Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisinta, mitä olet nähnyt työkaverillasi eväinä?

Vierailija
17.06.2014 |

Taannoin eräässä työpaikassa ihmettelin aina leikkeleiden valtavaa määrää työkaverin leivän päällä. Hänellä oli AINA vähintään 5-6 siivua leikkelettä tavallisen leivän päällä.

Kommentit (195)

Vierailija
81/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon syönyt kohta kymmenen vuotta töissä ollessani joka päivä evääksi pakastepinaattikeiton ja palan ruisleipää pelkiltään. On helppo eväs kantaa mukana, ei pilaannu ilman jääkaappiakaan ja sen saa lämpöiseksi vaikka vesihauteessa jos (ja usein kun) ei muutakaan ole. Lusikalla suoraan paketista ja paketti pahvinkeräykseen. Helppoa, halpaa, nopeaa ja ei kyllästytä sen enempää kuin juoda joka päivä kahvitauolla kahvia.

Vierailija
82/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaivoi lounaalla jääkaapista kalutun broilerinkoiven. Siis sellaisen luut jäljellä version. Tämä lillui liemessä, jota lusikoi ja vuoronperään imeskeli luuta. Ihmetytti miten nälkä lähti isolla miehellä. No, eka näky oli varmaan paastopäivä, kun useana päivänä näkyi olevan ruokana mikrossa lämmitetty lenkkimakkara ja iso läjä smetanaa - ei mitään muuta. Itse olen vähän yliherkkä mikromakkaran kärylle, joten ajoitin jatkossa ruokailuni eri aikaa. Tiedä sitten mitä erikoisuuksia jäi bongaamatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grahampiirakoita joka päivä! 

Vierailija
84/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pizza tai kebab. Joka ikinen päivä vuodesta toiseen. Terveisiä vaan heikille ;)

Vierailija
85/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole kyllä törmännyt tällaisiin outouksiin kun olen ollut pidempään töissä työpaikassa jossa on työpaikkaruokaloita, mutta tätini sanoi että hänen työkaverinsa söi joka päivä ruokatunnilla yhden purkillisen viiliä johon oli sekoitettu hieman päälle teelusikallinen suolaa eikä mitään muuta.

Vierailija
86/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:35"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:31"]

Aiheen vierestä, mutta miksi ihmiset lämmittää mikrossa kala-aterioita? Eikö ne tajua, miten älöttävältä koko huone/kerros haisee koko päivän sen jälkeen!??

[/quote]

kerrotko, että missä ne pitäisi ne kala-ateriat lämmittää ?

[/quote]

Älkää syökö kala-aterioita töissä! Jos kalaa tekee niin hirveästi mieli, laittakaa kalasalaattia tai kalaa leivän päälle.

[/quote]

Minun mielestäni liha-ateriat haisevat inhottavalle, kasvissyöjä kun olen. Ei silti tulisi mieleeni kieltää työkavereita lämmittämästä aterioitaan mikrossa.

Vierailija
87/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamean hajuisia mikrolla lämmitettyjä työpaikkaeväitä:

intialaiset ruoat, valkosipulille löyhkäävät tuotteet, ihralle haisevat lihapiirakat, kalavainaat, maksalaatikot ja eines"liha"- tai "kana"pullat. Kaikki pakastepitsat ja monet roisleläpät haisevat törkeästi valkosipulille.

Paras - tai ehkä pahin - listalla mainittu oli tonnikalaa ja cokista -ratkaisu. :D

Vierailija
88/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran työkaverina nuori normaalipainoinen nainen. Hän ei koskaan käynyt taukohuoneessa syömässä mitään, ei lounaalla eikä kahvilla, tupakalla vain kävi. Aika ajoin hän aloitti laihiksen, koska mielestään painoi liikaa ja tällöin hän kävi joka ikinen tauko syömässä suuren määrän kaikkea extraterveellistä :) Tätä kesti aina muutaman päivän, kunnes "retkahti" ja aloitti syömättömyyden. En sitten tiedä, söikö työpisteellään salaa vaikka suklaata, en ainakaan koskaan huomannut, vaikka työskentelimme vierekkäin.

Lämmöllä muistelen, hän oli hyväsydäminen kiva tyyppi!

Vierailija
89/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:21"]

Mua ihmetyttää sellaiset ihmiset, jotka ihan tiettävästi tekee joka päivä ruokaa itse kotona enemmän kuin yhden annoksen, mutta silti eväänä on aina halvimpia tarjouseineksiä?

