Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms2

22.11.2005 |

Jos me tähän alkuun kerättäis taas tilanteet? Kun mä olen ainakin ihan ulalla että ketä oli mitä ja ketä yritti ja ketä odotti ja ketä kuumeili vaan..

Meillä miehen kanssa on nyt yritystä takana n.3kuukautta ja neljäs yritys kierto menossa kiertopäivä 20nellä :)

Kommentit (382)

Vierailija
321/382 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

katoin sen takatukka kuvan matiaksesta, ja meijän poitsulla oli just samanlainen joskus tuon ikäsenä:D

miten muuten ristiäiset meni?

oliko matias kiltisti? meillä poika onneks nukkui koko kasteen ajan, muuten olis huutanu kyllä, ei nimittäin yhtään viihtyny enää sylissä makuu asennossa, eikä oikee muutenkaan sylissä jos paikallaan oli.

meillä ne ristiäiset meni kyllä kasteen kohdalta päin peetä! pappi oli niin iesuksen tauno että venytti sen puheensa 45min pituseks, vaikka piti kestää vaan 10-15min. pälpätti jostain ihme kiinan sanoista, mitä ne tarkottaa suomeks:O

noh, tälläkertaa tietää ettei ota samaa pappia toista kertaa:)

niin ja onnea jardinssille ja hänen miehelleen hääpäivän lukkoon lyömisestä:) älä liikaa stressaa niillä häillä!;)

Vierailija
322/382 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta supistelee kyllä jo useemmin, mutta ne ei tunnu vielä missään:(

netti menee kiinni perjantaina vasta, mutta tuun sitte kertomaan kumpiko tuli heti ku pääsen:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/382 |
27.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ristiäiset meni hyvin, mitä nyt tuli vähän riitaa lapsen nimestä..

Esim. mun äiti mielestä Anselmi on vaan vanhojen ukkojen nimi, ei pienten poikien..

Matias oli kiltisti, aluksi meinasi vähän hermostua, mutta rauhoittui onneksi nopeasti ja nukahti.

Piereskeli tosin koko toimituksen ajan, ja kyllä nauratti :).

Vierailija
324/382 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

LaukkanenA: Laitoin sulle kommentia galleriaan :)

Oltiin koirien kanssa vanhempieni luona yötä ja tultiin hetki sitten kotia. nyt pitäis kohat lähteä pissattamaan koirat ja töihin. Mies tulee huomenna kotia Kuopiosta. Ei oo yhtään ollut sitä ikävä :O Mutta en viitsi sitä sanoa näin sille, loukkaantuu pian :D Eiköhän se armeija aikakin mene nopsasti, kyläilen sit jatkuvasti vanhempieni luona. :)

Vierailija
325/382 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

äitin äityiskortin itselleni. Katottiin yhdessä prisman dokumenttia raskaudesta. Äiti tietää kyllä, että haaveilen kovaa lapsista (joo mähän puhun jatkuvasti siitä.. :D) Uskon kuitenkin, ettei mun raskauteni olisi yllätys ja ehkä se sitä hieman odottaakin, vaikka sanookin, että naimisiin ensin. Jos se ei sitten pidä 1,5-2 vuotta kovin pitkänä aikana (jos raskautuisin heti naimisiin menon jälkeen.) Mutta ei todellakaan odoteta häitä. Häät tulevat kuitenkin tässä kahden vuoden sisällä. Mulle olisi kotona kuulemma mun vanhat brion vaunut odottamassa (meillä myös vielä vanhemmat vaunut, jotka sisko on varannut. Itse en pidä ihan niin vanhoista. Onkohan se nyt jotkut 50-luvun vaunut.) ja mun vanhoja vaatteita. No oltaispa muodikkaita, kun meillä olis retroa!!

Vierailija
326/382 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui, mä en voi tajuta miten jotkut " osaa" olla erossa miehestään! Mä lähdin tänään aamulla tänne opistolle, ja meillä oli kamalat nyyhkiäiset, vaikka vähdäänkin " jo" neljän päivän päästä! Olemme läheisriippuvaisia, kamala sairaus!

