Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms2

22.11.2005 |

Jos me tähän alkuun kerättäis taas tilanteet? Kun mä olen ainakin ihan ulalla että ketä oli mitä ja ketä yritti ja ketä odotti ja ketä kuumeili vaan..

Meillä miehen kanssa on nyt yritystä takana n.3kuukautta ja neljäs yritys kierto menossa kiertopäivä 20nellä :)

Kommentit (382)

Vierailija
341/382 |
26.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koiravauvaa oli kuulemma tehty eilen :) Nyt vaan odotellaan että tärppäsikö siellä päässä ja tartteeko koiran tavaroita alkaa ostelemaan.

Mulla vaan on kesätöitä luvassa toukokuulta heinäkuun ekalle viikolle asti että ei pysty vielä 7-viikkoisena sitä vesseliä hakemaan kotiin. Menee kymmenennelle viikolle jos oikein lasken. Harmi!

Puhuttiin nyt sitäkin miehen kanssa että jos nyt hieman katseltaisiin pari kuukautta silleen ettei niiden aikana meidän vauva saisi alkuaan. Se syntyisi sitten 2008-vuoden puolella ja ehtisi hauvakin melkein aikuiseksi ennen kuin vauva tulee taloon.

Vierailija
342/382 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh! On ollu kamalaa hässäkkää tänä muuton kanssa. Kamalasti on tavaraa heitetty pois, ja osa on jo uudessa kämpässä:) Viikonloppuna rehkitään oikeen kunnolla, ja roudataan meidän sänky ja sohva uuteen osoitteeseen:) Uudessa kämpässä ei ole hissiä ja asumme ylimmässä kerroksessa;) Ei tartte hetkeen kunotoilla tämän muuton jälkeen:)

Meilläkin ollaan kohta hetki ilman nettiä, mutta eipä täällä sivuilla näy monet enää surffaavankaan...Yrittäkääs piristyä nyt, ettei paikka ihan kuole käsiin;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
343/382 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jardins:

Meilläkin ollaan kohta hetki ilman nettiä, mutta eipä täällä sivuilla näy monet enää surffaavankaan...Yrittäkääs piristyä nyt, ettei paikka ihan kuole käsiin;)

Minä palailen tännekkin taas pitkän tauon jälkeen :D Vauva asialla ei ole vielä mikään muuttunut.. Saa kattoa jos huomenna sais tietää että jokin on muuttunut..

Nyt kun mavu lähtee niin pitää ruveta käymään useammin sen takia ettei tämä mene jardinsin yksin puheluksi :D

Mun luokka kaveri kertos tänään että oottaa kaksosia :' ( miksei se plussa ois voinu tulla niille jotka sen haluaa [eli mulle ; )] Mutta oon kyllä onnellinen sen pualesta. Toivottavasti sitten se sais musta sen odottaja kaverin..

Vierailija
344/382 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun palailet, täällä oliskikin tosi tylsää yksin ;D

Mulla yksi duuni kaveri paljasti olleensa saikulla abortin takia...Pikkasen alko ärsyttämään, se on niin epäreilua, kun muilla testit näyttää plussaa ja meillä jotka sitä toivotaan niin tulosta ei tunnu syntyvän...

Mä oon ihan poikki, aamulla olen pessyt matot, ja illalla roudattiin taas kamaa meidän uuteen kämppään:) Muuttaminen on sitten kivaa!

Vierailija
345/382 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tässä että jos nytten kun mene seuraavaksi pissalle niin tekisin testin jo.. en jaksa millään odottaa huomiseen..

Vierailija
346/382 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle sanoin äsken että saanko tehä sen testin nytten (ihanaa, pitää lupakin kysyä :D ) ja vastaus oli, emmää tiädä ku eikse oo aamulla tarkempi?

eli kaippa odotan sitten siihen aamuun..

Vierailija
347/382 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka niin paljon tekisi mieli kirjoittaa että ONNESTA mutta kun ei... Negahan se oli.. tosin mies sanoi että jos sulla ei oo vaikka ees ollu vielä ovista tässä kierrossa kun viime kierto oli 54 päivää.. voi sitä ihanaa miästä..

Vierailija
348/382 |
02.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies osaa kyllä parhaiten lohduttaa noissa tilanteissa. Joskus se tosin saattaa olla aika tökerökin, kun on monta kuukautta jo lohdutellu, mutta yleensä toimii. Mulla ei ole tän kierron aikana edes toiveita raskaana olemisesta. Oletetun oviksen aikana ei pupuiltu ja muutto on verottanut sen verran, että seksi on jäänyt vähemmälle. Minä olen yleensä se himokkaampi meistä, mutta nyt tässä kuussa ei oikeestaan oo tehny mielikään..! Ehkä ne halut sieltä sitten palailevat..;)

Vierailija
349/382 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkästä aikaa taas jaksan tulla kirjottamaan, menee aika niin nuihin kestovaippoihin, kokoajan pitää hakee lisää kangasta vaikka pitäs jo rauhottua, kun vauvaki syntyy täs 3vko sisällä (neuvola tädin mukaan minä hetkenä hyvänsä:)

pysyis nyt hetken vielä että sais nuo kestot tehtyä.

poika oppinu uuden sanankin, kenkä:D

tai se toistaa sen perässä kun sen sanoo, samatekku kukka, mutta sen se on jo aijemminkin osannu sanoa mutta se sitte unohtui ku talvi tuli eikä kukkia enää näkyny:)

toivottavasti te nyt piakkoin tuutte raskaaksi, tuo ei todellakaan oo mitään kivaa ku kokoajan näyttää negaa:( muistan ku mä silloon ku poikaa yritettiin, rupesin jo miettimään että mä en edes voi saada lapsia, mutta onneks niin ei ollu:)

Vierailija
350/382 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kun mavulla on jo " jakautuminen" lähellä:) Jännittääkö ollenkaan toinen synnytys ollenkaan niin kamalasti kun ensimmäinen..?

Meillä tuli pieni mutka matkaan tossa muutto jutussa. Ei saadakkaan tänään illalla pakettiautoa joten pidämme vapaa päivän:) Olen kyllä ihan hyvillään, jos tota miestä ehtisi vaikka kunnolla halailemaan ja rauhottua sen kainaloon vaikka hyvän leffan kanssa:)

Vierailija
351/382 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei nyt niin jännitä eikä pelotakkaan:) pikemminkin tekis jo mieli mennä synnyttämään niin näkis kumpiko sieltä tulee:D

ja luotan siihen, että menee yhtä hyvin ku edellinenkin synnytys.

tosin aika meinaa loppua, nytki pitäs niitä vaippoja tehdä, eikä koneella istua:)

käytiin kirpparillaki pyörähtämäs, yhdet h&m farkut löysin ittelleni ja saan ne käyttöön vasta synnytyksen jälkeen, ei nimittäin menny nappi kiinni:D muuten oli ihan hyvät.

Vierailija
352/382 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ketuttaa. Se perkeleen bussilakko iskee ensi viikolla! Töihin meno vaikeutuu huomattavasti:( Varsinkin kuin jo silloin asustellaan tuolla kauempana...Harmittaa...Inhoan pakkoliikuntaa;)

Täytyi tulla äkkiä koneella käymään ennen kuin mies rynnistää kotiin, varmasti äijä istuu koko illan koneella ja koittaa löytää jotain kopperoa jolla huristelee töihin ensi viikolla..:)

Vierailija
353/382 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä tosiaan ole käynyt täällä aikoihin.

Tosin on tuo pikku mies pitänyt melko kiireisenä viime aikoina.

Poika valitettavasti kärsii maitoallergiasta tai sitten ihan vaan koliikista, huutaa koko ajan...

Melko raskasta on siis ollut.

Sunnuntaina on aika vyöhyketerapiaan, katsotaan josko se auttaisi.

Laukkis ja Vito-poika 1,5 kk

Vierailija
354/382 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin vihdoin tällä viikolla asuntohakemus postiin ja toivottavasti saataisiin hyvä kämppä ja halpa :)

Saa nähdä koska me voidaan aloittaa taas vauvaprojekti, kun se laskettu aika pitäisi mieluummin osua sinne 2007-vuoden puolelle. Pitäisi ehtiä valmistua ammattiin mieluusti ennen vauvan syntymää :)

Tosin tuskin se tärppi kävisi ekasta tai vielä toisestakaan kierrosta.. Tai mistä sitä tietää ;) Kamala lapsenkaipuu-olo kuitenkin on.

Nyt lähdetään kohta kauppaan. On niin tylsää, että päätettiin että lähdetään kauppaan ja ostan lehden ittelleni luettavaksi, tietenkin vauvalehden :)

Vierailija
355/382 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

toi bussi lakko tosiaan pistää ketuttamaan.. pitää sumplia kaikki miten pääsee kouluun.. mieskin on töissä ihan eri suunnassa ja menee sinne vielä vartin vaille kaheksaksi ja minä vasta vartin yli kaheksaksi niin en viitti jo puoleltakaan sinne kouluun mennä.. Ja en tällä sillä ilmoilla oikeen haluis 12 kilsaa pyöräilläkkään, kun tiät on huonossa kunnossa ja pyöräkään ei paras oo :(

Ostin tänään aivan ihanan seksikkään ruskean pitsisen aluspaidan lohdutukseksi ja vihreät pitsi alushousut, sopii tosi hyvin yhteen vaikka onkin eriväriset.. Saa kattoa mitä mies tykkää kun saunan jälkeen puen ne päälle ;) makso yhteensä vaan 15e ja sitten ostin kanssa sellasen ihanan beigen poolon joka oli vaan 5e.. ja tiätty kanssa vauva lehden :D

nyt toi kulta tulikin kotiin, ja taidan mennä sitä pusuttelemaan kun on niin ikävä ollu tänään.

Vierailija
356/382 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla susta ja pojasta pitkästä aikaa:) Vito on kiva nimi, onko ihan virallinen nimi suunnitelma:)

Mä olen nyt himoinnut mönkiää itselleni:) Ajokorttia en uskalla ajaa, mutta mopokortin ehkäpä uskaltaisin, se kun ei sisällä kuin sen teoria kokeen:) Ei sitten tarttis miettiä mokomia bussilakkojakaan:) Mutta, taitaa jäädä haaveeksi;)

Vierailija
357/382 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

meihin tuo bussilakko ei vaikuta mitenkään, oon varmaan 5v sitte viimeks käyttäny bussia:) tosin jos se roskakuskeihinki vaikuttaa täälä, niin on kyllä roskis jo nyt melko täynnä, että mihinkäs niitä roskia sitte laittaa:O

meilläki poika oli itkunen yhessä välissä, varsinki silloon ku d-vitamiinit alotettiin, esti oli jekovittiä sitte vaihdettiin devitoliin ja ne sopi vähän paremmin. jossain vaiheessa sanottiinki että pojalla on varmaan päiväkoliikkia:) siltä se ainaki tuntui silloon.

ehkä kantoliina olis auttanu siihen itkuun, ku näin jälkikäteen ku ajattelee niin poika kyllä rauhottui jos sitä kanniskeli ees taas.

toivottavasti tää toinen ei oo yhtä itkunen.

Vierailija
358/382 |
03.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsi, ollaan kuunneltu meidän nuoruuden lemppari levyjä täällä! Kaikenlaista noloa on löytynyt;) Mä oon sitä ikäluokkaa joka fanitti nuorena bäkkärieitä ja oon hoilottanu niitten biisejä koko illan;) Tai no, mä en ole ikinä sillä tavalla fanittanu mitään bändiä/näyttelijää että olisin huoneen seinät tapetoinu niiden kuvilla. Mulla oli enempi noita jääkiekkoilu juttuja nuorempana:)

Vierailija
359/382 |
07.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt lukenu suurimman osan teiän keskusteluista ja vaikutti varsin kiinnostavalta... Saiskohan liittyä seuraan?

Tässä pieni esittely; oon ite kohta 19 vuotta täyttävä ja olen viikolla 26 raskaana.. Asun mun miehen kanssa yhdessä ja vauva oli harkittu vahinko.. kun monet luulevat sen olevan vahinko nuoresta iästämme johtuen.. Eli vauva kuume oli hurja, vaikka nuori olenkin.. Mieheni on 21-vuotias ja hänkin tod. lapsirakas.. Paineita ei otettu (tai sovitttiin ettei oteta, vauvan tekovaiheessa), ja mieheni käytti sanontaa että " tulee jos on tullakseen" .. Kuitenkin luulin joka kuukauden lopulla " yrittämisen" jälkeen että olen raskaana,aina uskottelin että mitä oireita on tällä kertaa jne.. menkat myöhässä pari päivää, sitten testi ja negaa.. yleensä alkokin jo sitten seuraavina päivinä testin teon jlk... ja aina hirveä pettymys kun en ollutkaan, myös miehelle.. Joten tiedän hyvin miltä teistä " yrittäjistä" tuntuu.. Sen takia osaltaan haluankin kirjottaa tänne.. Tsemppiä ja jaksamisia teille!!

Kyllä se vielä sieltä tulee!!

Vierailija
360/382 |
11.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamala kun täällä on ollut hiljasta! jensku 06 on tänne eksynyt, tervetuloa vaan!

Me ollaan nyt muutettu, ja olen ihan tyytyväinen siihen kämppään:) Se on suloisen kodikas, ja ihan hyvin ollaan siellä miehen kanssa tultu toimeen. Meinasi yhtenä iltana mennä hermot tuohon herraan ja siinä tuli sitten ongelma että minne karata mököttämään, kun yksiössä se karkaaminen on vaikeampaa;) No, kun mököttää samassa huoneessa niin riidatkin selviää nopeammin:)

Olen ollut ihan pihalla, ja en ole huomannutkaan, että menkat ovat taas jääneet pois. Ovat nyt pari päivää myöhässä, mutta eivätpä ne tässä yrittämisen ajalla olekkaan olleet säännölliset.

Olen kyllä hieman laihtunut, ja tämä ihme tapahtui viimeksi edellisen raskauden alussa, joten toivoa on;) Ostin eilen taas 2plus lehden ja vauvakuume nousi takaisin huippulukemiin, joten olen taas " normaalissa olotilassa" :)

Meillä ei ole vielä oma netti avautunut, nytkin piti tulla vanhempieni luokse netissä käymään:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme