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

neuvolassa käytiin eilen ja hyvin on kasvanut, sf-mitta oli 24cm, edellises oli vasta rv 28 tuon 24cm ja paino menee samoissa kun viimeraskaudessa:)

kyllä tämä tapasu on iltasin tosi kova pyörimään ja potkimaan, ehkä enemmän ku esikoinen.

eli nyt mulla on rv 26+3. mutta nyt pakko mennä juomaan teetä ja leipää:)

Vierailija
53/382 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollu ihan kummia päivä töissä. Hoidossa on ollu vaan max 4lasta päivässä ja mä oon aamusta ollu pari tuntia työpaikalla tyhjän panttina ja nukkunu:) Huominen vielä ja sitten alkaa viikonloppu ja vuoden vaihde:) Meinasin lauantaina testailla jos menkkoja ei ala kuulumaan:)

Pesin tänään kylppärin ja saunan, niin päästään puhtoisiin löylyihin lauantaina:)

Mitens Mavu, joko sun pikku mies on innostunut raketeista, vai säikkyykö se kamalaa pauketta vielä..? nim. minä pelkään raketteja;)

Vierailija
54/382 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas taas aktiivinen ja reipas olo, heräsin tänään vasta klo 14 aikaan..

Tänään sain kutsun sinne ä-polille, aika on vasta 9.1. Toivottavasti ei vaan päätä syntyä ennen sitä.

Pelottaa, jännittää, hirvittää...

Vierailija
55/382 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan Laukkis Öttiäisenkin kannalta että ei ainakaan enää tänä vuonna syntyisi :D Iskä on syntynyt 31.12 ja se on aina valitellut sitä että on niin tyhmä päivä ollut syntymäpäivänä kun on aina ollut luokan nuorin ja on joutunut odottamaan ajokorttia kauan kun kaikki kaverit on jo saanut sen ja muutenkin on ollut " katkera" kun ei voinut yhtä päivää pidempään viihtyä kohdussa.

Mulla on kyllä jotenkin semmonen olo että ei hän vielä 9 päiväkään ole syntynyt :D

Toivotaan Jardins että olet raskaana mutta testi ei vaan vielä näyttänyt sitä.

Kaveri kertoi eilen että on raskaana, (olen HIEMAN " kateellinen" ) lapsi on täys vahinko ja kaveri miettii nyt että pitääkö sen vai tekeekö abortin, hänellä on jo ennestään aivan ihana yhdeksänkuukauden ikäinen poika. No päätti hän mitä tahansa niin aion olla hänen tukenaan.

Nyt kun tuo mies tulisi takasin ylös niin päästäisiin kattelemaan asuntoja. Toivottavasti löytyisi joku mielekäs, halpa ja hyväkuntoinen ja sellainen muutenkin " meidän koti" ..:D

Vierailija
56/382 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eileen teki hirveesti mieli kirjotella tänne, mutta malkoin mieleni ja odottelin teidän kirjoituksia:)

ei poika oo vielä nähnytkään raketteja, eikä mekään varmaan osteta ku korkeintaan 2 rakettia:) ajattelin että jos kaupungille menis kattelemaan ilotulitusta tai sitte tuonne jouppiskan huipulle:) jokunen vuosi oltiin sielä kattelemassa ilotulitusat, oli mahtavat maisemat ku koko kaupunki näkyy.

kyllä tuo masuvauva on hirvee meuhkaamaan, nytki pyöriny jo varmaan tunnin jossei enemmänkin:S ja vatta tuntuu jalkapallolta.

hyvää uuttavuotta jo näin etukäteen:) ja varovasti niiden ilotulitteidenkans;)

meillä ei oo ikinä muutes sattunu mitään noiden ilotulitteidenkans, vaikka joskus vähän hulluja oltukkin. mites teillä muilla? onko koskaan sattunu mitään?

Vierailija
57/382 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, nukuin tuossa 2,5h ja pitäis mennä takas nukkumaan, kun on kuitenkin jo ilta.

Olin koko päivän kaupungilla ja tuli siitä niin väsy. En sitten tänäänkään päässyt koulutehtävieni kimppuun (paniikki iskee..) Pitää sitten huomenna aloittaa.

Kp on nyt vissiinkin 14/29-35. Tässä kierrossa on tullut paljon rakasteltua :) Jos nyt ei tärppää, niin pitää kai pitää pari kuukautta matalampaa profiilia yrittämisessä, ku tuo mies haluaa mennä sinne armeijaan. Ja se olis menossa heinäkuussa.. :(

Vierailija
58/382 |
29.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuli tuosta armeijasta mieleen että mun ukko oli armeijassa silloon ku odotin, tai sillä jäi 2kk suorittamatta niin se suoritti ne silloon, ja laskettuun aikaan oli pari kuukautta aikaa, että onneks meni silloon ku odotin, ettei silloon ku poika oli jo syntynyt, olis ollu aika rankkaa yksin olla pojankanssa, jos ei äiteetä lasketa joka ramppas jokapäivä melkeen ku oli niin tohkeissaan ekasta lapsen lapsesta.

katoin muutes että mun la on soppelisti vloppuna niin ei pakosta tuu sellasta paniikkia jos mies olis töissä ja minä yksin pojankanssa kotona:) että toivotaan että syntyy silloon vloppuna.

Vierailija
59/382 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vielä se ongelma, että on nuo kaksi jästipää koiraa. ja tuo vanhempi on sen verran iso, että kiva talvella mennä sen kanssa lenkille liukkailla säillä, jos on viimeisillään raskaana.

Tänään olin ekaa kertaa sitä mieltä, että ihan hyvä että tuo mies menee armeijaan. Saa olla siellä kunnon kurissa!! Sen jälkeen se ehkä ajattelee kuinka mukavaa mun kanssa on. Otettiin tänään taas yhtään. Ärsyttää moni muukin asia ja päälle vielä se, että minä siivoan koko ajan ja mies toisesta päästä sotkee >:( Oon tänään siitä oiken kunnolla raivonnut.

Nyt aloitten sitä koulutehtävää..Ehkä..

Vierailija
60/382 |
30.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taikka kultahan mut sinne oikeestaan talutti, makso ja keksi koko idean:) Oli kuulemma kyllästynyt mun voivotteluun, joten päätti itte ottaa ohjat käsiin:) Nyt on hassua kun mulla on lyhkäset hiukset kun oon tottunu niihin pidempiin:)

Ollaan siivoiltu tämä päivä kun huomenna tulee vieraita:) Tosi kiva viettää aikaa mun vanhan ystävän kanssa, se tulee miehensä kanssa tänne ja me vietetään laatuaikaa yhdessä, käydään saunassa, pelaillaan seurapelejä, juodaan ja syödään:) Täytyy aamulla tehdä testi ja tarkistaa että mitä sitä voi huomenna juoda:)