Mä olen kanssa nähnyt äitini äitiyskortin, niitä sillon joskus aikoinaan tutkittiin yhdessä. Eipä ollu meillä kovinkaan paljon yhteneväisyyksiä niiden kanssa.

Mulla on ollu kummallisia vatsakipuja, en tiedä mistä ne johtuvat... Nyt ajattelen että jos oisin kumminki raskaana! No pitää tehdä testi sitten kun menen kotiin. En olisi kyllä pahoillani, jos sieltä plussa tulisikin;) mutta, en usko että näin kumminkaan, menkat ovat vaan myöhässä kohta kuukauden. Saas nähdä tulevatko ne sieltä ollenkaan ilman hoitoja..!

Vierailija
327/382 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää ottaa nyt itteään niskasta oikeen kiinni ja tulla päivittäin kattomaan nää jutut taaas ettei ole pariakymmentä viestiä luettavana kerralla.

[b] Dagny: [/b] Paljon onnea plussasta. Ensin iski pieni kateus mutta nyt on olo vaan todella onnellinen teidän puolesta!

[b] Han_: [/b] Onnea teidän varovaiselle yrityksen alulle!

[b] Jardins: [/b] Onnea paljon häiden aikaistamispäätöksestä. Tutulla kävi juuri niin että vauvaa ei kuulunut ja kun ajatus siirrettiin häihin pienokainen ilmoitti heti tulostaan :)

[b] Laukkis: [/b] Mä olenkin Matiasta aina välillä käynyt kurkkimassa tuolla galleriassa :) Suloinen poika on.

Me ostettiin nyt ovis testit tähän kiertoon, kattotaan jos niillä tärppäis. Mutta on kyllä sellanen olo että en oikeen uskaltais niitä käyttää mutta sit ois parikymppiä mennyt hukkaan ;) Kp on nyt 12/ jotain kolmenkymmenen ja viidenkymmenen välillä.

Me asustellaan turussa ja ainoastaan helsingissä (ja oulussa) päin tulee käytyä, mutta iskä lainaisi mielellään asuntoautoa jos jonnekkin kauenmas lähtisi.

Vierailija
328/382 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen täällä opistolla niin tylsistynyt, että varmasti terrorisoin tätä saittia ihan koko ajan, kunhan koneelle kerkiän;) Ihan mielenkiintoisia juttuja täällä on tarjolla, koko ajan kun vaan pukkaa tupakka-, vessa, kahvi tai ruokapaussia!

Kiitoksia mortem ja hauska nähdä sinua taas:)

Tosin, hääpäivämme saattaaa siirtyä, emme saaneet haluamaamme juhlapaikkaa, ja muut lähistöllä olevat ovat myös varattuja, emmekä halua mennä minnekkään pidemmälle, koska lähdemme hääiltana mini häämatkalle laivalle. Joten uusi päivä on nyt sitten ehkä 25.11. Onneksi tämä 11.11 ei ollut vielä kirkossa kuulutettu, (vain deMomssissa;))

Vierailija
329/382 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi huomenna pääsee täältä opistolta kotiin! On ollu ihan tosissaan intensiivinen viikko, ja voimat on ihan loppu:( Onneksi viikonloppuna on aikaa palautua koti sohvalla:)

Niin, se hääpäivä on nyt sitten lyöty lukkoon ja kirkko ja tilat on varattu. Pääsee oikeen kunnolla stressaamaan noita häävalmisteluja;) Menkkoja ei ole vieläkään kuulunut, mutta kaipa ne sieltä jossain vaiheessa ilmestyvät:)

Vierailija
330/382 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tai sitten eivät ilmesty jardins ;)

täällä taitaa olla ovis, ainkin sellasia nippailuja ollu (enmä mitään testejä oo jaksanu tehä ku pelottaa ne :/ )

mä olen taas kipeä, just runsas viikko sitten loppus antibioottikuuri keuhkoputkentulehdukseen ja nyt taas on joku flunssa tauti.. En voi mennä töihinkään huomenna :(

Vierailija
331/382 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kp 18/31 ja alkaa pikkuhiljaa jännittää ;) Toisaalta en niin pettyisi vaikka menkat tulisi. Tammivauva kuuloistaisi mukavammalta, kun saisin opiskelut kunnolla alta pois. Mutta toisaalta en millään meinaa jaksaa odottaa, kun saa kuitenkin koulussa seurata kaverini raskautta, niin kyllä kateus nousee pintaan. Tosin me ollaan niin ahkerasti rakasteltu ja tänään tekis mieli taas. (Miesparka vaan ei taida jaksaa näin usein :D) En tiedä saako tää vauvakuumekin mut niin halukkaaksi. Kun jokaisesta seksikerrasta on suurempi riski raskautua ;)

No ensi viikolla ehkä nähdään, onko tulosta tullut :)

Vierailija
332/382 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee, pääsen 3ja puolen tunnitn päästä kotiin kullan luo:) Riemu on huipussaan!!

Meillä oli ongelmana se, kun pupuiltiin vauva aikeissa, että mies luuli minun haluavan seksiä, vain siksi, että saataisiin tuloksia. Tästä aiheesta oli pitkät keskustelut silloin muinoin. Vaikka se olisi ollut tarkotus tulla raskaaksi, en silti sen takia halunnut seksiä vaan sen takia, kyllä silloin oli puhe ihan vain puhtaasta himosta;) Sitten kun käytettiin ovis testejä, niin kuin se h-hetki sieltä sitten tulikin, niin tadaa! Himot oli poissa ja ei tehnyt mieli ollenkaan seksiä =/

Täytyy kotona tehdä raskaustesti, ja tarkistaa onko mahassa jotain muutakin kuin vain talven varalle kasvatettu rasvakertymä;)

Vierailija
333/382 |
31.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jardins, kuitenkin siellä masussa on vauva eikä vaan rasvakertymiä..

mutta mutta tein uuden :)^^

Vierailija
334/382 |
22.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä mitään ärsyttävämpää kuin se, että kaverit alkavat " neuvoa" ja " ohjastaa" siitä, milloin/missä iässä lapsia kannattaa tehdä.

Minun eräs läheinen ystävä on sanonut, ettei aio tehdä lapsia ainakaan ennen kolmeakymmentä ikävuotta ja ajattelee, ettei kukaan mukaan voi tehdä niin. Sitten hän kuuntelee hämmästyneenä, kun minä puhun siitä, kuinka mahtavaa olisi olla äiti, kasvattaa omia jälkeläisiä jne. Hänen mielestään " pitää tehdä kaikkee ennen lapsia, elää omaa elämää" . Kenenköhän elämäksi se " oma elämä" sitten muuttuu, kun ne lapset syntyvät? Eikö se enää olekaan sitä " omaa elämää" vaan jonkun toisen? :O

Minä ymmärrän kyllä täysin, että ystäväni haluaa tehdä lapsia vasta myöhemmällä iällä, enkä koe mitään tarvetta kritisoida siitä. Toki toivoisin samaa myös häneltä, mutta ei, häneltä ei tunnu likenevän ymmärrystä siihen, että joku kokee asiat toisin kuin hän itse.

Miten se on niin vaikeaa toisille käsittää, että jokut haluavat lapsia nuorena? Tai että jotkut haluavat ylipäätään lapsia? Kaikissa maailman käänteissä olen yrittänyt ymmärtää ystävääni, mutta sitten kun esille nousee asia, joka on minulle tärkeä, hän ei edes YRITÄ ymmärtää.

Anteeksi tämä vuodatus, mutta piti saada vähän purkaa. Haluaisin oikeastaan kertoa tämän kaiken ystävälleni, mutta tuntien hänet jo n. kymmenen vuoden ajalta, tiedän, ettei hän ymmärtäisi pointtiani (eli sitä, että olisi kiva, jos hän edes yrittäisi ymmärtää sitä, että meillä on eri näkemykset). Hän todennäköisesti olisi hetken ajan hiljaa minkä jälkeen jatkaisi että " ootko nyt kuitenkaan miettinyt ihan loppuun asti, että kannattaako niitä lapsia tehä tässä vaiheessa? Meinaan, oot kumminki nii nuori..." .

Vierailija
335/382 |
23.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin kaikki nuoruuden ystäväni oli neuvomassa ettei kannata ottaa vierasta miestä luokseen asumaan, kun nykyinen avokkini muutti luokseni 13päivän seurustelun jälkeen.

Onnellisia tässä ollaan oltu 624päivää tässä ollaan sen jälkeen oltu, joten onneksi en kuunnellut muita vaan seurasin omaa " sydämen ääntä" :) (Ah, miten romanttista!) No, olimme toki olleet kavereita ja takstari tuttuja pari vuotta, joten ei äijä ihan tuntematon ollut:)

Toki ymmärrän, että kyseisessä tilanteessa saakin olla huolestunut, mutta ärsyttää kun muut yrittävät elää toisten elämää. Varsinkin " älä nyt pilaa elämääsi" - tyyppiset huomautukset saavat minut niin vihaiseksi! Varsinkin kuin miettii että nämä varoittelut tulee naisilta, jotka viettävät kaikki viikonloppunsa baareissa kierrättämässä eri miehiä...

Vierailija
336/382 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä tullaan meillä varmasti käyttämään sitkeästi. :)

En taida olla raskaana. menkat pitäisi tulla ensi viikon alussa ja uskon että ne tuleekin.

Vierailija
337/382 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on jäänyt pupuilut vähille tässä kuussa, joten tuskin onnistumme tässä kierrossa. Nyt tällä vauva asialla ei muutenkaan ole mikään kiire ja sovittiin että harrastetaan seksiä ilman ehkäsyä, mutta ei lasketa oviksia tms. Saadaanpahan säästettyä enemmän rahaa jos tuo projekti venähtää:)

Tänään oli töissä ihana päivä! Mun hyvä työkaveri palasi puolen vuoden reissultaan ja tuli tänään moikkaamaan:) Siitä sai energiaa loppu päiväksi:)

Kohta alkaa taas jääkiekko, ollaan miehen kanssa hermoiltu matsia jo koko ilta:)

Vierailija
338/382 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain hyviä uutisia sentään. Mutsin koiralla alkoi vihdoinkin juoksut (3kk myöhässä!) ja hyvällä lykyllä kesäkuussa tulee meille karvanaamavauva.

Sikäli ihan hyväkin että sen ihmisvauvan toimitus vielä viipyy että ehtii keskittyä karvapallon kouluttamiseen ennen kuin oon kauhee valas.

Mies on innoissaan kun saadaan sellainen " miehekkäämpi" koira kun tuo ei ole ikinä mun puudeli-innostusta ymmärtänyt...

Vierailija
339/382 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin koneelle pakkausta piiloon:) Ei oikeen homma innosta vielä, jotenkin ei oo semmonen fiilis että muutettais...Kaipa se fiilis (ja kiire!) sieltä kohta tulee:)

Saatiin sieltä kirpparilta 113¿. Ihan hyvin, olen tosi tyytyväinen:) Vaatteita siellä ei menny yhtään, mutta kaikkea muuta krääsää kyllä:)

Olen miehelle jo pitkän aikaa puhunut, että haluaisin chihuahuan, mutta eipä sitä voi tonne yksiöön ottaa...Onhan se vähän semmonen " lelukoiran" tuntunen, mutta olen nuoremmasta asti sellaista halunnut:) Tuskin tulen koskaan saamaan, täytyy toivoa että (toivottavasti) tuleva tyttäremme saa iskän pään käännettyä;)

Vierailija
340/382 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Toki ymmärrän, että kyseisessä tilanteessa saakin olla huolestunut, mutta ärsyttää kun muut yrittävät elää toisten elämää. Varsinkin " älä nyt pilaa elämääsi" - tyyppiset huomautukset saavat minut niin vihaiseksi! Varsinkin kuin miettii että nämä varoittelut tulee naisilta, jotka viettävät kaikki viikonloppunsa baareissa kierrättämässä eri miehiä..."

Tämä on nähty ja kuultu. Ihmetyttää, että mistä kukaan ulkopuolinen voi tietää, mikä asia pilaisi elämäni? Miten toivottu ja haluttu ja taatusti rakastettu lapsi voisi pilata elämäni? Miten joku asia, jota haluan koko sydämestäni ja joka taatusti tekisi minut onnelliseksi, voisi pilata elämäni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi