Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

DeMoms2

22.11.2005 |

Jos me tähän alkuun kerättäis taas tilanteet? Kun mä olen ainakin ihan ulalla että ketä oli mitä ja ketä yritti ja ketä odotti ja ketä kuumeili vaan..

Meillä miehen kanssa on nyt yritystä takana n.3kuukautta ja neljäs yritys kierto menossa kiertopäivä 20nellä :)

Kommentit (382)

Vierailija
221/382 |
25.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille onnitteluista. Tähän mennessä kaikki on sujunut hyvin. Päivät koostuu lähinnä syöttämisestä, vaipan vaihdosta ja nukkumisesta :).

Ei kyllä tasan ole mitään niin ihanaa kuin oma vauva :)

Vierailija
222/382 |
26.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa kaikki katsoa huomenna klo 21.00 melkeinpä parhaan tv jakson LOSTIN ensimmäinen jakso.

jos oikein bongasin demistä niin jardins olisikin jo katsonut ekan tuotanto kauden dvd' ltä?? aamuyöllä muuten tulee taas toisen tuakkasrin 12 jakso, pitää muistaa laittaa lataukseen..

Löytyihän se mortemkin sieltä!:)

En mä oo lostia dvd:ltä ole kattonu:)Kyl nyt on ollu joku muu:) Meidän telkkarissa taitaa pyöriä 24 tuohon aikaan, joten taitaa jäädä lostit väliin, vaikka kieltämättä vaikuttaa aika hyvältä ohjelmalta...

Olen joutunut toiseen kerhoon tuuraajaksi sairastapauksen vuoksi, ja siellä on ihan hirveää! Kukaan ei tottele, kaikki huutaa ja riehuu eikä omat ohjaajat sano mitään. Siellä tulee vaan kiukkuseksi kun joutuu kokoajan komentamaan ja kieltämään :/ Ainut hyvä puoli siinä on se että voin lähteä töihin klo 12.30 ja lähteä töistä 16.30 :)

Mulla olisi kp 33/32. Ajattelin odottaa testaamisen kanssa ensi viikkoon, pidän mielummin 50% mahdollisuudet raskauteen kuin 0,2% mahdollisuuden ;) Olen kyllä aika varma että mitään ei ole tapahtunut, mutta silti odottelen ihmettä:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/382 |
27.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tulla toivottelemaan hauskat viikonloput kaikille:) Mennään kullan kanssa mökille hetkeksi pakoon kaikkea hälinää:) Lämmitetään meidän tupa ja kannetaan vedet saunaan:) Ah! Ihanaa kun siellä saa vaan olla ja rentoutua:)

Vierailija
224/382 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuntuu koko ajan kuin ne olisi alkamassa. Maanantaina testaan jos niitä ei siihen mennessä ole näkynyt.

Vierailija
225/382 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkäs oiskohan ollu kp55 joka muuttui sitten kp1' deksi..

Nyt on sitten pieni " yritys tauko" , oviksia eikä muita bongailla mutta ei silti ehkäistä. Alkaa kyllä hieman huolestuttamaan jo kun ei puolessa vuodessa olla raskauduttu (taino minä en ole raskautunut). Jollei sitten kun palataan taas aktiiviseen yritykseen niin jollei puolessa vuodessa vauva ilmoita tulostaan niin varmaankin sitten mennään lääkäriin. Toivottavasti ei kuitenkaan meissä olisi mitään häikkää..

Vierailija
226/382 |
28.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt on poikakin taas kuumeessa:( ensin oli mies flunssassa, ja nyt kun se on parantunut tuli pojalle korkea kuume:( ennen nukkumaan menoa kuumetta oli 39,4, mutta annettiin panadolia jos vaikka sais nukuttua yönsä paremmin, yskää ja nuhaakin sille on vähän tullut:( on tää vaan kurjaa, ja huomenna on miehen siskon kihlajaiset, että mies joutuu nyt yksin menemään sinne.

meinaa ittelläkin olla vähän kurkku kipee, saa nähdä tuleeko mullekkin kunnon flunssa.

kyllä tuo meidän uusvanha sohva on hyvä paikka nukkua, melkeen joka yö oon menny sinne nukkumaan kun en saa miehen vieressä nukuttua enää, ku se kuorsaa, narskuttaa hampaita, valtaa koko sängyn yms.. niin sohvalla oon nukkunu ku tukki:) paitsi ku herään yöllä hirveeseen vessahätään niin sen jälkeen onki välillä vaikee saada unta ku mies kuorsaa eikä voi pökätä sitä kylkeen että olis hiljaa:D

viime yönä jouduin kiipeemään tänne ylös tönäsemään sitä kunnolla ku rupes jo koko talo täräjämään sen kuorsaamisesta:)

niin ja poikakin on heräilly taas muutaman kerran yöllä, mutta onneks ei tarvi ku antaa tutti suuhun:)

täs kokeiltiin yks ilta olla antamatta tuttia, mutta hirvee huuto siitä syntyi, ajateltiin että vierotetaan sitten vasta ku poika ymmärtää sen verran, että sanotaan sitten että tutti pitää antaa nyt pikkuoraville tai muuta sellasta, en sitte tiedä kumpi olis helpompaa, mutta eiköhän siitä tutistaki päästä viim. pojan ollessa 2-2,5v eroon:)

Vierailija
227/382 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että eipä sitten muuta.

Vierailija
228/382 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli oikein virkistävä mökkiloma. Isovanhemmat olivat vaihtaneet lukot mökin oveen joten emme päässeet sisälle ollenkaan, vaan nukuimme autossa makuupusseissa:) Ai, ai...Nyt on niskat ja selkä ihan mutkalla mutta olipas taas seikkailu:)

Mä tein tesin tänään aamulla ja negaahan se näytti. En enää jaksa kiusata itseäni niillä " ehkä sitä hormoonia ei ollut tarpeeksi" jutuilla, vaan suuntaan katseen jo seuraavaan kiertoon:) Kyllä se sieltä tulee sitten kun tulee:) Me ollaan siinä mielessä hyvässä tilanteessa että jaksetaan innoita siitäkin kun saadaan yksi kuukausi lisää kahdestaan oloaikaa, vaikka kaksi viivaa olisi tervetullut näky meidän tikkuihin:)

Mitens mavulla nyt onkaan niitä viikkoja..?

Vierailija
229/382 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on viikkoja 31, että loppusuoralla jo melkein ollaan:)

nyt sitten on mullakin kurkku kipeänä, ja nuhaa:(

mies lähti sinne kihlajaisiin ja poika on päikkäeillä, ainkin se on hyvä näin kipeänä että se nukkuu paremmin päikkäritki:)

putsasin tuossa ne koiran purema haavat kunnolla, luulin jo että ne oli parantuneet kunnolla, mutta näytti menneen vaan pahemmaksi, että antibioottikuurin lääkäri sille antoi ku soitin, täytyy illemmalla hakea apteekista se:(

suihkutin varmaan 10min niitä haavoja ku ei millään meinannu irrota karvoista kuivettunu veri/neste, saa nähdä joudutaanko vielä ompelemaan koko haavat umpeen ku ei tunnu oikeen paranevan, ja siitäkös riemu syntyy kun naapuri saa laskun käteensä.

Vierailija
230/382 |
29.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ennen ollu noin innostunut mistään politiikkaan liittyvästä, mutta nyt katsoin kaikki vaalitentit ja tuloslähetystä pureskelin kynsiä jännityksestä!:)

Noi on ikäviä, kun lemmikille tapahtuu jotain, ne kun ei oikeen osaa kertoa että mitä voisi tehdä niiden olon parantamiseksi:( Meidänkin vanha kisu huutaa ja maukuu yöllä niin paljon että alkaa epäilyttämään että onko kaikki hyvin...

Mulla on edessä kamala työurakka. Kouluun joudun parin kuukauden päästä 5viikoksi koululle kiinni, joka on tämmöiselle " läheisriippuvaiselle" ihmiselle aivan liian pitkä erossa oloaika tuosta miehekkeestä! Mä en osaa nukkua jos mies ei kuorsaa siinä vieressä, se on niin turvallista kun kuulee että toinen on siinä vieressä:) Mavu taisi olla asiasta vähän toista mieltä;)

Vierailija
231/382 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Mavu taisi olla asiasta vähän toista mieltä;)"

juu:D ei vaan enää pysty nukkua kun mies siinä vieressä tönii ja tunkee omaa peittoonsa mun naaman eteen, se nimittäin nukkuu joka yö melkeen niin, että se myttää koko peittonsa tyynyksi.

mä sille jo sainoin, että pitää vissiin hommata nukke tuohon meijän väliin niin se osais nukkua omalla puolellaan eikä tönis, ku silloon ku poika oli vauva niin se oli monesti meidän välissä aamuöisin ja mies ihme ja kumma osas varoa sitä, vaikka aluks pelkäsinki että huitoo tai tunkee peiton sen päälle.

monta kertaa yöllä heräsin ja paniikis kysyin mieheltä, että missä vauva on!!?? ja tähyilin meidän väliin, niin mies vaan rauhallisesti, että tuolahan se omas sängys nukkuu:)

sitten monesti puoliunissani silitin meidän välissä olevaa peiton nurkkaa luullen että se on poika:) ja jos mies vähän sitä peitonnurkkaa hipas, niin huusin sille heti että varonnyt vähän!!:D

että tällasia pieniä muistoja jääny:)

Vierailija
232/382 |
30.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon haaveillu semmosesta tuplapeitosta jonka alla saatais molemmat nukkua:) Kesällä nukuttiin meidän päiväpeiton alla, mutta nyt talvella se on liian viileä:( Musta on ihanaa kun mies saattaa unissaan ottaa kädestä kiinni, tunkea jaloilla mun päälle tai sitten ihan ottaa kainaloon:) Se on niin sikeä uninen että sitä saa liikutella kun räsynukkea kun se nukkuu joten sen asentoa voi aina muokata jos se tunkee liian iholle:)

Mulla ei oo menkat vielä alkanut, eipä mulla oo tietoa kiertopäivästäkään, mutta myöhässä ovat. Testi näytti taas siis negaa, ja odottelen että kierto alkaa alusta...Mua on alkanut sattumaan lantioon, ihan samanlaista venymistä ja paukkumista kun raskaana ollessa, mutta lievempää. Oli jossain toisessakin kierrossa sama juttu, kummallista:)

Mä oon varmaan ennenkin kysynyt, mutta kysyn muistin virkistämiseksi uudestaan: Kuinka moni haluaa/otaa miehen mukaan synnytykseen. Itse en halua kultaa sinne mukaan. Haluan hänet sitten vasta huoneeseen kun kaikki on ohi ja veret ja suolen pätkät piilossa:)

Vierailija
233/382 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...melkein viikon myöhässä. Ja helvetillisillä kivuilla höystettynä.

Mä haluan ehdottomasti miehen mukaan synnytykseen.

Vierailija
234/382 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mies tulee tälläkin kertaa mukaan:) vaikka se itse vähän vastustaa, oli kuulemma niin rankka kokemus viimeks, vaikka ei muuta tehny ku istui:O

varmaan sen takia ku ei ite osannu auttaa mitenkään ja hoitajiaki sai välillä odottaa ja sillä meinas iskee paniikki ku ketään ei tullu ja mä siinä ammees valitin että ponnistuttaa:D

mutta kyllä se sinne saa tulla ku on kerran alullekkin laittanu tän:)

viime yönä ei oikeen tullu nukuttua ku poika heräili jatkuvasti ja sillä oli alilämpöäki melkeen koko yön, eikä suostunu juomaan mitään.

tänään on lääkäri vasta 15.00. mutta mielummin meen suoraan lääkäriin ku päivystykseen jossa saa odottaa monta tuntia.

