Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoisinta, mitä olet nähnyt työkaverillasi eväinä?

Vierailija
17.06.2014 |

Taannoin eräässä työpaikassa ihmettelin aina leikkeleiden valtavaa määrää työkaverin leivän päällä. Hänellä oli AINA vähintään 5-6 siivua leikkelettä tavallisen leivän päällä.

Kommentit (195)

Vierailija
41/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:38"]

En tiedä erikoisimmasta, mutta mun mielestä eväät työpaikalla on ylipäätään aika ällöjä. Tuoksu, joka eväsruoista leviää, kun ihmiset lämmittävät niitä kahvihuoneessa, on kaikkea muuta kuin houkutteleva.

Itse syön aina työpaikan lounasravintolassa.

[/quote]

Mitä jos ei ole lounasravintolaa?

Vierailija
42/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 16:04"]

Kuulin että joku tyyppi kaverin työpaikalla olisi syönyt sitä valmisruoka-härkäruukkua joka päivä viimeisen 5 vuoden ajan! :-o Uskomatonta!

[/quote]

Melkein voisin sanoa että taidan olla minä, mutta en sanokaan. Syön tuon härkäruukun vain silloin kun ei ole omia eväitä mukana eli keskimäärin kerran viikossa. Tuon olen todennut olevan einesruuista lähimpänä oikeaa ruokaa ja hinnaltaan kohtuullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:51"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:38"]

En tiedä erikoisimmasta, mutta mun mielestä eväät työpaikalla on ylipäätään aika ällöjä. Tuoksu, joka eväsruoista leviää, kun ihmiset lämmittävät niitä kahvihuoneessa, on kaikkea muuta kuin houkutteleva.

Itse syön aina työpaikan lounasravintolassa.

[/quote]

Mitä jos ei ole lounasravintolaa?

[/quote]

No sitten on varmaan pakko ottaa eväät. Ja eihän ne nyt aina pahalta haise;)

Vierailija
44/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:20"]

Yliajettu siili.

[/quote]

Lämmittikö mikrossa?

[/quote]

Ei, ihan simppelisti kietoi merilevänauhaan ja söi soijakastikkeen kera. 

Vierailija
45/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto että mua on aina ärsyttänyt nämä lounaskyttääjät! Mua ei kiinnosta mitä muut syö, enkä halua muiden arvioivan minun ruokaani.

Olen muutaman kerran sanonut lounaskyttääjäille suorat sanat mitä mieltä olen heidän typeristä kommenteistaan.

Vierailija
46/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaatti, jossa oli proteiinina nakkeja. Outoa oli myös nainen, jolla oli aina eväänä tarjouseineksiä, vaikka teki päivittäin kotiruokaa.

Vierailija
47/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksu-velli, mimmi veti sitä pillillä kahvihuoneessa.

Vierailija
48/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku pärjää pitkän päivän jollain leivänpalalla!? Mäkin teen suht fyysistä työtä ja joka päivä mukana rasiallinen ruokaa lounaaksi ja jotain banaania + leipää välipalaksi. Siltikin mulla on aina kauhea nälkä heti kun pääsen kotiin. En oikeasti ymmärrä....

Vierailija
49/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:47"]Lihavat syövät aina salaattia lounaalla! :-D Aika outoa.

[/quote]

En ole syönyt koskaan salaattia lounaaksi. Aika outoa.

Vierailija
50/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ananasmurskaa ja raejuustoa, joka ainut päivä, eikä ole laiha tyttönen :-)

Vierailija
51/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köntti kypsennettyä hirvenlihaa (paistia), josta syötiin useampi lounas peräkkäisinä päivinä. Ja siis pelkkää lihaa sellaisenaan, jääkaappikylmänä. Ja kyseinen ruokailija n. 50-vuotias nainen.

Vierailija
52/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työkaveri söi yli vuoden joka päivä 2 karjalanpiirakkaa. Ja yks lähes joka päivä billy's pizzan.

Vierailija
53/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ihmetyttää sellaiset ihmiset, jotka ihan tiettävästi tekee joka päivä ruokaa itse kotona enemmän kuin yhden annoksen, mutta silti eväänä on aina halvimpia tarjouseineksiä?

Esimerkiksi perheenäiti, joka laittaa perheelle ruokaa, mutta syö töissä saarioisten hampurilaisia, roiskeläppiä yms. Ymmärrän että kaikki eivät välitä lämmitetyn ruuan mausta juurikaan, mutta luulisi silti useimpien perus kotiruokien maistuvan paremmalta kuin saarioisten hampurilainen ilman mitään lisukkeita? 

Vierailija
54/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kummastuttaa miksi joku pahoittaa mielensä siitä, että joku vaikka kysyy miksi sinulla on 5 siivua leikkelettä leivän päällä? Eihän se mitään arvostelua ole vaan kysymys! Normaalia small talkkia.

Vierailija
55/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:06"]

Kuinka joku pärjää pitkän päivän jollain leivänpalalla!? Mäkin teen suht fyysistä työtä ja joka päivä mukana rasiallinen ruokaa lounaaksi ja jotain banaania + leipää välipalaksi. Siltikin mulla on aina kauhea nälkä heti kun pääsen kotiin. En oikeasti ymmärrä....

[/quote]

Johtuisikohan siitä että ihmiset ovat yksilöitä. Toiset pärjää päivän vaikka syömättä kun toisten täytyy taas vähän väliä mätätä jotain sisuksiinsa.

Vierailija
56/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:22"]

Mua kummastuttaa miksi joku pahoittaa mielensä siitä, että joku vaikka kysyy miksi sinulla on 5 siivua leikkelettä leivän päällä? Eihän se mitään arvostelua ole vaan kysymys! Normaalia small talkkia.

[/quote]

Se ei ole mitään small talkia vaan jotenkin helvetin ärsyttävää mun mielestä, jutella nyt jostain makkaran paloista. Ja sit kun kuuntelet sitä joka helvetin päivä, että mitäs sulla tänään on eväänä jne, jne...

Vierailija
57/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsevsyön lounaaksi joka päivä vaan tonnikala purkin jos oikein kova nälkä niin avaan ananaspurkin jälkkäriksi ;P

Vierailija
58/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:47"]Lihavat syövät aina salaattia lounaalla! :-D Aika outoa.

[/quote]

En ole syönyt koskaan salaattia lounaaksi. Aika outoa.

[/quote]

Sitten et ole lihava tai et ole samassa paikassa töissä kuin minä. :-P

Vierailija
59/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 15:50"]

Kyttääjien takia en voi syödä eväitä työpaikalla. Hitto, tuijottakaa omia ruokianne, älykääpiöt!

[/quote]

No voi jestas. Mitä pahaa tässäkin nyt on? Kukaan tuskin on kytännyt mitään. Täysin harmittomia, huvittavia tarinoita - kuitenkin aina joku mielensäpahoittaja loukkaantuu verisesti.

Vierailija
60/195 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:22"]Mua kummastuttaa miksi joku pahoittaa mielensä siitä, että joku vaikka kysyy miksi sinulla on 5 siivua leikkelettä leivän päällä? Eihän se mitään arvostelua ole vaan kysymys! Normaalia small talkkia.

[/quote]

Ei ole normaalia small talkia kyylätä muiden eväitä ja kirjoittaa niistä nettiin. Sitä paitsi jos työkaveri ei vaikuta kiinnostuneelta tilittämään sinulle eväsvalintojaan, ei ole normaalia small talkia jatkaa samasta aiheesta päivästä toiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yksi