Varoitus!! Älä tilaa täältä mitään! Huijausta!
http://www.dieettineuvoja.com/Terveysuutisia/2/?t202id=7135&c2=H8&t202k…
Kun tilaat nuo ilmaiset ekat tuotteet ja maksat ne muutaman euron postikulut kortillasi, samalla tulet heidän mielestään hyväksyneeksi sen, että ottavat jatkossa tililtäsi automaattisesti seuraavat erät. Mutta kappas vaan, missään ei sitä lue kun tilausta teet. Eikä taida tuota Mannisen Jaanaakaan olla olemassa, lisäksi nuo alaosan kommentit ovat joka päivä samoja, päiväys vaan vaihtuu.
En ymmärrä, miten minä, kohtuullisen järkevänä pidetty naisihminen sorruin tähän. Eilen illalla huomasin tililleni tehdyn varauksen 120 euroa, kuoletin saman tien korttini ja aamulla soitin pankkiin, josta kertoivat että olisi mennyt 160 euroa lisää ilman nopeaa toimintaa. Tuo 120 euroa on nyt menetetty Tanskaan, mutta rikosilmoitus tehty kuluttajaviranomaisen käskystä. Yöllä jo kirjottelin heille sähköpostia, mutta vastausta ei tietty ole kuulunut.
Tiedän olleeni typerä, joten ei kiitos siitä kommentointia. Mutta tuo firma pitää pysäyttää, se on ehdottoman tärkeää.
Kommentit (78)
Kuinka voisivat velottaa tiliäsi?
Ei mun tilille pääse kukaan muu, on salasanat ja tunnusluvut ja joka käyttökerran yhteydessä sokkona tuleva tunnusluku.
Siis maksettu netissä kortilla postimaksu
Jos haluaa tilata netissä niin perustakaa paypal-tili. Kansainvälinen ja turvallinen, maksu siirtyy mutta korttitietosi eivät.
A) tottakai on rikosasia. Maksuvälinepetos sekä Suomen että Tanskan lain mukaan.
B)pohjoismailla on hyvinkin kattavat yhteistyösopimukset rikosasioissa. Eri asia kun mennään pohjoismaiden ulkopuolelle ja etenkin eu:n ulkopuolelle.
Ja aika naiivi olet jos mielestäsi netissä rikollisuus on jotenkin mitättömämpää kuin baarissa pöllityt lompakot. Kyse on paljon isommista summista ja laajemmasta uhrijoukosta.
Yleensä on hyvä vähän perehtyä siihen mistä alkaa mekastaa.
niin tavoitat ihmisiä. ja josko maksaisivat sulle haastattelupalkkiota?
Kuinka voisivat velottaa tiliäsi?
Ei mun tilille pääse kukaan muu, on salasanat ja tunnusluvut ja joka käyttökerran yhteydessä sokkona tuleva tunnusluku.
Voi ei! Kappas kummaa, kommenttiosasto suljettu roskapostin takia, mistä vetoa niin noi yltiöpositiiviset kommentit ovat huijarin omaa käsialaa. No et ole typerä, kyllähän noihin dieettijuttuihin haksahtavat ihan järkevätkin tyypit. Tuossa on kyse räikeästä huijaamisesta, hyvä kun teit rikosilmoituksen.
toistuvaisveloitus toimii vain luottokortilta. eli kerran kun sen numeron johonkin annat, niin tällainen on mahdollista (ei tosin millään tavoin laillista). Järki käteen ihmiset!
Ei kai sieltä tililtä kukaan muu pääsekään sun rahojasi viemään, ellet kaikkia tunnareitasi luovuta.
YLLÄTYS, YLLÄTYS...seuraava lähetys tuli juuri silloin kun ensimmäisessä ilmoitettiin ja veloitus meni tilkiltäni eli KUOLETA korttisi HETI!!
Auttaa poistamaan vuosien aikana kertyneitä myrkkyjä
Tekee ihostasi puhtaamman ja kauniimman
Parantaa unen laatua
Lisää Energiaa
Anteeksi nyt vaan, mutta fiksu ihminen ei usko tuollaisiin Valitut Palat -tyylisiin hömppämainoksiin. Ihan ilmiselvä huijaustuote.
Miksi aina näihin keksusteluihin iskostuu tuollaisia "hähhää,tyhmä olet, kärsi nahoissasi"- tyyppejä?? Vahingoniloiset paskiaiset, jotka ovat muille katkeria ja pitävät itseänsä maailman parhaimpina tyyppeinä! Miksi Te bessewisserit ja äärettömän fiksut ihmiset luette edes tällaisia palstoja? Eikä teidän fiksuudellanne ole muuta sijaa kuin ihmisille vittuilu?
Tuo on juuri se asenne, johon ihminen vuosien mittaan tukehtuu ja vanhenee ennenaikojaan sekä henkisesti että fyysisesti. Lukekaa vaikka sen sijaan, että opetatte "tyhmiä" ihmisiä täällä.
:P
Toivottavasti tuo huijarifirma joutuu vastuuseen. Ja hyvä, että kerroitte siitä täällä. Kiitos!
"Auttaa poistamaan vuosien aikana kertyneitä myrkkyjä Tekee ihostasi puhtaamman ja kauniimman Parantaa unen laatua Lisää Energiaa Anteeksi nyt vaan, mutta fiksu ihminen ei usko tuollaisiin Valitut Palat -tyylisiin hömppämainoksiin. Ihan ilmiselvä huijaustuote."
:) Tämä oli siis lainaus jonkun aiemman viestistä... terv. edellisen viestin kirjoittaja.
Mä laitoin heti pian perään s-postia, että irtisanon tilaukseni. Sieltä tuli vastaus, että tilaus on peruutettu. Täytyy kuitenkin katsoa ettei tililtä ole mitään hävinnyt.
telkussa viiko sitten!!! Siinä juuri joku nainen oli mennyt kompaan!
telkussa viiko sitten!!! Siinä juuri joku nainen oli mennyt kompaan!
soitettiin tällä viikolla ja kerrottiin että Kuluttajavirasto tutkii nyt tämän firman touhuja. Rahoja jos eivät palauta, niin pitäis tehdä ilmoitus johonkin Euroopan Kuluttajavirastoon (joku tuohon suuntaan..).
Näitä besserwissereitä riittää maailmassa, mutta mitä me noista välitetään. Kurjaa mahtaa olla oma elämä kun se paha olo pitää toisiin purkaa, mutta mulle ainakin henk.koht. ihan yks lysti.
Mua ei todellakaan hävettänyt (olen kai nin tyhmä?) tulla tänne kertomaan erehdyksestäni, vaikka tiesin että taatusti pa*kaa sataa niskaan...Pääasia ettei ihmiset enää sortuis näihin.
Terveiset sateiselta pohjanmaalta ja hauskat viikonloput :)
Ap
Ai niin, missä ohjelmassa tästä oli? Aattelin jos näkyis areenassa tai jossain...
myös tämä on heidän sivunsa: http://www.modernielama.com/v1/?ag=&sx=&ed=&rel=&im=&ti=&bd=&acc=malvar…
Ap
LUOTTOKUNTA ja POLIISI voi puuttua, tässä ei ole kyse huonosta kaupasta vaan jatkuvasta eri nettisivuilla tehtävästä huijausyrityksestä.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/10585069