Paskareikään paneminen keskellä päivää?
Oletteko harrastaneet ilman kumia? Ja keskellä päivää? Voi veljet!
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Oletteko harrastaneet ilman kumia? Ja keskellä päivää? Voi veljet!
Kyllä. Aiheuttaa kivaa pistelyä esinahan alla kun muutamia tunteja on kulunut. Samaten kumppanin sperman valuminen pepusta samaan aikaan on vaan niin pervon tuntuista.
-ap
Just vsimo pyysi kakkosta ,
Hyvää aikaa kun lapset koulussa
Räkäkännissä perjantai-lauantaiyönä jotenkin vielä menee, mutta että maanantaina päivällä...
Ei siitä montaa viikkoa ole, kun vakipano kysyi sunnuntaina ennen puoltapäivää, olenko kotona. Voisi poiketa matkalla iltavuoroon. Toki aavistin mikä on mielessä. Niin sitten sohvalla lyhyesti ykköseen ja siitä kakkoseen. Koko sessio kesti ehkä vartin ja molemmat jatkoi tyytyväisen saaneina päivää.
Tietysti, Benny on ihana.
Tämä om niille, jotka pitävät homoseksuaaleista, jotka ovat kiintyneitä isoon kulliin, niin hän pitää minusta huolen. Tämä 40-vuotias tumma ihoinen homomies ilmestyi ensimmäisen kerran minulle vuonna 2011, ja 15 vuotta myöhemmin hän tekee edelleen satunnaisia vierailuja meille, ja tällä hänen kiimaisellaan vierailulla.
Bennyllä on melko hyvän kokoinen kulli, se on jopa 10 tuuman pituinen, ja se näyttää aina mukavalta ja valmiilta rakastettavaksi. Hänen kivekset ovat yhtä vaikuttavat, käpertyen alhaalla ja roikkuen siinä isossa, sileässä pussissa, täynnä spermaa ja valmiina purkamaan sen minulle.
Pääsin lähelle Benyä ja hänen jättiläismäistä kulliaan ja koin sen itse tässä ainutlaatuisessa ja tuhmassa toiminnassa.
Runossa sanotaan: Panen päälle paskareiän.
En pane paskareikään päivällä enkä illalla. Rouva aikoinaan sanoi jo ensimmäisen seksikerran jälkeen että tuota kankea et sitten minun perseeseeni laita. Eikä olla laitettu, eikä kyllä kiinnostakkaan.
Vierailija kirjoitti:
En pane paskareikään päivällä enkä illalla. Rouva aikoinaan sanoi jo ensimmäisen seksikerran jälkeen että tuota kankea et sitten minun perseeseeni laita. Eikä olla laitettu, eikä kyllä kiinnostakkaan.
Kauniisti sanoi.
Paskareikäseksi on myös kaunis sana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauniisti sanoi.
Kyllä. Se oli ihanan kaunis ja romanttinen hetki. Siitä on jo 30v aikaa.
Paskareikäseksi työpaikalla. Onko varattava neuvotteluhuone vai wc:ssä?
Vierailija kirjoitti:
Paskareikäseksi työpaikalla. Onko varattava neuvotteluhuone vai wc:ssä?
Eiköhän se siinä neukkarin pöydällä mene.
Miten pyytää työssä hienovaraisesti paskareikäseksiä miellyttävältä kohteelta?
Vierailija kirjoitti:
Miten pyytää työssä hienovaraisesti paskareikäseksiä miellyttävältä kohteelta?
Nätisti vaan kysäset et saisko laittaa paskareikään. Tai sit jos pääset muuten toimiin sen kanssa teet yllätyshyökkäyksen kyselemättä, kyllä se siitä lämpenee.
Joka päivä