Esimerkiksi perheenäiti, joka laittaa perheelle ruokaa, mutta syö töissä saarioisten hampurilaisia, roiskeläppiä yms. Ymmärrän että kaikki eivät välitä lämmitetyn ruuan mausta juurikaan, mutta luulisi silti useimpien perus kotiruokien maistuvan paremmalta kuin saarioisten hampurilainen ilman mitään lisukkeita? 

[/quote]

meitä on 6 hlöä syömässä sitä iltaruokaa, ei siitä jää seuraavalle päälle. 4kouluikäistä poikaa syö yhdeltä istumalta kg pastaa ja 400g jauhelihasta tehdyn soossin.

äipälle jää einestä.tai mikropuuroa.

Vierailija
90/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vanhempi naispuolinen työkaveri edellisessä työpaikassani söi muutaman kuukauden ajan joka päivä lounaaksi puolikkaan kaalin. Sai ainakin tarpeeksi kuituja. Hämmästelen edelleen, kuinka onnistui upottamaan itseensä melkein kilon kypsentämätöntä kaalia lounaan aikana!

Vierailija
91/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitään erikoista nähneeni. Kaurapuuro taitaa olla eksoottisinta evästä ;)

Vierailija
92/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työpaikalla huvittava tilanne nyt kesätyöaikana. Meillä on 7 parikymppistä mimmiä töissä, osa samoja kuin viime kesänä. Kaikista hoikimmat tytöt vetävät joka päivä jotain rasvaista. Yksi näistä hoikista veti koko viime kesän grillikylkeä ja kokista. Joka jumalan päivä! Syövät ihan älyttömästi. Nämä pullukat sitten tuoksuttelevat näitä rasvaherkkuja syöden nuttrilettiaan + salaattiaan ja laskevat kaloreita. Tilanne on jotenkin niin huvittava, ja tytötkin onneksi ovat kaikki kavereita ja nauravat tilanteelle.

Joskus muutama vuosi sitten meillä oli kesätöissä tyttö joka söi lounaalla hyvin usein mikropopkorneja. Hyh!

Vierailija
93/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eräs todella laiha työkaveri, joka EI KOSKAAN syö MITÄÄN tauoilla. Koko 8 tuntien päivä siis syömättä. Joskus ottaa kupin teetä. Huolestuttaa tän tytön puolesta. 

Vierailija
94/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän yhen tyypin jolla ollut jo vuosia eväänä vain ja ainoastaan grillimaustettuja sipsejä ja cocista..ei koskaan mitään muuta..no,ei kuulu mulle mutta joskus kieltämättä vituttaa Se ainainen rouskutus..on sitä porukka aikoinaan ihmetellyt mutta kaikkeen tottuu näköjään..kiva tyyppi muuten!

Vierailija
95/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun edellisessä työpaikassa tosi moni söi aina samoja valmisruokia.

Tai joi vaan kahvia.

Yhdellä oli aina vanhentuneet ruuat ja joskus niitä vakuumipakattuja sämpylöitä tms jotka pitäis eka käyttää uunin kautta mutta tämä söi suorilta :D Kyllä meillä oli hauskaa aina katsoa mitä hänellä oli eväänä. Eikä ollut mitään kiusantekoa.

Vierailija
96/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus opiskellessa mulla oli välillä lounaana harjoittelussa esim. pari lihapiirakkaa. TODELLA ärsyttävää, kun sitä sitten kommentoitiin, että kyllähän SÄ voit noita syödä, kun olet hoikka jne. Oikein korostettiin siis, että tuo tuossa syö nyt epäterveellisesti.

Vierailija
97/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 12:41"]

Työkaverini ollessa kesälomalla tuli tuuraajaksi normaalipainoinen nuori tyttö. Koko tuon neljän viikon ajan tyttö söi töissä pelkkiä omenoita. Yksi omena tunnin välein. En nähnyt hänen syövän mitään muuta tuona aikana. Taisi hän yksi perjantai tokaista ennen vuoron loppua että " ei millään jaksais mennä kauppaan mutta kun kotoa on omenat loppu".

[/quote]
Täähän oli sympaattinen. Tyttö tais sitten tykätä omenoista. :) 

Vierailija
98/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmisnuudeleita. Suoraan pussista. Ilman mitään lämmittämistä. "Vähä niinku sipsiä"

Vierailija
99/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paketillinen kabanossia, makaroonia ja päälle valkosipulimajoneesia.

Vierailija
100/195 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 23:41"]

Paketillinen kabanossia, makaroonia ja päälle valkosipulimajoneesia.

[/quote]

ja tätä joka päivä. Joskus makkara saattaa vaihtua lihapulliin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi