Olen tylsä ja turvallisuus hakuinen ihminen
Kaikki täällä ei halua actionia ja vuoristorataelämää.Psyykeeni voi parhaiten tavallisessa tylsyydessä ja ennalta-arvattavassa elämässä.Olen pelokas ihminen!T:a
Kommentit (6)
Keskushermostoni on jatkuvasti ylivirittynyt,on katsokaas neitsyt merkki nousevana!
Turvallisinta on elää yksin ja sinkkuna. Miehet on vaarallisempia kuin karhut.
Vierailija kirjoitti:
Turvallisinta on elää yksin ja sinkkuna. Miehet on vaarallisempia kuin karhut.
Minulla on hyvä mies.Onnistuin pääsemään naimisiin vieläpä nuorena 24 vuotiaana,vaikka olen näin ujo ja estynyt.Alkoholilla oli osuutta asiaan!🤗
Muuten Totta mutta en käytä Alkoa,a🤗
Minäpä käytän.En silti samalla tavoin kuin vielä 20 vuotta sitten.En juo enää baareissa enkä humalahakuisesti,mutta rakastan viiniäni,jota otan lasin tai kaksi silloin tällöin.🤗T:a
Lisäyksenä vielä että en uskalla kuin humalassa!Siis tyypillinen suomalainen!Sori siitä jos muuta luulette!