Vierailija
235/382 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon töissä ja vapaalla suunnitellu sitä meidän kesäleiriä, josta sitten teen sen näytön kouluun...Kamalan rankkaa kun on kokoajan töissäkin oltu alimiehityksellä ja pitää vielä koulu hoitaa siinä sivussa! Huh!

Meillä mies kammoaa verta, joten synnytyshuone ei ole hänelle oikea paikka;) Muutenkin uskon itse pärjääväni paremmin jos kulta ei ole siinä vieressä, se olisi vaan niin avuton ja en haluaisi pitää miehestäkin huolta siinä samalla.

Mulla ei ole vieläkään niitä menkkoja kuulunu. Ärsyttää kun ne ei voi olla täsmälliset, kun nämä myöhästelyt alkaa vaan kiukuttamaan:(

Vierailija
236/382 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no nyt oli sitten puhjennut ensimmäinen korvatulehdus pojalle:( sai siihen antibioottikuurin, että toivottavasti se auttaa ettei tarvi ruveta puhkasemaan. ja vasemmas keuhkos kuului jotain rohinaa, tai jotain limasta se siinä samalla puhui.

ku ittelläkin tää kuulo vähän huono tällähetkellä ku on korvat ollu lukossa koko päivän, eikä sitte millään aukee.

mä en edes tiedä millaselta se tuntuu ku on korvatulehdus ku ei mulla itellä oo koskaan ollu:/

Vierailija
237/382 |
31.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti mavun pikku mies paranee pian!

Itse en muista että mulla olisi koskaan ollu korvatulehdusta, muutenkin olen tosi harvoin kipeänä. Osalta johtuu varmaan siitä että on niin hyvä vastustus kyky kun töissä nuo pienet " räkä nokat" kiehnäävät vieressä:) Nyt on vaan niskat jumissa kun jouduttiin sillon siellä autossa nukkumaan...Onneksi mies on innokas hieroja:) (Vai johtuneekohan siitä kun viime heinäkuussa sain synttärilahjaksi vuoden kupongit kullan hierottavaksi kun oltiin rahapulassa;))

Vierailija
238/382 |
02.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehän olette vallan sanattomiksi heittäytynyt:(

Ajattelin ottaa pitkän netti tauon ja lueskella täältä viestit samalla kun mies katsoo telkkaria, mutta eihän täällä ollut paljon luettavaa;)

Menkat eivät ole alkaneet vieläkään, joten elättelen pientä toivon kipinää..:)

Vierailija
239/382 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä haluan miehen mukaan synnytyssaliin ja mieskin haluaa varmaan mukaan. Luulisin ainakin :) Pitänee kysyä.

Mulla on ollut tässä kovaa asuntokuumetta. Mieluusti muuttaisin omakotitaloon maalle, jossa on aidattu piha. Sais koirat juosta vapaana pihassa. Ei innosta oikein asuan kerrostalossa :/ Sais nyt edes rivitaloasunnon.

Vauvakuumekin on taas niin kova. Ensi kuun loppuun asti jatketaan ehkäsevällä linjalla, sen jälkeen vauva on enemmänkin kuin tervetullut :)

Vierailija
240/382 |
05.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on selvitty flunssasta ja korvatulehduksesta:) tai nuhaa ittellä vielä on ja poika saa vielä huomenna antibiootin, sitte 3vko ja jälkitarkastukseen.

toivottavasti ei enää tule toiste korvatulehdusta:/

mies kysyi sen äiteeltään, että onko sillä ollu pienenä korvatulehduksia, ja olihan sillä ollut ja sen takia kitarisat leikattu, että pahalta näyttää jos tuo korvatulehdus on " perinnöllistä" niinku jossain väitetään.

mä innostuin taas kestoilemaan kunnolla:) tilasin kultapieni-liikkeestä kuorivaippoja lisää, kun ei ole kuin muutama kuorivaippa, pitäs varmaan tehdä sisävaippoja lisää kun tuo flanellikin on niin halpaa tuola eurokankaassa:) ja nyt pitäs tehä ennenku tää toinen syntyy:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi