Koetko viisikymppisenä naisena uhkaksi 40+ naiset jotka jahtaa miestäsi?
Kommentit (18)
Semmoista papparaista, jonka korvista ja nenistä tursuaa karvat ja kassit näkyy vatsan alta vain sen takia, että roikuvat ruskeanharmaina lähes polvissa? Tutkitusti nelikymppiset naiset pitåvät viehättävimpinä hieman itseään nuorempia miehiä.
Nelikymppisenä hormonit vielä hyrrää
Vois vaikka viedäkkin miehen mennessään. Ei haittaisi yhtään.
Olen nelikymppinen nainen enkä jahtaa yhtään ketään, enkä varsinkaan itseäni vanhempia miehiä. Hyh.
Olen 48v nainen ja minua jahtaavat miehet 30v ->.
Se on häiritsevää. Miestäni ei juurikaan häiritsee. Joskus käyn treffeilläkin, saan lahjoja ja minun toivotaan eroavan miehestäni.
Mä taas kattelin noita lähipiirin varattuja miehiä,et kaikki niin ylipainoisia, varmaan suolan ja kaljan takia. Ei niiltä edes vihkisormukset lähde turvonneista sormista pois. Ei houkuta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 48v nainen ja minua jahtaavat miehet 30v ->.
Se on häiritsevää. Miestäni ei juurikaan häiritsee. Joskus käyn treffeilläkin, saan lahjoja ja minun toivotaan eroavan miehestäni.
Eli huo ra.
Vierailija kirjoitti:
Semmoista papparaista, jonka korvista ja nenistä tursuaa karvat ja kassit näkyy vatsan alta vain sen takia, että roikuvat ruskeanharmaina lähes polvissa? Tutkitusti nelikymppiset naiset pitåvät viehättävimpinä hieman itseään nuorempia miehiä.
Nelikymppisiä naisia taas katselee lähinnä 65+ miehet, ei nuoremmat
Vierailija kirjoitti:
Olen 48v nainen ja minua jahtaavat miehet 30v ->.
Se on häiritsevää. Miestäni ei juurikaan häiritsee. Joskus käyn treffeilläkin, saan lahjoja ja minun toivotaan eroavan miehestäni.
Toistuuko tämä unesi joka yö?
Siis miksi vahtisin miestä. Jos mies ei itse hallitse munaansa niin terve menoa kadulle juoksentelemaan munansa perässä :D
Ei naiset jahtaa miehiä, Eemi. Naiset eivät ole uhka naisille.
Jos nainen haluaa miehen, nainen napsauttaa sormiaan ja kohta on 10 jermua kontallaan tarjoamassa sormusta.
40+ naisilla taitaa olla mahkuja korkeintaan 60+ miehiin
Olkaa hyvät vaan, en jää kaipaamaan ollenkaan, olisi vain suuri helpotus.
Vierailija kirjoitti:
Vois vaikka viedäkkin miehen mennessään. Ei haittaisi yhtään.
Samaa mieltä, ilman palautusoikeutta, ei vaan kukaan sitä jahtaa
Mieheni on 60v ja työtön, ei häntä kukaan jahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi vahtisin miestä. Jos mies ei itse hallitse munaansa niin terve menoa kadulle juoksentelemaan munansa perässä :D
Mun kohta viisikymppinen on noin mukavuudenhaluinen että munakin saisi vain olla, jos pitäisi vielä juoksennellakin. Yrmeä turjake ei taida.kiehtoa muita kuin meikäläistä näin yli 20 vuoden kokemuksella.
Ei naiset jahtaa vanhoja rupsahtaneuta äijiä.
Ryömi jo sinne hautaasi, ja jätä nuoret rauhaan.